آشنایی با حضرت علی بن ابی‌طالب امام اول ما شیعیان

جمعه 14 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

آشنایی با حضرت علی بن ابی‌طالب امام اول ما شیعیان

علی بن ابی‌طالب (به عربی: علی بن أبی طالب؛ ۱۳ رجب ۳۰ عام‌الفیل – ۲۱ رمضان ۴۰ هجری) امام اول تمامی شاخه‌های مذهب شیعه، خلیفهٔ چهارم از خلفای راشدین اهل سنت، و پسرعمو و داماد محمد، پیامبر اسلام، است. او فرزند ابوطالب و فاطمه بنت اسد، همسر فاطمهٔ زهرا، و پدر حسن، حسین، و زینب است.وی از سال ۳۵ تا ۴۰ هجری کمتر از پنج سال به عنوان خلیفه بر خلافت اسلامی جز شام حکومت کرد. او در میان طیف وسیعی از مسلمانان از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است به دلیل آنکه اهل سنت او را جزء خلفای راشدین و از صحابهٔ نزدیک پیامبر اسلام می‌دانند و تمامی شاخه‌های مذهب شیعه او را امام می‌دانند.

در کودکی به دلیل بدهکارشدن پدرش، محمد سرپرستی او را بر عهده گرفت. پس از دعوت محمد، علی در سن حدوداً ۹ تا ۱۱ سالگی از اولین ایمان‌آوردندگان به اسلام گشت.دعوت او را در یوم الدار قبول کرد و محمد او را «برادر و وصی و جانشین خود» نامید.گفته می‌شود در شب لیلة المبیت به هجرت محمد کمک کرد و محمد پس از مهاجرت به مدینه و ایجاد پیمان برادری بین مسلمانان، او را به عنوان برادر خویش انتخاب کرد .او در مدینه در اغلب جنگ‌ها پرچم‌دار سپاه اسلام بود و به دلاوری مشهور گشت.

مسئلهٔ حق وی در خلافت پس از محمد منجر به شکاف اصلی میان مسلمانان و تقسیم آنان به دو گروه شیعه و سنی شد.محمد در بازگشت از حجةالوداع در غدیر خم جملهٔ «هر که من ولی او هستم، این علی ولی او است» را به زبان آورد؛ اما مقصود این عبارت مورد اختلاف شیعه و سنی قرار گرفت. شیعیان بر این اساس معتقد به نصب امامت و خلافت در خصوص علی شدند و اهل سنت آن را به معنای دوستی و محبت علی تفسیر می‌کنند. پس از مرگ محمد، زمانی که علی مشغول کفن و دفن وی بود، جمعی از مسلمانان در سقیفهٔ بنی‌ساعده گرد هم آمدند و بعد از مشورت با یکدیگر دربارهٔ انتخاب جانشین او، سرانجام با ابوبکر به عنوان خلیفه بیعت کردند.علی بن ابی‌طالب در ابتدا از بیعت با ابوبکر سرباز زد؛ ولی سرانجام پس از شش ماه با ابوبکر بیعت کرد. علی در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نکرد و جز در مورد انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه‌گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی، و سیاسی به آن‌ها مشورت می‌داد.

پس از کشته‌شدن عثمان، او به عنوان چهارمین خلیفهٔ مسلمانان برگزیده شد. دوران خلافت وی با جنگ‌های داخلی میان مسلمانان و شورش‌هایی نظیر شورش ایرانیان همزمان بود. علی با دو نیروی مخالف مجزا مواجه شد: گروهی به رهبری عایشه، طلحه، و زبیر در مکه که خواهان برگزاری شورا برای تعیین خلافت بودند و گروهی دیگر به رهبری معاویه در شام که انتقام خون عثمان را خواستار بودند. چهار ماه پس از خلافت، علی در جمل گروه اول را شکست داد اما سرانجام جنگ صفین با معاویه بی‌نتیجه بود و به حکمیت بر ضد علی تمام شد. سپس در سال ۳۸ هجری با خوارج که از قبول حکمیت توسط علی ناراضی بودند، در نهروان جنگید و آنان را شکست داد. او سرانجام در مسجد کوفه به ضرب شمشیر یکی از خوارج به نام ابن ملجم مرادی کشته شد، در خارج شهر کوفه دفن شد، و بعدها حرم او و شهر نجف پیرامون مدفن او ساخته شدند.

علی‌رغم تأثیر اختلاف‌های مذهبی در تاریخ‌نگاری مسلمانان، منابع توافق دارند که علی شخصیتی عمیقاً مذهبی و سرسپرده به اسلام و حکومت عادلانه مطابق با قرآن و سنت بود. وی سخت‌گیرانه وظایف مذهبی را مراعات می‌کرد و از متاع دنیوی دوری می‌جست. برخی نویسندگان وی را فاقد مهارت و انعطاف‌پذیری سیاسی می‌دانند. به نوشتهٔ ویلفرد مادلونگ خودداری او از مشارکت در بازی جدید فریبکاری سیاسی و فرصت‌طلبی هوشمندانه که در زمان خلافت وی در دولت اسلامی ریشه دوانده بود، هرچند وی را از کامیابی در زندگی محروم ساخت، اما سبب شد در نظر ستایشگرانش به عنوان نمونه‌ای از تقوای اسلام نخستین و فاسدنشده و همچنین فتوت عربی پیش از اسلام جلوه‌گر شود. تعداد زیادی از سخنان کوتاه علی، تبدیل به بخش‌هایی از فرهنگ عمومی اسلامی شده‌است و نویسندگان عرب‌زبان به فصاحت بی‌نظیر خطبه‌ها و سخنان علی اشاره کرده‌اند. چندین کتاب به احادیث، خطبه‌ها، و دعاهای روایت‌شده از وی اختصاص یافته‌است که معروف‌ترین آن نهج البلاغه می‌باشد. همچنین اشعار و نوشته‌های متعدد به زبان‌های مختلف در مدح و بیان جایگاه علی بخشی از ادبیات و فرهنگ دینی ملل مسلمان را تشکیل می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با حضرت علی بن ابی‌طالب امام اول ما شیعیان , آشنایی با حضرت علی بن ابی‌طالب , حضرت علی بن ابی‌طالب امام اول ما شیعیان , حضرت علی بن ابی‌طالب , امام اول ما شیعیان , خلیفه اول ,


جمعه 17 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

آشنایی با حضرت محمد برای کسانی که هنوز آشنایی با این پیامبر بزرگ ندارند

محمد بن عبداللّه (زادهٔ بین ۵۶۷ تا ۵۷۳ م. در مکه – درگذشتهٔ ۶۳۲ میلادی در مدینه)بنیان‌گذار و پیامبر اسلام و به اعتقاد مسلمانان، آخرین پیامبر در سلسلهٔ پیامبران الهی و تحویل‌دهندهٔ کتاب قرآن و تجدیدکننده آیین اصلی و تحریف‌نشدهٔ یکتاپرستی (دین حنیف) است. او هم‌چنین به عنوان یک سیاست‌مدار، رئیس دولت، بازرگان، فیلسوف، خطیب، قانون‌گذار، اصلاح‌گر، فرمانده جنگی، و برای مسلمانان و پیروان برخی مذاهب، مأمور تعلیم فرمان‌های خدا به شمار می‌رود. محمد در فهرست صد نفره‌ای که از سوی مایکل اچ هارت تنظیم شده، به عنوان تأثیرگذارترین شخصیت تاریخ بشر انتخاب شده است.

وقایع مربوط به زندگانی محمد نسبت به دیگر پیامبران پیش از وی به صورت کامل‌تری در معرض قضاوت تاریخ قرار گرفته و راجع به او گزارش‌های فراوانی در متون تاریخی آمده، اگر چه مثل سایر شخصیت‌های تاریخی پیش از دنیای مدرن، تمامی جزئیات زندگی‌اش روشن نیست و طی قرن‌ها بین موافقان و مخالفانش مورد مناقشه بوده‌است.او در حدود ۵۷۰ سال پس از میلاد، در مکه در سرزمین حجاز واقع در شبه جزیره عربستان به دنیا آمد. در دوران جوانی به بازرگانی مشغول بود، و نخستین بار در ۲۵ سالگی ازدواج کرد. ناخشنود از روش زندگی مردم مکه، محمد گهگاه در غار حرا در یکی از کوه‌های اطراف آن دیار به تفکر و عبادت می‌پرداخت. به باور مسلمانان، محمد در همین مکان و در حدود ۴۰ سالگی از طرف خدا به پیامبری برگزیده شد و وحی بر او فروفرستاده شد. در نظر آنان، دعوت محمد همانند دعوت دیگر پیامبرانِ کیش یکتاپرستی مبنی بر این بود که خداوند (الله) یکتاست و تسلیم شدن برابر خدا راه رسیدن به اوست.

طی ۱۳ سال دعوت در مکه، تعداد اندکی به اسلام گرویدند که با مخالفت برخی قبیله‌های قریش روبه‌رو شدند و با آنان با خشونت رفتار می‌شد. محمد برای رهایی از آزار و اذیت‌ها به همراه پیروان خویش، در سالی که بعدها مبدأ تقویم هجری شمسی و قمری شد، به شهر یثرب (که بعدها مدینةالنبی نامیده شد)، هجرت کرد. او در مدینه توانست قبایل در حال جنگ را متحد کند و دولتی تأسیس کند. بین مسلمانان با قبایل مکه و هم پیمانان آنها جنگ درگرفت و سرانجام پس از هشت سال جنگ با مکه، محمد به همراه پیروانش که تا آن زمان به بیش از ده هزار نفر بالغ شده بودند، شهر زادگاهش را فتح کرد. بتدریج و بخصوص پس از فتح مکه بیشتر مردم شبه جزیره عربستان به اسلام گرویدند. محمد ده سال پس از هجرت، و چند ماه پس از بازگشت از حجةالوداع، بیمار شد و درگذشت.

آیات یا نشانه‌های خداوند که به باور مسلمانان، به صورت وحی به محمد رسیده و تا هنگام درگذشتش توسط او اعلام می‌شد، قرآن را تشکیل می‌دهد و آنان تا به امروز این کتاب را به عنوان «کلام خدا» گرامی داشته‌اند. در کنار قرآن، زندگی محمد (سیره) و روایات گردآوری‌شده از او (سنت) نیز برای مسلمانان به عنوان منابع اصلی دین اسلام اهمیت دارد.



:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با حضرت محمد برای کسانی که هنوز آشنایی با این پیامبر بزرگ ندارند , حضرت محمد , آشنایی با حضرت محمد , پیامبر بزرگ , پیامبر بزرگ اسلام , حضرت محمد , حضرت محمد پیامبر بزرگ اسلام,


دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب)

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب)

با سلام

بانکداری در ایران یکی از پرسود ترین مشاغل و امیدوارترین صنعت در بورس ایران برای کسب سود است. بانک از جمله صنعت‌های پرپتانسیل کشور ایران است که اخبار مقطعی و شایعه‌های بازار کمتر بر روی آن تاثیر می‌گذارد. ممکن است گاهی افت محدودی در ازرش‌های این سهام مشاهده شود اما کلاً در اغلب اوقات سود آور است. بانک‌ها در ایران تاثیر پذیری بسیار محدودی از نوسانات بازار جهانی و تغییر قیمت‌ها دارند که بر مزایای سرمایه‌گذاری در آنها می‌افزاید. بانکداری مهمترین صنعت در ایران است که نه تنها از هدفمندی یارانه‌ها زیان ندیده است، بلکه تزریق یارانه‌ها به حساب مشتریان آنها نقدینگی جدیدی را در اختیارشان قرار داده است . سود، در اصطلاح حسابداری، برابر با تفاوت درآمد و هزینه است. سود در علم اقتصاد دارای معنای متفاوتی است. سود با درآمد رابطهٔ مستقیم و بازیان، رابطهٔ معکوس دارد.سود کوتاه مدت و بلند مدت از طرق مختلف محاسبه میشود. اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا این نرم افزار استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

نرم-افزار-محاسبه-سود-انواع-سپرده-کوتاه-مدت-(سود-مرکب)نرم افزار فوق این قابلیت را به شما می دهد که سود انواع سپرده کوتاه مدت به شکل واریز و برداشت منظم و غیر منظم را محاسبه و خروجی آن را به صورت یک فایل اکسل، در اختیار شما قرار دهد.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب) , دانلود نرم افزار محاسبه سود , دانلود نرم افزار , دانلود رایگان دانلود نرم افزار , محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب) , محاسبه سود انواع سپرده , سود مرکب ,


دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله روش ارزش گذاری در بیمه اتکائی توسط بیمه گران و مدیریت ریسک

مقاله روش ارزش گذاری در بیمه اتکائی توسط بیمه گران و مدیریت ریسک

با سلام

 

شرکت بیمه اتکایی یا بیمه مجدد، شرکتی است که شرکت‌های بیمهٔ دیگر را که خود از ضررهای احتمالی مصون نیستند، بیمه می‌کند. طبق قوانین اکثر کشورها، شرکت های "بیمه مستقیم" مجبور به عقد قرارداد های بیمه اتکایی هستند تا منافع مشتریان محفوظ بمانند.

افراد و موسسات جان و مال خود را در برابر خسارت‌های احتمالی نزد شرکت‌های بیمه مستقیم، بیمه می‌کنند. این شرکت‌ها که افراد و اموال بسیاری را در سطح گسترده‌ای بیمه می‌نمایند به نوبه خود در مقابل خطرات سنگین و یا انبوه تعهداتی قرار می‌گیرند که جبران خسارت‌های احتمالی آن‌ها خارج از توان مالی این شرکت‌هاست یا اساساً نگهداری این تعهدات فاقد توجیه فنی و اقتصادی است. بدین لحاظ شرکت‌های بیمه مستقیم نیز معمولاً بخشی از تعهدات بیمه‌ای مازاد بر ظرفیت مالی و فنی خود را مجدداً نزد شرکت یا شرکت‌های بیمه دیگر بیمه می‌نمایند. به زبان ساده این بیمه مجدد را که ابزاری برای توزیع ریسک در سطح شبکه‌های ملی و جهانی بیمه‌ای است بیمه اتکایی می‌نامند. به عبارت دیگر شرکت‌های بیمه اتکایی در مقابل دریافت قسمتی از حق بیمه‌های شرکت‌های بیمه مستقیم متعهد می‌شوند بخشی از خسارتهای احتمالی مربوط به بیمه نامه یا بیمه نامه‌های صادره توسط شرکت بیمه طرف قرارداد را جبران نمایند. اهمیت این موضوع در سالهای اخیر ما را بر این داشت تا این مقاله استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود.

مقاله-روش-ارزش-گذاری-در-بیمه-اتکائی-توسط-بیمه-گران-و-مدیریت-ریسکترجمه یک مقاله انگلیسی با عنوان تفاهم نامه بیمه اتکائی؛ چگونه بیمه گران اتکائی ارزش گذاری می کنند و ریسک ها را مدیریت می کنند. چکیده: بیمه اتکائی یکی از ابزارهای مدیریتی سرمایه و ریسک در دسترس شرکت های بیمه اصلی می باشد. اگر چه، عمدتاً خارج از بخش بیمه شناخته شده است. این مقاله سعی دارد با توجه ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله روش ارزش گذاری در بیمه اتکائی توسط بیمه گران و مدیریت ریسک , دانلود مقاله روش , دانلود رایگان مقاله روش ارزش , روش ارزش گذاری در بیمه اتکائی توسط بیمه گران و مدیریت ریسک , روش ارزش گذاری در بیمه اتکائی , بیمه اتکائی توسط بیمه گران و مدیریت ریسک , بیمه اتکائی توسط بیمه گران , مدیریت ریسک ,


دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله خرد ساختار بازار بیمه اتکائی در مدیریت ریسک

مقاله خرد ساختار بازار بیمه اتکائی در مدیریت ریسک

این مقاله در مورد ساختار بازار بیمه اتکایی در مدیریت ریسک می باشد . اهمیت این موضوع بسیار زیاد است. ما در این مقاله به بررسی قسمت های مختلف این مقوله می پردازیم و تک تک آنها را باز میکنیم. اهمیت این موضوع در سالهای اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و درختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

مقاله-خرد-ساختار-بازار-بیمه-اتکائی-در-مدیریت-ریسکترجمه یک مقاله انگلیسی، چکیده: بررسی خرد ساخت (ساختار خرد) بازار بیمه اتکائی مطالعه ی (الف) تعیین و رشد قیمت- چگونه مطالبات سرمایه گذار به حجم و هزینه های مشخص شده واگذار می شود؛ (ب) طراحی و ساختار بازار- ارتباط بین پروتکل های خرید و فروش و رشد قیمت؛ و (ج) افشاء و اطلاعات- شفافیت، توانایی شرکای ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله خرد ساختار بازار بیمه اتکائی در مدیریت ریسک , دانلود مقاله خرد , دانلود مقاله , دانلود مقاله خرد ساختار , دانلود مقاله خرد ساختار بازار بیمه اتکائی , ساختار بازار بیمه اتکائی در مدیریت ریسک , بیمه اتکائی , مدیریت ریسک , بیمه اتکائی در مدیریت ریسک ,


دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

 

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تاثیرگذار نیست.
متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره‌ها و... به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.
این موضوع در بین متخصصین قلمرو شبکه مورد بحث است که آیا دو رایانه که با استفاده از نوعی از رسانه ارتباطی به یکدیگر متصل شده‌اند تشکیل یک شبکه می‌دهند. در این باره بعضی مطالعات می‌گویند که یک شبکه نیازمند دست کم ۳ رایانه متصل به هم است. یکی از این منابع با عنوان «ارتباطات راه دور: واژه‌نامه اصطلاحات ارتباطات راه دور»، یک شبکه رایانه‌ای را این طور تعریف می‌کند: «شبکه‌ای از گره‌های پردازشگر دیتا که جهت ارتباطات دیتا به یکدیگر متصل شده‌اند». در همین سند عبارت «شبکه» این طور تعریف شده‌است: «اتصال سه با چند نهاد ارتباطی». رایانه‌ای که به وسیله‌ای غیر رایانه‌ای متصل شده‌است (به عنوان نمونه از طریق ارتباط «اترنت» به یک پرینتر متصل شده‌است) ممکن است که یک شبکه رایانه‌ای به حساب آید، اگرچه این نوشتار به این نوع پیکربندی نمی‌پردازد.

این نوشتار از تعاریفی استفاده می‌کند که به دو یا چند رایانه متصل به هم نیازمند است تا تشکیل یک شبکه را بدهد.در مورد تعداد بیشتری رایانه که به هم متصل هستند عموماً توابع پایه‌ای مشترکی دیده می‌شود. از این بابت برای آنکه شبکه‌ای به وظیفه‌اش عمل کند، سه نیاز اولیه بایستی فراهم گردد، «اتصالات»، «ارتباطات» و «خدمات». اتصالات به بستر سخت‌افزاری اشاره دارد، ارتباطات به روشی اشاره می‌کند که بواسطه آن وسایل با یکدیگر صحبت کنند و خدمات آنهایی هستند که برای بقیه اعضای شبکه به اشتراک گذاشته شده‌اند. اهمیت این موضوع در دوره امروزی ما را بر این داشت تا این گزارش کارآموزی استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود

گزارش-کارآموزی-در-شرکت-کامپیوتریچکیده: در این گزارش با برخی از مفاهیم کلی شبکه و اجزاء آن، مفاهیمی از جمله سرویس گیرنده، سرویس دهنده، گره و...آشنا می شویم. در بخش دیگری مدل های شبکه که در حال حاضر وجود دارد (نظیر به نظیر، مبتنی بر سرویس دهنده، سرویس دهنده/سرویس گیرنده) و لایه بندی فیزکی از مدل مرجع OSI اشاره می شود. با ابزار ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری , دانلود گزارش , دانلود گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی در شرکت , گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری , شرکت کامپیوتری , کارآموزی در شرکت کامپیوتری , دانلود رایگان کارآموزی ,


یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو

گزارش کارآموزی رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو

 

ایران خودرو (با نام تجاری انگلیسی ایکو: IKCO؛ نام پیشین: ایران ناسیونال) در سال ۱۳۴۱، در شهر تهران به دست احمد و محمود خیامی بنیانگذاری شد. این شرکت مهم‌ترین شرکت خودروسازی ایرانی است، که انواع خودروهای سبک و سنگین را با همکاری شرکای خارجی یا به تنهایی مونتاژ می‌کند. ایران خودرو سالانه حدود ۵۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌نماید، که به جز رانا، دنا و

سمند هیچ‌یک از این مدل‌ها توسط این شرکت طراحی نمی‌شود و تمامی آنها بصورت سی‌کی‌دی وارد شده و ایران خودرو تنها به مونتاژ و فروش این خودروها می‌پردازد.[۵]جواد نجم الدین مدیرعامل سابق ایران خودرو در سال ۹۲ گفته است که برآورد تقریبی ارزش برند ایران خودرو ۴۰۰ میلیارد تومان است. حاصل کار ما کارآموزی در این شرکت معتبر است . امید است تا حاصل

زحمات ما برای شما هموطن عزیز مفید واقع شود :

گزارش-کارآموزی-رشته-نرم-افزار-در-شرکت-ایران-خودروگزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار در شرکت ایران خودرو خراسان، بخشی از متن: با توجه به جايگاه مناسب شرکت از لحاظ توليد نرم افزار و استفاده مناسب از کارآموزان در راستاي هدف ارتباط صنعت با دانشگاه، وظيفه طراحي نرم افزار جامع اطلاعاتي پرسنل خدماتي بر عهده من بود.بنا به درخواست مسئولين ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو , دانلود گزارش کارآموزی , دانلود رایگان گزارش کارآموزی , کارآموزی رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو , گزارش کارآموزی , کارآموزی رشته نرم افزار , رشته نرم افزار در شرکت ایران خودرو , نرم افزار در شرکت ایران خودرو , شرکت ایران خودرو , ایران خودرو ,


یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق کم خونی و کمبود آهن

تحقیق کم خونی و کمبود آهن

 

با سلام

کم خونی یا آنمی اختلال خونی شایعی است که در آن گلبول‌های قرمز و یا هموگلوبین کافی در خون وجود ندارد.

هموگلوبینی که در گلبول‌های قرمز خون وجود دارد باعث می‌شود تا اکسیژن به گلبول قرمز متصل شده و توسط مویرگ‌ها به بافت‌های مختلف بدن برسد. ازآنجاییکه تمام سلول‌های بدن انسان برای زنده ماندن به اکسیژن وابسته‌اند، کمبود آن باعث هیپوکسی شده و گسترهٔ وسیعی از مشکلات را به‌همراه دارد.

کم خونی انواع گوناگونی دارد که هر یک علت خاص خود را دارند. این بیماری بر اساس‌های گوناگونی طبقه‌بندی می‌شود، مثل ریخت‌شناسی گلبول‌های قرمز، مکانیسم‌های اتیولوژیک و غیره. سه دستهٔ اصلی عبارتند از: ازدست رفتن حجم زیادی از خون (خون‌ریزی‌های حاد یا مزمن)، ازبین‌رفتن سلول‌های خونی (همولیز) و کمبود تولید سلول‌های خونی. اهمیت این موضوع ما را بر این

داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود

تحقیق-کم-خونی-و-کمبود-آهنمقاله کامل درباره کم خونی و کمبود آهن، بخشی از متن: برای درست کردن گلبولهای قرمز خون بدن احتیاج به مواد اولیه: پروتئین - آهن ـویتامین ب12 و اسید فولیک دارد که در دستگاه سازندۀ گلبولهای قرمز (مغزاستخوان ها) گلبولهای قرمز خون را بسازد. بنابراین اگر یکی از این مواداولیه به اندازه کافی موجود نباشد و ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق کم خونی و کمبود آهن , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق کم خونی , کم خونی , کمبود آهن , دانلود تحقیق کمبود آهن , آهن , خون,


یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود نرم افزار کلید سرمایه گذاری (سود مرکب)

نرم افزار کلید سرمایه گذاری (سود مرکب)

 

با سلام

 

سرمایه‌گذاری(به انگلیسی: investment) به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است. به طور دقیق تر سرمایه‌گذاری تعهد پول یا سرمایه برای خرید مالی وسایل یا دارائی‌های دیگر، به منظورمنفعت برگشتهای سودمند ومفید در قالب بهره، سودسهام یا قدردانی از ارزش وسایل (منافع سرمایه) است. آن وابسته به پس انداز یا کاهشمصرف است. سرمایه‌گذاری در بسیاری ناحیه‌های اقتصادی مثل حوزه مدیریت کسب وکاریادارائی و مالیه اعم از خانواده‌ها، بنگاهها یا دولتها مورد بحث قرار می‌گیرد. یک سرمایه‌گذاری شامل انتخاب توسط یک شخص یا یک سازمان مثل پانسیون سرمایه حقوق بازنشستگی، بعد ازتجزیه وتحلیل یا اندیشه برای گذاشتن یا قرض دادن پول در یک چرخه، وسیله یا دارائی مثل مال، کالا، ذخیره، اوراق قرضه، مشتقات مالی(برای نمونه آتیه‌هاوانتخابها)، یا دارائی خارجی نام گذاری شده در پول خارجی، که سطحی از ریسک معین می‌کند وامکان برگشتهای تولید را در یک دوره از زمان فراهم می‌کند. سرمایه‌گذاری با ریسک کمتر ازجمع عمومی رخ می‌دهد. سرمایه‌گذاری که کاملاً تحلیل شده نباشدمی تواند ریسک آن زیاد باشد نسبت به سرمایه‌گذاری مالک زیراامکان خسارت در حدود کنترل مالک نیست. تفاوت بین سفته بازی و سرمایه‌گذاری می‌تواند دقیق و باریک باشد. آن وابسته به سرمایه‌گذاری است که مالک به آن فکر می‌کند خواه هدف قرض منابع به شخص دیگر برای هدف اقتصادی است یا نه. درموردی از سرمایه‌گذاری به جای ذخیره کالای تولید شده یا معادل شده پول آن، سرمایه‌گذار انتخاب می‌کند به منظوراستفاده آن کالا، تولید کند یک کالای بادوام برای مصرف کننده یا تولید کننده، یا با قرض دادن کالای ذخیره شده اصلی به دیگری در مبادله برای بهره یا یک سهم از سود. در اولین مورد، شخص تولید می‌کند کالاهای بادوام مصرف کننده با امیدی که خدمات کالا باعث می‌شود که زندگیش بهتر شود. در حالت دوم شخص می‌آیدبه سوی یک بازرگان به منظوراستفاده منابع برای تولید کند کالاها و خدمات را برای دیگران به امید یک فروش سود آور. حالت سوم یک وام دهنده را توصیف می‌کند و چهارم یک سرمایه گذاررا در یک سهم از کسب وکارتوصیف می‌کند. درهرحالت مصرف کننده یک دارائی با دوام یا سرمایه‌گذاری دست می‌آورد، و برای آن دارائی بوسیله ثبت یک بدهی معادل حساب می‌شود. با گذشت زمان هردوکالاها و نرخهای بهره تغییر می‌کند، همچنین ارزش دارائی و بدهیها تغییر می‌کند. یک دارائی معمولاً خریداری شده یا به طورمعادل یک در یک بانک سپرده ساخته می‌شود، به امید آنکه یک عملکردی در آینده یا بهره‌ای از آن بدست آید. کلمه موجب درلاتین VESTIS به معنی ظاهر است، وبه عمل گذاشتن چیزها (پول یه خواسته دیگر نسبت به منابع) در بسته‌های دیگر برمی گردد. معنی اساسی این اصطلاح این است که یک دارائی نگهداری شده برای اینکه مقداری برگشت یا منافع سرمایه دارد. آن یک دارائی است که به منظوربرگشتهای داده شده بدون هیچ کاری روی دارائی انتظار داریم. اصطلاح سرمایه‌گذاری به طور معادل در علم اقتصاد ودر امور مالی استفاده می‌شود. اقتصاد دانان به یک سرمایه‌گذاری واقعی (مثل یک ماشین یا خانه) ارجاع داده می‌شوند، وقتی که اقتصاددانان مالی برمی گردند به یک دارائی مالی مثل پول که گذاشته می‌شود در بانک یا بازار برای این است که ممکن سپس برای خرید یک دارائی واقعی استفاده شود. اهمیت این موضوع ما را بر این داشت تا آموزش این نرم افزار استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

 

نرم-افزار-کلید-سرمایه-گذاری-(سود-مرکب)نرم افزار اندروید کلید سرمایه گذاری (سود مرکب)، نرم افزاری برای محاسبه سود پروژه های اقتصادی، این نرم افزار به نام های جدول سود مرکب یا نرم افزار محاسبه سود مرکب نیز مشهور می باشد. امروزه بحث سرمایه گذاری و افزایش سرمایه بسیار داغ است. همه به نوعی در پی سرمایه گذاری و کسب سود بیشتر می باشند. با ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار کلید سرمایه گذاری (سود مرکب) , دانلود نرم افزار , دانلود رایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار کلید , نرم افزار کلید سرمایه گذاری , کلید سرمایه گذاری , سرمایه گذاری (سود مرکب) , سود مرکب ,


یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج

پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج

 

با سلام

 

ازدواج یا پیوند زناشویی، پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود تا به تشکیل خانواده منجر گردد و می‌تواند منجر به زایش فرزند شود. در دین مبین اسلام هم ازدواج جایگاهی والا دارد و پیامبر والا مقام اسلام هم آنرا سنت خویش دانسته است . بی ثباتی ازدواج در این زمانه ما را براین داشت تا این پرسشنامه استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

پرسشنامه-شاخص-بی-ثباتی-ازدواجپرسشنامه استاندارد روانشناسی شاخص بی ثباتی ازدواج، پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج یک ابزار 14 سوالی است که برای اندازه گیری عدم ثبات زناشویی و خصوصاً مستعد طلاق بودن تدوین شده است. این ابزار متکی به این نظر است که برای ارزیابی بی ثباتی و خطر بالقوۀ طلاق زن و شوهر باید هم شناخت و هم رفتار به حساب ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج , دانلود پرسشنامه , شاخص بی ثباتی ازدواج , بی ثباتی ازدواج , ازدواج , پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج , طلاق,


جمعه 26 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه دستگاه ها و شبکه های ATM

پایان نامه دستگاه ها و شبکه های ATM

با سلام

 

دستگاه های atm امروزه در سراسر دنیا ، عملیاتهای بانکی و دریافت و جابجایی پول را با سرعت انجام میدهند و در هر کوچه و بیابان موجود هستند. از مزایای این دستگاه ها صرفه جویی در زمان

است . افزایش روزافزون این دستگاه ها در سراسر دنیا و همچنین افزایش عملیاتی که این دستگاه ها انجام میدهند، ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و در

اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

پایان-نامه-دستگاه-ها-و-شبکه-های-atmپایان نامه کامل دستگاه های خودپرداز و شبکه های atm، چکیده: تقریبا در تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ، دستگاه های خودپرداز بانکی وجود دارد و از این دستگاه ها به عنوان ابزاری بسیار مناسب استفاده می شود. از مزایای این دستگاه ها صرفه جویی در زمان است که در هر زمان و مکانی می توان از آنها ...دانلود فایل

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه دستگاه ها و شبکه های ATM , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , شبکه های ATM , دستگاه ها و شبکه های ATM , دستگاه های ATM ,


جمعه 26 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک و شناسایی گیاهان مناسب برای پالایش

پروژه بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک و شناسایی گیاهان مناسب برای پالایش

 

باسلام

 

این پروژه ، بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک در منطقه قروه و شناسایی گیاهان بومی مناسب برای پالایش آلودگی آرسنیک از خاک می باشد . آلودگی آب این روزها یکی از

معضلات مهم در دنیا میباشد. عناصر سمی، باعث آلودگی و انباشتگی فلزات سنگین در خاک و آب شده است و باعث آلودگی و بالطبع اثرات نامطلوبی در آینده می گردد. آلودگی آب در سالهای

اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

 

پروژه-بررسی-آلودگی-آب-خاک-و-گیاهان-به-آرسنیک-و-شناسایی-گیاهان-مناسب-برای-پالایشطرح بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک در منطقه قروه و شناسایی گیاهان بومی مناسب برای پالایش آلودگی آرسنیک از خاک، بخشی از مقدمه: فعالیت های صنعتی، کشاورزی و شهرنشینی در شهرها و همچنین وجود مواد مادری حاوی عناصر سمی، باعث آلودگی و انباشتگی فلزات سنگین در خاک و آب شده است. عناصر سمی علاوه بر ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک و شناسایی گیاهان مناسب برای پالایش , بررسی آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک و شناسایی گیاهان , بررسی آلودگی آب , آلودگی آب، خاک و گیاهان به آرسنیک , دانلود پروژه بررسی آلودگی آب , ,


جمعه 26 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه مدیریت ریسک در پروژه های ساخت

پایان نامه مدیریت ریسک در پروژه های ساخت

 

با سلام

پروژه زیر پایان نامه پایان نامه مدیریت ریسک در پروژه های ساخت می باشد . این پروژه تلفيق فرايند مديريت ريسك و گام هاي چرخه حيات پروژه را تشریح میکند . مديريت ريسك شامل برنامه ريزي، شناسايي، ساختاردهي، تعيين مسئوليت هاي مديريت در حوزه مالي پروژه، تجزيه و تحليل هاي كيفي و کمی، كنترل و مديريت می باشد .اهمیت مدیریت ریسک در پروژه ها در سالهای اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

 

پایان-نامه-مدیریت-ریسک-در-پروژه-های-ساختچکیده: در اين تحقیق ابتدا با تلفيق فرايند مديريت ريسك و گام هاي چرخه حيات پروژه، زمان مناسب جهت اجراي مراحل مختلف فرايند مديريت ريسك شامل برنامه ريزي، شناسايي، ساختاردهي، تعيين مسئوليت هاي مديريت در حوزه مالي پروژه، تجزيه و تحليل هاي كيفي و کمی، كنترل و مديريت در هر يك از گام هاي چرخه حيات پروژه ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه مدیریت ریسک در پروژه های ساخت , دانلود پایان نامه مدیریت ریسک , مدیریت ریسک در پروژه های ساخت , مدیریت ریسک , ریسک در پروژه های ساخت , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه,


جمعه 26 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک

پایان نامه تجارت الکترونیک

 

با سلام ، پروژه زیر پایان نامه تجارت الکترونیک می باشد . تجارت الکترونیک این روزها یکی از مهمترین روشهای درآمدزایی و تجارت بوده و به زودی کلیه داد و ستدهای دنیا ازین طریق انجام میشود. 

انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ،ماهیت تجارت الکترونیک میباشد . رشد تجارت الکترونیک در سالهای اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و در

اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود . 

پایان-نامه-تجارت-الکترونیکپایان نامه کارشناسی، چکیده: تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال هاي اخیر رشد بسیاري داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله اي گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا یا خدمات از ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , دانلود پایان نامه تجارت , پایان نامه تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک ,


پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان

پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان

 

با سلام

 

این پروژه ، پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان می باشد . این پروژه در برگیرنده اطلاعات استثنایی و فوق العاده بی نظیر

در مورد تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن در دانش آموزان نارساخوان می باشد . تا کنون در این مورد بخصوص پایان نامه های فوق العاده کمی ارایه شده و

تعداد خیلی محدود تری در دسترس عموم قرار گرفته است . ما این پروژه را برای شما با حساسیت خاصی جمع آوری نموده ایم تا بتواند اطلاعات کارآمد و مفیدی را در اختیار شما قرار دهد:

 

پایان-نامه-تاثیر-تمرین‌های-دیداری-ادراکی-مبتنی-بر-مدل-فراستیگ-بر-بهبود-خواندن-دانش-آموزان-نارساخوانچکیده: در پژوهش حاضر، تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن در دانش آموزان نارساخوان مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل دانش آموزان نارساخوان ابتدائی شهر تهران در سال 1391 است. با توجه به جامعه مورد پژوهش، از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان , دانلود پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری , تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان , مدل فراستیگ , بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان , بهبود خواندن دانش آموزان , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه ,


پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود طرح راه اندازی کسب و کار شرکت کامپیوتری

طرح کسب و کار شرکت کامپیوتری

با سلام

این طرح آماده شده ، طرح پیاده کردن کسب و کار شرکت کامپیوتری میباشد .  قطعا این روزها کامپیوتر و کسب و کار در ارتباط با آن یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کسب و کارهای این روزها در

اقصی نقاط جهان می باشد . این روزها نقل محافل و گل کسب و کارها کسب و کار اینترنتی و کامپیوتری می باشد .  این طرح یک طرح استثنایی شامل چشم انداز و ماموریت، پیش بینی درآمد،

برآورد هزینه های طرح میباشد و کاملا حرفه ای تدوین شده تا برای شما آینده شغلی مناسبی را به ارمغان بیاورد:

 

طرح-کسب-و-کار-شرکت-کامپیوتریشامل چشم انداز و ماموریت، پیش بینی درآمد، برآورد هزینه های طرح و ...، خلاصه طرح: در کسب و کار مطرح شده خدمات مختلف سخت افزاری به کاربران ارائه میگردد مانند تعمیرات کامپیوتر و فرش سخت افزار و فروش کامپیوتردانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی ایجاد کسب و کارهای مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح راه اندازی کسب و کار شرکت کامپیوتری , دانلود طرح راه اندازی کسب و کار , راه اندازی کسب و کار شرکت کامپیوتری , دانلود رایگان طرح راه اندازی کسب و کار , دانلود رایگان طرح راه اندازی , راه اندازی کسب و کار ,


پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات

پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات

با سلام

 

این پروژه ، پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات می باشد . فرهنگ سازمانی یکی از مهمترین عوامل درون سازمانی می باشد .  فرهنگ

سازماني، نوعي برنامه ريزي انديشه جمعي است كه در ساليان اخير به عنوان يك تفكر غالب در عرصه سازمانهاي مطرح بوده است . فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین عواملی است که می

تواند بر روی فرهنگ سازمانی تاثیر بگذارد و آنرا تغییر دهد یا جهت دهی کند .  ما در این پروژه با جمع آوری اطلاعات استثنایی قصد داریم شما را با این مقوله آشنا سازیم و اگر این پروژه ، پایان

نامه شماست تضمین موفقیت شما باشیم.

پایان-نامه-بررسي-رابطه-فرهنگ-سازماني-و-ميزان-به-كارگيري-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطاتچكيده: فرهنگ سازماني، نوعي برنامه ريزي انديشه جمعي است كه در ساليان اخير به عنوان يك تفكر غالب در عرصه سازمانهاي مطرح بوده است. اين انديشه جمعي، متمايز كننده اعضا از يك گونه به گونه ديگر است. هر كس به نوعي با جمع و گروههاي انساني كاركرده باشد، از وجود اين پديده مهم سازماني آگاه است. اين پژوهش به ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات , دانلود پایان نامه بررسي , دانلود رایگان پایان نامه , پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني و ميزان به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات , پایان نامه بررسي رابطه فرهنگ سازماني , كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات , كارگيري فناوري اطلاعات ,


پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها

پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها

با سلام

این پروژه ، پایان نامه بسیار استثنایی و کمیاب برای رشته کارآمد حسابداری میباشد . این پروژه بخصوص به عنوان پایان نامه، نحوه حسابداری و امور مالی در شهرداری ها را مورد بررسی قرار 

میدهد. حسابدرای در شهرداری ها و این گونه ادارات ضوابط خاص خود را دارد .  این پروژه طیف وسیعی از امور حسابداری را در شهرداری ها مورد بررسی قرار میدهد و علاوه بر دادن اطلاعات

فوقالعاده کاربردی به شما ، تضمین نمره بالا برای شما خواهد بود . 

پروژه-بررسی-نحوه-حسابدارای-در-شهرداری-هاپایان نامه رشته حسابداری، بخشی از مقدمه: مدير امور مالي كه طبق مادة 79 قانون شهرداري در معيت شهردار ذيحساب شهرداري مي باشد بر كلية واحد ها و شعبة مالي رياست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعيين يا تغيير او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود. در شهرداريهاي كوچك و متوسط ممكن است به ذيحساب مذكور كه ..دانلود فایل

 



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , پروژه بررسی نحوه حسابدارای , بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها , بررسی نحوه حسابدارای , حسابدارای در شهرداری ها , حسابدارای , شهرداری ,


چهار شنبه 24 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی با استفاده از روش غربال مولکولی

پایان نامه بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی با استفاده از روش غربال مولکولی

با سلام

این پایان نامه ،پایان نامه کارشناسی مهندسی شیمی گرایش صنایع پالایش بوده و موضوع آن بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی با استفاده از روش غربال مولکولی بوده و یکی از استثنایی ترین پایان نامه های این رشته است . این پایان نامه را میتوان تضمین موفقیت شما دانست زیرا اطلاعات و مطالب آن با حساسیت و دقت فراوان جمع آوری شده و در اختیار شما قرار گرفته است:

 

پایان-نامه-بررسی-تصفیه-و-شیرین-سازی-گاز-طبیعی-با-استفاده-از-روش-غربال-مولکولیپایان نامه کارشناسی مهندسی شیمی گرایش صنایع پالایش، بخشی از متن: درصد گوگرد زیاد در اکثر فرآورده های نفتی مضر است و حذف یا تبدیل آن ها به مواد بی ضرر، یکی از کارهای مهم در پالایشگاه ها است. وجود ترکیبات گوگردی در بنزین مضر است زیرا گوگرد سبب خورندگی در قسمت های مختلف موتور می شود و مخصوصأ در ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی با استفاده از روش غربال مولکولی , دانلود پایان نامه بررسی تصفیه , دانلود پایان نامه , بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی با استفاده از روش غربال مولکولی , بررسی تصفیه و شیرین سازی گاز طبیعی , روش غربال مولکولی , شیرین سازی گاز طبیعی,


چهار شنبه 24 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروزه تشریح مخازن نفت و مراحل پالایش نفت خام در پالایشگاه

پروزه تشریح مخازن نفت و مراحل پالایش نفت خام در پالایشگاه

با سلام این پروژه تشریح کامل انواع مخازن نفت و گاز، ارزیابی کیفیت انواع نفت خام و بررسی مراحل و تجهیزات مختلف پالایش در پالایشگاه تهران می باشد . امروزه طلای سیاه از مهمترین و با ارزش ترین کالاهای مبادلاتی در سراسر دنیا میباشد . نفت طی مراحلی استخراج میشود سپس طی مراحل دیگری پالایش میشود . این پروژه اطلاعات استثنایی در مورد نفت و مراحل پالایش آن در اختیار شما میگذارد :

 

پروزه-تشریح-مخازن-نفت-و-مراحل-پالایش-نفت-خام-در-پالایشگاهپروزه تشریح کامل انواع مخازن نفت و گاز، ارزیابی کیفیت انواع نفت خام و بررسی مراحل و تجهیزات مختلف پالایش در پالایشگاه تهران، بخشی از متن: منشاء نفت مواد آلي موجود در موجودات زنده است. قبل از دوره كامبرين به علت عدم و يا كمي موجودات زنده، در رسوبات مربوط به اين دوران نشانه اي از مواد آلي و در نتيجه..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تشریح مخازن نفت و مراحل پالایش نفت خام در پالایشگاه , دانلود پروژه تشریح مخازن نفت , دانلود مراحل پالایش نفت خام در پالایشگاه , پالایش نفت خام , تشریح مخازن نفت , نفت خام , پالایشگاه نفت خام ,


چهار شنبه 24 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق معرفی آلودگی های صنعت پالایش نفت و اقدامات کنترلی

تحقیق معرفی آلودگی های صنعت پالایش نفت و اقدامات کنترلی

با سلام

این پروژه ، پروژه کارشناسی ارشد محیط زیست گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین می باشد . موضوع این پروژه ، تحقیق معرفی آلودگی های صنعت پالایش نفت و اقدامات کنترلی است . ما قصد داریم با این پروژه شما را با  آلودگی ها در بخش صنعت پالایش نفت آشنا سازیم . ابتدا شما را با نفت، فرآیندهای پالایش نفت ، دستگاه ها و مواد مورد استفاده در هر کدام و... آشنا میسازیم و به موضوع خواهیم پرداخت . این پروژه استثنایی حاصل جمع آوری اطلاعات طلایی بدست ماست:

 

تحقیق-معرفی-آلودگی-های-صنعت-پالایش-نفت-و-اقدامات-کنترلیپروزه کارشناسی ارشد محیط زیست گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین، چکیده: در تحقیق حاضر به بررسی آلودگی ها در بخش صنعت پالایش نفت پرداخته شده، در ابتدا نفت، فرآیندهای پالایش نفت، دستگاه ها و مواد مورد استفاده در هر کدام معرفی، و موارد آلایندگی این فرآیندها مورد بررسی قرار گرفته، و بعضاً راهکارهایی که ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق معرفی آلودگی های صنعت پالایش نفت و اقدامات کنترلی , دانلود تحقیق معرفی , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق معرفی آلودگی های صنعت پالایش نفت , آلودگی های صنعت پالایش نفت , صنعت پالایش نفت و اقدامات کنترلی , صنعت پالایش نفت ,


چهار شنبه 24 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلودتحقیق تصفیه آب و پساب های صنعتی

تحقیق تصفیه آب و پساب های صنعتی

با سلام 

این تحقیق مربوط به پرمصرف ترین ماده دنیا یعنی آب میباشد . آب مصرفی برای شرب باید تصفیه شده جهت مصرف عموم باشد و آب مصرفی در پالایشگاه ها باید فاکتورهای دیگری داشته باشد. 

ما با آماده کردن این تحقیق استثنایی در مورد تصفیه آب و پساب های صنعتی قصد داریم شما را با این مقوله آشنا سازیم.

تحقیق-تصفیه-آب-و-پساب-های-صنعتیبخشی از متن: به جرات می توان گفت که يکی از پرمصرف ترين مواد در دنيا آب می باشد که در هر مورد مصرف نيز يک خصوصيت مشخص از آن مد نظر می باشد. به عنوان نمونه آب شرب بايد دارای استاندارد خاص خود بوده و آب مورد استفاده در صنعت که عموما نقش حلال را دارد يا آب موجود در نيروگاهها و پالايشگاهها که عمل ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلودتحقیق تصفیه آب و پساب های صنعتی , دانلودتحقیق تصفیه آب , دانلودتحقیق , تحقیق تصفیه آب , پساب های صنعتی , تحقیق پساب های صنعتی,


سه شنبه 23 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر

با سلام
 
ما با این مقاله قصد داریم شما را با مقوله جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر ، آشنا کنیم . این مقاله ترجمه شده نمونه uber بوده و یک شبکه بهم پیوسته ی خودروهای ارتباطی و شبکه ای نوظهور است که طریقه اتصال و منبع داده ها و سیستم ارتباطی بین خودروها را آموزش میدهد و شما را با این پدیده نوظهور آشنا میسازد .  ما با این مقاله ترجمه شده و استثنایی شما را با این مقوله آشنا میکنیم. 
 
عنوان انگلیسی مقاله: Delay-bounded data gathering in urban vehicular sensor networks
عنوان فارسی مقاله: جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های سنسوری بین خودرویی  را می توان یک جریان شبکه ای جدید و نوظهور دانست، که برای اپلیکیشن های متعددی در محیط های خودرویی مطلوب بوده و در آن می توان از سنسور های خودرویی به عنوان منابع داده ای و سیستم های ارتباطی بین خودرویی برای انتقالات استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم راه حلی را برای جمع آوری داده ها از یک موقعیت جغرافیایی خاص ارائه دهیم که مبتنی بر شبکه های سنسوری خودرویی می باشد. متد پیشنهادی ما، بازه ی زمانی ای را که در طول آن می توان پروسه ی جمع آوری داده ها را ادامه داد ترفیع و بهبود داده و استراتژی های ارسال بسته های داده ای به سمت جلو از طریق هاپ های چند گانه را، مشابه با پروتکل های مسیر یابی محدود به تأخیر، تغییر می دهد. شبیه سازی ها نشان می دهند که راه حل پیشنهادی ما، از نظر کارائی در جمع آوری داده ها، نسبت به سایر راه حل ها بهتر عمل کرده است.
واژگان کلیدی: 
محدود به تأخیر ، جمع آوری داده ها، شبکه های سنسوری خودرویی
1.مقدمه
پژوهش ها و فعالیت های مرتبط با محاورات داده ای خودرویی، در طی سالیان اخیر در حوزه ی صنعت خودرو و جامعه ی پژوهشی با شتاب بیشتری در حال حرکت بوده است. در  چند سال اخیر، خودروها قادر بوده اند با استفاده از نقاط دسترسی در کنار جاده ها با سایر خودرو ها به محاوره و مبادله ی داده ها بپردازند. ارتباطات خودرویی، باعث فراهم شده سرویس های ایمنی و مفیدی برای رانندگان و مسافرین شده است. تکنولوژی ها و استاندارد هایی که این مسیر را نیز تسهیل ساخته اند، به زودی به ابزارهایی واقعی و ضروری مبدل گشتند: تا زمان نوشتن این مقاله، تکنولوژی رادیویی  IEEE 802.11p که برای ارتباطات خودرویی طراحی گردیده است، اخیراٌ مورد پذیرش قرار گرفته است[1].
 سیستم های ارتباطی بین خودرویی(IVC) ، مبتنی بر ارتباطات مستقیم بین خودروها می باشند و از این رو باعث بروز شبکه های بین خودرویی (VANET)  گردیده اند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کلاس عمده ای از اپلیکیشن های ارتباطی مانند اپلیکیشن های مرتبط با امنیت خودرو و جاده، مدیریت ترافیک، سرگرمی[4]، جمع آوری و انتشار داده ها[5] و غیره باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر , دانلود جمع آوری داده ها , جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری , جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی , شبکه های حسگر خودرویی شهری ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر , دانلود جمع آوری داده ها , جمع آوری داده ها در شبکه های حسگر خودرویی شهری , حسگر خودرویی شهری ,


سه شنبه 23 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)

با سلام 
 
این مقاله در مورد تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)  میباشد . ما با این مقاله قصد داریم شما دوست عزیز را با استفاده از هندسه ی فراکتال برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم .  ما در این مقاله ترجمه شده نیز قصد داریم ، که متد تقسیم بندی بافت را معرفی کنیم که بر مبنای بعد فراکتال خواهد بود . نام انگلیسی این مقاله franctal dimension segmentation isolated speech میباشد .  امیدواریم شما با این مقاله با این مقوله آشنا شوید زیرا این مقاله اطلاعات استثنایی در اختیار شما قرار میدهد.
 
عنوان انگلیسی مقاله: franctal dimension segmentation isolated speech
عنوان فارسی مقاله: تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم استفاده از هندسه ی فراکتال  را برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم. یک متد تقسیم بندی بافت را معرفی خواهیم کرد که بر مبنای بعد فراکتال  خواهد بود. با استفاده از این روش، تغییرات صورت گرفته در بافت موجود در امتداد یک سیگنال یا تصویر را میتوان بر حسب تغییرات در بعد فراکتال توصیف کرد.
با استفاده از تحلیل نوسانات فضایی  در بعد فراکتال بدست آمده با استفاده از روش پنجره ی حرکتی مرسوم، یک سیگنال دیجیتال یا تصویری را میتوان بر اساس بافت بخش بندی کرد؛ این همان اصل بخش بندی بعد فراکتال (FDS)    میباشد.
در این مقاله،  ما از این نوع بخش بندی بافت بر روی سیگنال های گفتار ایزوله شده استفاده خواهیم کرد.
متد های مربوط به محاسبه ی بعد فراکتال را نیز با هدف تمرکز بر روی روشی که از تابع چگالی انرژی(FSDF) مربوط به سیگنال فراکتال مقیاس بندی تصادفی استفاده میکند، مورد بازبینی قرار خواهیم داد.
FDS در یک سری سیگنال گفتار مختلف بکار گرفته شده است و نتایج آن برای واژه ها و مؤلفه های مجزا(مانند سایشی)  که این واژه ها از آن بدست آمده است. به طور خاص، نشان داده شده است که سیگتال های گفتار پیش فیلترینگ با یک فیلتر گذر سطح پایین دارای شکل 1/K خواهند بود. این خصیصه باعث شده تا سطح اطمینانی از این روش در بخش بندی گفتار بدست آید که منجر به ارائه ی شِمای تطابق الگو شده که باید آنرا بر مبنای FDS به صورت انحصاری طراحی کرد.
1.مقدمه
تشخیص گفتار، یک دامنه ی جدیدی از سرویس های محاسباتی را که قابلیت های انسانی را توسعه میدهد معرفی کرده است، که از نیازمندی های اجتماعی آن به منظور افزایش بهره وری آن استفاده میکند.
برای مثال تشخیص واژه مجزا،  میتواند برای ثبت سیستم حمل در  انبار ها و یا تشخیص و شمارش آیتم ها به منظور کنترل دارائی مفید باشد. این امر نیاز به یک وقفه ی کوتاهی در قبل و بعد از گفتار و سخن که باید به صورت کلی تشخیص داده شود، دارد[1]. به عبارت دیگر، این واژه ها به صورت مجزا بیان میشوند. توقف بین واژه ها باعث ساده شدن تشخیص خواهد شد، چرا که تشخیص نقاط نهایی را آسان میسازند.(مثلاٌ شروع و پایان هر کلمه) و باعث کمینه شدن تأثیرات گفتار کلمات به صورت چسبیده پشت سر هم  خواهد شد. علاوه بر این، واژه های مجزا به صورت دقیق تلفظ میشوند، چرا که نیاز برای توقف بین واژه ها باعث شده تا روانی گفتار با اختلال روبرو شده که در غیر اینصورت، باعث ترغییب تلفظ طبیعی تری و با سطح دقت کمتری خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا) , مقاله تقسیم بندی ابعاد عملی , دانلود مقاله رایگان , تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا) , تشخیص گفتار ایزوله , تقسیم بندی ابعاد عملی تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا) ,


سه شنبه 23 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم

با سلام
این مقاله یک مقاله ی استثنایی در مورد تکنیکهای مدیریتی میباشد که نقش بسزایی در شبکه ی مشارکتی و سازمان دهی مشاغل میباشد . مدیریت این روزها نقش مهمی در پیشرفت مشاغل در اقصی نقاط جهان دارد . ما با این مقاله ی ترجمه شده قصد داریم شما را با تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم آشنا کنیم .  در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
 
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , دانلود مقاله , دانلود مقاله تکنیک های مدیریت , تکنیک های مدیریت , تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , تکنیک های مدیریت انرژی , شبکه های سنسوری بی سیم ,


سه شنبه 23 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد

باسلام در ادامه مقاله ای ترجمه شده تقدیم شما میشود که نظیرش در هیچ جای دیگری یافت نمیشود . این مقاله ترجمه مقاله بهینه سازی دقیق مسایل تخصیص افزونگی در سیستمهای موازی سری میباشد . 
در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است. امیدوارم ازین مطلی استفاده بهینه را ببرید .
 
عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد
دسته: مهندسی سیستم ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجدر این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.مه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور حل دقیق مسئله ی تخصیص افزونگی چند هدفه برای سیستم های موازی –سری  ارائه دهیم. مسئله ی تخصیص افزونگی را میتوان یک شکلی از بهینه سازی قابلیت اطمینان   دانست که مورد توجه مطالعات زیادی قرار گرفته است. اغلب این مطالعات، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی تک هدفه در نظر گرفته اند که قابلیت اطمینان سیستم را بیشینه نموده و یا هزینه ی مربوط به محدودیت های خاصی را کمینه میسازد. مطالعات کمی نیز وجود دارند که مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی بهینه سازی چند هدفه در نظر گرفته اند و متکی به روش های راه حل فرا هیروستیکی  بوده اند. اگرچه روش های فراهیروستیکی با محدودیت های زیادی روبرو هستند: این روش ها مسئله ی بهینه بودن را تضمین نکرده و مهم تر اینکه ممکن است همه ی نقاط پارتو بهینه  را تشخیص ندهند. در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.
واژگان کلیدی: مسئله ی تخصیص افزونگی، بهینه سازی چند هفه، تجزیه، سیستم های موازی-سری

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد , دانلود مقاله بهینه سازی , دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی , دانلود مقاله بهینه سازی دقیق , دانلود مقاله رایگان , تخصیص افزونگی ,


دو شنبه 22 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت عاشورا

پاورپوینت عاشورا

پاورپوینت-عاشورا

عاشورا، دهمین روز از ماه محرم در گاه‌شماری هجری قمری ، روز مقدس مسلمانان است. شهرت این روز نزد شیعیان به دلیل وقایع عاشورای سال ۶۱ هجری قمری است که در این روز حسین بن

علیامام سوم شیعیان - و یاران وی در رویداد کربلا در جنگ با لشکر عمر سعد کشته شدند. شیعیان در این روز سوگواری می‌کنند. اهل سنت روز عاشورا را سالگرد روزی می‌دانند که موسی

دریای سرخ را شکافت و خودش و پیروانش از آن عبور کردند و این روز را گرامی و روزه گرفتن در این روز را مکروه می‌دانند. 

پاورپوینت گرافیکی بسیار زیبا با موضوع قیام عاشورا در قالب 19 اسلاید، بخشی از متن: در سوم شعبان سال سوم هجري حضرت فاطمه (س) فرزندي بدنيا آورد كه بعدها در تاريخ اسلام همچون نوري در تاريكي درخشيد و با خون خويش نهال جوان اسلام را آبياري نمود و آوازه دليري و شهامت او در اقصا نقاط جهان طنين انداز گرديد...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت عاشورا , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت عاشورا , عاشورا , واقعه عاشورا , دهم محرم , روز عاشورا ,


دو شنبه 22 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده

تحقیق تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده

تحقیق-تاثیر-بسته-بندی-بر-رفتار-مصرف-کننده

دانلود تحقیق مربوط به تاثیر بسته بندی  بر خرید مشتریان:

 

آیا میدانید بسته بندی تاثیر بسزایی در در جلب نظر بیننده داشته و میتواند نقش مهمی در انتخاب مشتری بازی کند . تحقیقات نشان داده که مشتریان به بسته بندی خیلی توجه میکنند و آن 

 

 

جنس را که دارای بسته بندی پر زرق و برقتر میباشند ، خریدار بیشتری نیز دارد . خود شما هم شاید تجربه ای مشابه داشته باشید . 

 

بخشی از متن: اهميت طراحي بسته بندي و نقش بسته بندي به عنوان ابزاري جهت برقراري ارتباط با مصرف كننده و انتخاب ماركهاي تجاري دائما در حال رشد مي باشد. جهت تحقق اهداف ارتباطي لازم است كه اطلا عات كافي در رابطه روانشناسي مصرف كننده توسط توليد كنند گان كسب شود. اين موضوع جهت درك واكنش مصرف كننده نسبت ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق تاثیر بسته بندی , تحقیق تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده , تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده , رفتار مصرف کننده , تاثیر بسته بندی ,


دو شنبه 22 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه مالی شرکت شهد ایران

پروژه مالی شرکت شهد ایران

 

پروژه-مالی-شرکت-شهد-ایران

دانلود پروژه مالی شرکت شهد ایران 

این پروژه مربوط به نقش روزافزون کشاورزی در زندگی مردم است . صنعت کشاورزی از جمله مهمترین قسمتهای زندگی ماست و با پیشرفته شدن این صنعت خواهیم توانست استفاده حداکثر ازین

صنعت پرسود را داشته باشیم.

پروژه مالی رشته مالی و حسابداری شرکت شهد ایران، بخشی از مقدمه: با رشد روز افزون جمعيت افزايش ميزان مواد غذايي اهميت فوق العاده اي پيدا كرده است. تكنولوژي پيشرفته مواد غذايي سبب شده كه ما بتوانيم حداكثر استفاده را از توليدات كشاورزي به عمل آوريم و ضايع شدن محصولات كشاورزي جلوگيري نماييم. صنعت ...دانلود فایل

 

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مالی شرکت شهد ایران , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , دانلود پروژه مالی , دانلود پروژه مالی شرکت , دانلود پروژه مالی شرکت شهد , پروژه مالی شرکت شهد ایران ,


دو شنبه 22 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی

پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی مسلح شده با الیاف مصنوعی

پایان-نامه-بررسی-رفتار-خاک-های-گچی-مسلح-شده-با-الیاف-مصنوعی

تز بررسی رفتار خاکهای گچی مسلح شده با استفاده از الیاف غیر طبیعی و مصنوعی .

مسلح کننده در سازه های خاکی : مواد و مصالح مختلف از جمله الیاف مصنوعی

توضیح : خاک علی رغم مقاومت فشاری خوب، در کشش عملکرد ضعیف و کارایی نامناسبی دارد. برای جبران این ضعف اغلب از مسلح کننده های گوناگون در سازه های خاکی استفاده می کنند. به عنوان مثال استفاده از الیاف مصنوعی در راهسازی با توجه به خصوصیات مقاومتی مطلوب برای کاربردهای مورد نظر در سال های اخیر بسیار مورد ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه عمران , بررسی رفتار خاک های گچی تسلیح شده با الیاف مصنوعی , بررسی رفتار خاک های گچی , بررسی رفتار خاک های گچی مسلح با الیاف مصنوعی ,


شنبه 21 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت حضرت خديجه (س) مادر امت

پاورپوینت حضرت خديجه (س) مادر امت

پاورپوینت-حضرت-خديجه-(س)-مادر-امتپاورپوینت پیرامون حضرت خديجه سلام الله عليها مادر امت در قالب 18 اسلاید، بخشی از متن: خديجه (س) 68 سال قبل از هجرت بدنيا آمد. خانواده‏اى كه ‏خديجه را پرورش داد ، از نظر شرافت ‏خانوادگى و نسبت‏هاى ‏خويشاوندى، در شمار بزرگترين قبيله‏ هاى عرب جاى داشت. اين‏ خاندان در همه حجاز نفوذ داشت. آثار بزرگى و ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت حضرت خديجه (س) مادر امت , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت حضرت خديجه (س) مادر امت , پاورپوینت حضرت خديجه , حضرت خديجه (س) مادر امت , حضرت خديجه (س) ,


شنبه 21 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه اقدام پژوهی ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي دبیر اجتماعی

پروژه اقدام پژوهی ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي دبیر اجتماعی

پروژه-اقدام-پژوهی-ويژه-ارتقاء-رتبه-شغلي-عالي-دبیر-اجتماعیپروژه کامل اقدام پژوهی و تجربیات مدون هدف های تدریس علوم اجتماعی ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي دبیر علوم اجتماعی مقطع راهنماییدانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه اقدام پژوهی ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي دبیر اجتماعی , دانلود پروژه اقدام , دانلود پروژه اقدام پژوهی , پروژه اقدام پژوهی ويژه ارتقاء رتبه شغلي عالي , ارتقاء رتبه شغلي عالي دبیر اجتماعی , ارتقاء رتبه شغلي,


شنبه 21 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران و سایر کشورها

تحقیق بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران و سایر کشورها

تحقیق-بررسی-فرزند-خواندگی-در-حقوق-ایران-و-سایر-کشورهاکار تحقیقی بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران و مقایسه آن با سایر کشورهای خارجی، چکیده: یکی از بنیادهای اساسی جامعه، خانواده است که متاسفانه در جوامع غربی، ارزش واقعی و قداست خود را از دست داده است؛ از این رو در اکثر این کشورها با معضلی به نام «کودکان بی سرپرست» مواجه می شویم. در کشور ما نیز بر ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران و سایر کشورها , دانلود تحقیق بررسی فرزند , تحقیق بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران و سایر کشورها , تحقیق بررسی فرزند خواندگی در حقوق ایران , بررسی فرزند خواندگی در حقوق , حقوق ایران و سایر کشورها ,


شنبه 21 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت بررسی سیر تحولات انقلاب اسلامی

پاورپوینت بررسی سیر تحولات انقلاب اسلامی

پاورپوینت-بررسی-سیر-تحولات-انقلاب-اسلامیدر این پاورپوینت سیر تحولات انقلاب اسلامی شامل اهداف انقلاب، دستاوردهای مختلف سیاسی و فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ویژگیهای جنگ نرم در قالب 38 اسلاید مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.بخشی از متن: هر انقلابی دارای هدف هایی است که همه ی فعالیت ها و فداکاری ها به خاطر رسیدن به آن ها صورت می گیرد نیز به ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت بررسی سیر تحولات انقلاب اسلامی , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت بررسی سیر تحولات انقلاب اسلامی , پاورپوینت بررسی سیر , سیر تحولات انقلاب اسلامی , تحولات انقلاب اسلامی , انقلاب اسلامی ,


جمعه 20 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی شرکت زمزم تهران

گزارش کارآموزی شرکت زمزم تهران

گزارش-کارآموزی-شرکت-زمزم-تهرانپروژه کارآموزی در شرکت زمزم تهران، بخشي از متن: شركت زمزم تهران در سال 1334 توسط فردي به نام « ثبت پاسال » كه فردي ارمني بوده است تأسيس و در ادارة ثبت شركتهاي صنعتي و ماليتي صنعتي تهران به ثبت رسيده است. در تاريخ 30 آذرماه سال 1334 شروع به بهره برداري نموده است. شركت مذكور، سهامي عام بوده و صددرصد..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی شرکت زمزم تهران , دانلود گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی شرکت زمزم تهران , گزارش کارآموزی , کارآموزی شرکت زمزم تهران , کارآموزی شرکت زمزم , شرکت زمزم ,


جمعه 20 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی

گزارش کارآموزی نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی

گزارش-کارآموزی-نظارت-و-اجرای-ساختمانهای-بتنیگزارش کارآموزی رشته عمران نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی، مقدمه: اجرای ساختمان به آگاهی از یکسری مسائل فنی که به علم رشته های مختلف ساختمان بستگی دارد، نیازمند است. بدیهی است عدم توجه به مسائل تئوری معماری، محاسباتی و تأسیساتی در اجرا و ساخت اشکالات را در پی خواهد داشت که به زودی به تعمیر ساختمان ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی , دانلود گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی , گزارش کارآموزی نظارت , نظارت و اجرای ساختمانهای بتنی , ساختمانهای بتنی , نظارت و اجرا,


جمعه 20 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه توسعه

گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه توسعه

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه توسعهگزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بیمه توسعه، خلاصه: آشنایی با شبکه و انواع سرویس های آن، انواع روش های دسترسی به خط انتقال اطلاعات در شبکه، کابل به کار برده در شبکه و استاندارد به کار رفته در اتصال سیم های شبکه شرکت، آشنایی با آرایش ستاره ای سیستم ها و نحوه ارتباط سیستم ها در این شرکت، نصب سیستم ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه توسعه , دانلود گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی کامپیوتر در بیمه توسعه , گزارش کارآموزی , کارآموزی کامپیوتر در بیمه , کارآموزی کامپیوتر , کارآموزی بیمه ,


جمعه 20 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری پیمانکاری

گزارش کارآموزی حسابداری پیمانکاری

گزارش-کارآموزی-حسابداری-پیمانکاریگزارش کارآموزی حسابداری پیمانکاری در شرکت آروین گستر وطن، بخشی از متن: حسابداری پیمانکاری یکی از روش های خاص حسابداری است که در روش عادی حسابداری گنجانده می شود. اصول و روش های موجود در حسابداری پیمانکاری در هر نوع قـراردادهای کوچک و پروژه ای بزرگ و چند ملیتی و... مورد استفاده قرار می گیرد. ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی حسابداری پیمانکاری , دانلود گزارش , دانلود گزارش کارآموزی , کارآموزی حسابداری پیمانکاری , گزارش کارآموزی حسابداری , کارآموزی حسابداری ,


پنج شنبه 19 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود آموزش اصول عکاسی

آموزش اصول عکاسی

آموزش-اصول-عکاسیآموزش کامل اصول عکاسی و کار با دوربین از مبتدی تا حرفه ای، مقاله ای فوق العاده مفید برای کسانی که میخواهند به یک عکاس حرفه ای شوند. آموزش عکاسی از سطح مبتدی و آماتور تا حرفه ای در مقاله ای کامل در قالب فایل ورد، در این مقاله تمام چیزی که باید از دوربین و تنظیمات پیشرفته آن و شرایط عکاسی و آموزش ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: جالبیجات ، سرگرمی ، اوقات فراغت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش اصول عکاسی , آموزش اصول عکاسی , اصول عکاسی , عکاسی,


پنج شنبه 19 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مجموعه کامل گزارش کارآموزی مشاوره حقوقی

مجموعه کامل گزارش کارآموزی مشاوره حقوقی

مجموعه-کامل-گزارش-کارآموزی-مشاوره-حقوقیمجموعه کامل گزارش کارهای دوره ی 6 ماهه کارآموزی مشاوره حقوقی، جهت اخذ پروانه وکالت و مشاوره حقوقی با موضوعات حقوقی، خانواده، اطفال، اجرای احکام مدنی، دادگاه تجدید نظر، دادگاه کیفری و اجرای احکام کیفریدانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه کامل گزارش کارآموزی مشاوره حقوقی , دانلود مجموعه , دانلود مجموعه کامل گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی , گزارش کارآموزی مشاوره حقوقی , کارآموزی مشاوره حقوقی , کارآموزی مشاوره,