فروش ویژه لیوان Wow Cup

پنج شنبه 6 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه لیوان Wow Cup

فروش ویژه لیوان Wow Cup 

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز لیوان جادویی wowcup کودکان را آماده نموده ایم . با این لیوان کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید . این لیوان قابل استفاده برای تمامی سنین میباشد. دری که این لیوان دارد باعث میشود که هنگام برگشتن ، برعکس شدن و افتادن مایعات درون آن نریزد . این در قابلیت قفل شدن خودکار دارد و همچنین دارای کیفیت ساخت عالی میباشد . امید است تا این محصول برای شما و کودکتان مفید واقع شود :



لیوان Wow Cup، دیگر نگران ریخته شدن مایعات روی فرش یا ... نباشید. کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید. قابلیت قفل شدن خودکار ...
لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود که این امر اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد. از دیگر ویژگی های این لیوان دارا بودن تشتک سر پلاستیکی می باشد که مانع از آسیب دیدن و کج شدن دندان های کودک شما می شود. همچنین نوع طراحی و رنگ های شاد این محصول کودک شما را تشویق به نوشیدن مایعات خواهد کرد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه لیوان Wow Cup , لیوان کودک , لیوان کودک Wow Cup , فروش ویژه , فروش ویژه لیوان , لیوان Wow Cup , فروش ویژه لیوان کودک wowcup , wowcup,