فروش ویژه ساعت دخترانه رومینا

یک شنبه 12 شهريور 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه ساعت دخترانه رومینا

فروش ویژه ساعت دخترانه رومینا 


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه ساعت دخترانه رومینا را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . زیبایی این ساعت مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه ساعت دخترانه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 



ساعت دخترانه رومینا، خاص بودن را با ساعت منحصر به فرد تجربه كنيد. يك مدل فوق العاده مناسب امروزی. طراحي متفاوت و خيره كننده، بهترین و زیباترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...
این ساعت یکی از جدیدترین و دوست داشتنی ترین ساعت های سال می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند زیبا و طرح دار می باشد که بصورت شگفت انگیزی خودنمایی میکند و گل های موجود بر روی این ساعت زیبایی آن را دوچندان میکند. این ساعت در رنگ بندی و طرح های مختلف با کیفیت فوق العاده بالا عرضه شده است. اگر طرح یا رنگ خاصی مد نظر شما می باشد هنگام ثبت سفارش می توانید در قسمت پیغام ذکر کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 25000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه ساعت دخترانه رومینا , فروش ویژه , فروش ویژه ساعت , فروش ویژه ساعت دخترانه , فروش ساعت دخترانه رومینا , فروش ساعت , فروش ساعت دخترانه , فروش ساعت رومینا , فروش ویژه ساعت , فروش ویژه ساعت دخترانه , فروش ویژه ساعت رومینا , ساعت رومینا ,