پروژه آماری تحلیل روش های جایگزین در داده های گمشده

پنج شنبه 26 دی 1394
ن : علیرضا

پروژه آماری تحلیل روش های جایگزین در داده های گمشده


پروژه-آماری-تحلیل-روش-های-جایگزین-در-داده-های-گمشده

پروژه آماری تحلیل روش های جایگزین در داده های گمشده

با سلام 

 گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه آماری تحلیل روش های جایگزین در داده های گمشده را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه آمار را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 129
قیمت: : 12500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پروژه در خصوص تحلیل روش های جایگزین در داده های گمشده و با ذکر مثال های تشریحی  است. برخی از موضوعات این پروژه:
روش های مبتنی بر مدل
روش های مبتنی بر جانهی
روش بی درنگ یا هات - دک
رگرسیون ذهنی
رگرسیون عینی
جانهی چند گانه
روش های تجدید وزن دهی

بخشی از  مقدمه:
هنگامی که نمونه انتخاب شد، کار میدانی آغاز می شود و تلاشی به عمل می آید تا داده های مطلوب از همۀ واحدهای شمارش که در نمونه انتخاب شده اند جمع آوری شود . متأسفانه، به ندرت امکان دارد که در تهیۀ داده های کامل از همۀ واحدهای نمونه گیری شده توفیق حاصل شود که این همان بی پاسخی است. (بي پاسخي بازتاب تلاشي ناموفق در به دست آوردن اطلاعات مورد نظر از يك واحد واجد شرايط است .)
بی پاسخی(داده های گمشده) مشكل عمومي در تحقيقات مبتني بر آمارگيري است. توجه و پژوهش بسيار زيادي به خطاي بي پاسخي اختصاص داشته است (براي مرور بررسي ها نگاه کنيد به گرووز ۱۹۸۹ ؛ گرووز و کوپر ۱۹۹۸ ؛ لسلر وکا لزبيک ۱۹۹۲ ). در طول دهه ي گذشته ، موضوع خطاي بي پاسخي و اريبي بي پاسخي در برآوردهاي آمارگيري به عنوان موضوعي مهم در پژوهش هاي آمارگيري تلقي شده است. ...

فهرست مطالب:
مقدمه     
I: سازوکارهایی که مقادیر گمشده از آنها ناشی می شود     
گمشدۀ کاملاً تصادفی     
گمشدۀ تصادفی     
مقادیر گمشدۀ غیر قابل چشم پوشی     
مثال تشریحی      
II: روش های تحلیل داده با وجود داده های گمشده     
روش های مربوط به مورد کامل     
روش های مبتنی بر مدل     
روش های مبتنی بر جانهی     
شرح روش های جانهی     
جانشین کردن میانگین     
روش بی درنگ یا هات - دک     
مثال تشریحی
جانهی از روی افرادی که به طور تصادفی انتخاب شده اند     
رگرسیون ذهنی     
رگرسیون عینی     
جانهی چند گانه     
روش های تجدید وزن دهی     
III:  خلاصه     
منابع 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آماری روش های جایگزین در داده های گمشده, پروژه آماری روش های جایگزین در داده های گمشده, آماری روش های جایگزین در داده های گمشده, آمار روش های جایگزین در داده های گمشده, روش های جایگزین در داده های گمشده, جایگزین در داده های گمشده, داده های گمشده, پروژه داده های گمشده, آمار داده های گمشده, روش های جایگزین در داده های گمشده, جایگزین در داده های گمشده, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری,


پنج شنبه 22 دی 1394
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله چند برنامگی Multy-programing

 

با سلام 

 گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ترجمه مقاله چند برنامگی Multy-programing را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این ترجمه مقاله را با تخفیف ویژهآماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فايل : word(قابل ويرايش),PDF

تعداد صفحات فارسي ::17

تعداد صفحات انگليسي:16

بخشي از مقاله به همراه ت ...



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله چند برنامگی Multy programing, ترجمه مقاله چند برنامگی Multy programing, مقاله چند برنامگی Multy programing, مقاله چند برنامگی, مقاله Multy programing, Multy programing, ترجمه Multy programing, مقاله چند برنامگی Multy programing, چند برنامگی, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری,


پنج شنبه 18 دی 1394
ن : علیرضا

تحقيق تعاريف و تنظيم داده هاي آماري


تحقيق-تعاريف-و-تنظيم-داده-هاي-آماري

تحقيق تعاريف و تنظيم داده هاي آماري

با سلام 

گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحقيق تعاريف و تنظيم داده هاي آماري را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق آماری را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 130
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
قبل از آنكه علم آمار تعريف گردد لازم است كمي راجع به تاريخچه آن سخن به ميان بيايد تاريخچه علم آماررا مي توان از بدو تشكيل دولتها آغاز كرد، زيرا كلمه آمار Statusticesاز  كلمه State به معني دولت گرفته شده است. دولتهاي اوليه نيز براي پي بردن به سلطه و قلمروخود احتياج به آن داشتند. البته در آن زمان منظور از آمار ارقام و اطلاعات مورد نياز دولتها براي گرفتن ماليات و سربازي و ساير امور مربوطه به كشورداري و سياست بوده است.
از چند هزار سال قبل از مسيح در كشورهاي مصر و چين و هندوستان قديم سرشماري نفوس و همچنين اندازه ميزان - دارائي تحت نفوذ دولتها انجام گرديده است و يا اينكه اغلب به طور ناقص انجام گرديده است ، با اين حال همين شمارشهاي ابتدائي پايه و اساس آمار امروزي را بنيان نهاده است ولي تقريباً در نيم قرن اخير همراه با ساير علوم ، علم آمار نيز سير صعودي را پيموده و گاهي پيشتاز و پيش قراول بعضي از علوم بوده است ، كه با استفاده از آن بود كه اغلب علوم چند برابر سرعت سير عادي خود را گرفتند ، زيرا روشها و فنوني كه براي تحقيقات علمي ضروري هستند از علم آمار بدست مي‌آيد ، بخصوص در علوم فيزيكي و زيست شناسي و اجتماعي و اقتصادي بكار برده مي شود . ناگفته نماند گاه ممكن است كه يك روش معين تنها به منظور استفاده در يك رشته خاص پژوهش علمي طرح ريزي شده باشد . اين بدان معني نيست كه در آن رشته بخصوص آمار كاربرد زيادي دارد.
از آنجائيكه علم آمار ريشه و علايقش به كليه علوم بشري رسيده است، امروزه در تمامي دانشگاههاي جهان در اكثر رشته هاي مختلف دانشگاهي اعم از رشته هاي پزشكي، فني، كشاورزي و برنامه ريزي و… تدريس مي شود. براي آنكه هدف اين درس بهتر معلوم شود، لازم است بدواً علم آمار را تعريف نمائيم.
حال چند تعريف را از بين كليه تعاريف كه جامع تر به نظر مي آيد بيان مي كنيم. لازم به تذكر است كه براي علم آمار تعاريف زيادي شده است.
- آمار علمي است كه خواص جامعه را مورد بررسي قرار مي دهد.
- آمار علمي است كه مشخصات جامعه ها را به صورت كمي ولي بادر نظراوضاع كيفي آنها مورد بررسي قرار ميدهد.

فهرست مطالب:
تعاريف و توزيعهاي آماري 
تعريف علم آمار 
واريانس 
خواص واريانس 
انحراف معيار 
ضريب همبستگي 
استاندارد كردن ضريب همبستگي 
فضاي نمونه يا فضاي حوادث 
فراواني مطلق و نسبي 
تعريف احتمال برمبناي فراواني نسبي 
تعريف كلاسيك احتمال  
قضاياي مربوط به احتمال 
احتمال هندسي 
احتمال مشروط 
تعريف محتمل ترين حادثه :
كابرد آزمون در همبستگي نسبتها 
كاربرد براي آزمون نرمال بودن توزيع :
مشخص كننده هاي عددي قانون توزيع كميت تصادفي 
اميد رياضي كميت تصادفي نا پيوسته :
اميد رياضي كميت تصادفي پيوسته 
خواص اميد رياضي 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقيق تعاريف و تنظيم داده هاي آماري, تحقيق تعاريف و تنظيم داده هاي آماري, تعاريف و تنظيم داده هاي آماري, تنظيم داده هاي آماري, تنظيم داده هاي آمار, تحقیق تنظیم داده های آماری, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری,


پنج شنبه 14 دی 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله انگلیسی درباره سيستم اطلاعات مديريتي

 

با سلام

گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله انگلیسی درباره سيستم اطلاعات مديريتي (MIS)+ترجمه فارسی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله سیستم اطلاعات مدیریتی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

 

 

 

 



فرمت فايل : word(قابل ويرايش)

تعداد صفحات:12

چکیده:

سيستم اطلاعات مديريتي (MIS) 

سيستم هاي اطلاعات مديريتي (MIS) به آن دسته از سيستم هاي اطلاعاتي اطلاق مي گردد كه م ...



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله انگلیسی درباره سيستم اطلاعات مديريتي MIS, مقاله سيستم اطلاعات مديريتي MIS, ترجمه سيستم اطلاعات مديريتي MIS, ترجمه مقاله سیستم اطلاعات مدیریتی, مقاله سیستم اطلاعات مدیریتی, سیستم اطلاعات مدیریتی, سیستم اطلاعات مدیریتی MIS, مقاله انگلیسی سيستم اطلاعات مديريتي MIS, مقاله سيستم اطلاعات مديريتي MIS, اطلاعات مديريتي, سیستم MIS, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه مدیریت پروژه,


پنج شنبه 10 دی 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس


پروژه-آمار-نمرات-دانش-آموزان-یک-کلاس

پروژه آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس

با سلام

گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه آمار را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 71
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
در این پروژه به بررسی آماری نمرات یک کلاس پرداخته شده است. پروژه شامل دسته بندی داده ها و جدول فراوانی و رسم نمودارهای  مستطیلی، میله ای، چندبر، دایره ای و محاسبه میانه و مد، واریانس و انحراف معیار و در پایان نتیجه گیری از موضوع، میباشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
جامعه، اندازه جامعه،  نمونه، روش جمع آوری داده ها
متغیر تصادفی  و نوع آن
دسته بندی داده ها و جدول فراوانی
نمودار ها
نمودار مستطیلی فراوانی مطلق داده ها
نمودار میله ای فراوانی مطلق داده ها
نمودار مستطیلی فراوانی تجمعی داده ها
نمودار چند بر فراوانی داده ها
نمودار دایره ای
نمودار ساقه و برگ
شاخص های مرکزی (میانه و مد)
میانگین
واریانس و انحراف معیار
نتیجه گیری

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس, دانلود پروژه آمار نمرات دانش آموزان, دانلود پروژه آمار نمرات دانش آموزان کلاس, پروژه آمار نمرات دانش آموزان کلاس, آمار نمرات دانش آموزان کلاس, پروژه آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس, آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس, آمار نمرات دانش آموزان یک کلاس, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, تحقیق اقتصاد, تحقیق رشته اقتصاد, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقاله اقتصاد, مقاله رشته اقتصاد, مقالات حسابداری, مقالات اقتصاد, پروژه حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه اقتصاد, پروژه رشته اقتصاد, پروژه مدیریت پروژه, پروژه سیستم, پروژه تحقیق و توسعه, پروژه های حسابداری, پروژه های اقتصاد, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله, مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, کارآموزی حسابداری, کارآموزی اقتصاد, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی اقتصاد, پایان نامه حسابداری, پایان نامه اقتصاد, دانلود کارآموزی حسابداری, دانلود کارآموزی اقتصاد, دانلود پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه اقتصاد, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری, دانلود پروژه آمار, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود مقاله آمار, دانلود مقاله آماری, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود تحقیق آمار, دانلود تحقیق آماری, تحقیق آمار, دانلود تحقیق آمار, دانلود پروژه حسابرسی, پروژه حسابرسی, دانلود مقاله حسابرسی, مقاله حسابرسی, دانلود تحقیق حسابرسی, تحقیق حسابرسی, دانلود پایان نامه حسابرسی, پایان نامه حسابرسی, دانلود کارآموزی حسابرسی, کارآموزی حسابرسی, حسابرسی, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی آمار, حسابداری مالی, کارشناسی ارشد حسابداری, کارشناسی ارشد آمار,


پنج شنبه 6 دی 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه حقوق و دستمزد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

پروژه حقوق و دستمزد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
با سلام خدمت شما سروران و هموطنان گرامی . ما این بار برای شما پروژه حقوق و دستمزد را آماده نموده ایم. امید است تا برای شما مفید واقع شود:

پروژه-حقوق-و-دستمزد-سازمان-راهداری-و-حمل-و-نقل-جاده-ایمقدمه: منظور از دستمزد، پرداختي است که مبناي محاسبه آن ساعت است و منظور از حقوق پرداختهايي است که ماهانه صورت مي پذيرد. دستمزد، متداول ترين شيوه پرداخت به کارگران و حقوق، متداول ترين شيوه پرداخت به کارمندان است. هزینه حقوق دستمزد بخش قابل ملاحظه ای از هزینه های یک موسسه را به خود اختصاص می دهد پر ..دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه حقوق و دستمزد سازمان راهداری, دانلود پروژه حقوق و دستمزد سازمان حمل و نقل جاده ای, پروژه حقوق و دستمزد سازمان راهداری, حقوق و دستمزد سازمان راهداری, دانلود پروژه حقوق سازمان راهداری, پروژه حقوق سازمان راهداری, دانلود پروژه دستمزد سازمان راهداری, پروژه دستمزد سازمان راهداری, دانلود پروژه حقوق سازمان حمل و نقل جاده ای, پروژه حقوق سازمان حمل و نقل جاده ای, حقوق سازمان حمل و نقل جاده ای, دانلود پروژه دستمزد سازمان حمل و نقل جاده ای, دستمزد سازمان حمل و نقل جاده ای,


پنج شنبه 2 دی 1394
ن : علیرضا

گزارش مالی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان


گزارش-مالی-شرکت-آبادانی-و-مسکن-الهیه-خراسان

گزارش مالی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان

با سلام

گروه ما این بار برای شما گزارش مالی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این گزارش مالی را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 1047
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:

گزارش مالي هيأت‌ مديره شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان به مجمع‌ عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام براي سال مالي منتهي به 29/12/1382


کلیات:
شركت آباداني‌ و مسكن الهيّه خراسان (سهامي خاص) در تاريخ 21/11/1377 طي شماره 13688 در اداره ثبت شركتهاي مشهد به ثبت رسيده است. موضوع فعاليّت شركت طبق اساسنامه مصوب مجمع عمومي فوق‌العاده مورخ 15/11/1377 عبارتست از انجام سرمايه‌گذاري بطور مستقيم و غيرمستقيم دركليه بخشها و فعاليتهاي اقتصادي, مالي‌و‌بازرگاني, خدماتي, عمراني, توليدي, صنعتي, كشاورزي, دامپروري, معادن‌وطراحي, نظارت و ارائه خدمات مشاوره‌مهندسي و اجراي پروژه‌هاي عمراني ساختماني, راهسازي و تأسيسات, سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي از طريق مشاركت و يا مبادرت به خريدوفروش سهام از طريق اشخاص حقيقي‌وحقوقي. 

فهرست مطالب:
ترازنامه
صورت سود و زيان
گردش سود (زيان) انباشته
صورت جريان وجوه نقد
يادداشتهاي توضيحي
الف) تاريخچه فعاليت شركت
ب) مبناي تهيه صورتهاي مالي
پ) خلاصه اهم رويه‌هاي حسابداري
ت) يادداشتهاي مربوط به اقلام مندرج در صورتهاي مالي و ساير اطلاعات مالي

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش مالی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان, گزارش مالی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان, دانلود گزارش مالی شرکت آبادانی, گزارش مالی شرکت آبادانی, دانلود گزارش مالی شرکت الهیه خراسان, گزارش مالی شرکت الهیه خراسان, دانلود گزارش مالی شرکت, گزارش مالی شرکت, دانلود گزارش مالی, گزارش مالی, دانلود گزارش مالی شرکت مسکن, دریافت گزارش مالی شرکت, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 28 آذر 1394
ن : علیرضا

گزارش کارآموزی در بانک صادرات

گزارش-کارآموزی-در-بانک-صادرات

گزارش کارآموزی در بانک صادرات

با سلام

گروه ما این بار برای شما گزارش کارآموزی در بانک صادرات را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این گزارش کارآموزی را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 81
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
گزارشی کامل از تاریخچه بانکداری و  چگونگی عملکرد یک کارمند بانک در شعبه و همچنین توضیح عملیات بانکی از جمله اعتبارات، تسهیلات، سند نویسی، حسابداری در داخل شعبه، قوانین چک و انواع پرداخت ها و دریافت ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در بانک صادرات, گزارش کارآموزی در بانک صادرات, کارآموزی در بانک صادرات, دانلود کارآموزی بانک صادرات, کارآموزی بانک صادرات, دانلود پروژه کارآموزی در بانک صادرات, پروژه کارآموزی در بانک صادرات, دانلود گزارش کارآموزی در بانک, گزارش کارآموزی در بانک, کارآموزی در بانک, دانلود پروژه کارآموزی حسابداری, پروژه کارآموزی حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی حسابداری, کارآموزی حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 24 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی)

تحقیق-صکوک-(اوراق-بهادار-اسلامی)

تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی)

با سلام

گروه ما این بار برای شما تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 835
قیمت: : 5200 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
صکوک، اوراق‌ بهادار اسلامی است که با درگیر کردن یک دارایی فیزیکی مشخص و به میان آوردن قراردادهایی مانند اجاره و مضاربه منطبق با قانون شریعت اسلام انتشار می‌یابد. صکوک به عنوان اوراق‌ بهادار با پشتوانه مالي تعريف مي‌شود که بايد خود داراي ارزش باشد و نمي‌تواند براساس فعاليت‌هاي سفته‌ بازي و سوداگرانه و در واقع فعاليت‌هايي که بدون خلق ارزش و کار صورت مي‌گيرند، سودآوري داشته باشد. صکوک، منابع مالي را با پشتوانۀ ترازنامه و دارايي‌هاي فيزيکي شرکت‌هاي خاص جذب مي‌کنند. «سازمان حسابرسي و بازرسي نهادهاي مالي اسلامي» انواع مختلفی برای صكوك ارائه داده است: ...

فهرست مطالب:
چکیده
پیشگفتار
مفاهیم و اصطلاحات
تاریخچه صکوک
تاريخچه انتشار صكوك در دنيا
دسته بندی کلی صکوک
هدف از طراحی صکوک
مشروعیت صکوک
ضرورت اوراق بدهی اسلامی
ويژگي هاي اوراق بهادار اسلامي (صکوک)
معرفي صكوك
چرا صکوک؟
قابلیت‌های صکوک
مزایای شش گانه صکوک
سه ریسک مهم صکوک
صکوک اجاره چیست؟
زیرساخت‌های لازم برای توسعه بازار صکوک
مزایای اوراق صکوک
تفاوت اساسی صکوک با اوراق قرضه مرسوم در بازارهای مالی
ریسک اوراق صکوک
 اوراق صکوک ابزاری شرعی در قانون بانکداری بدون ربا
نقش نامحدود بازار صکوک در توسعه اقتصادی
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق صکوک اوراق بهادار اسلامی, تحقیق صکوک اوراق بهادار اسلامی, صکوک اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق اوراق بهادار اسلامی, تحقیق اوراق بهادار اسلامی, اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, تحقیق آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق آشنایی با اوراق بهادار, تحقیق آشنایی با اوراق بهادار, دانلود پروژه آشنایی با اوراق بهادار, پروژه آشنایی با اوراق بهادار, دانلود پروژه آشنایی با صکوک, پروژه آشنایی با صکوک, دانلود تحقیق آشنایی با صکوک, تحقیق آشنایی با صکوک, آشنایی با صکوک, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 20 آذر 1394
ن : علیرضا

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری


مقاله-سطح-رضایت-و-انتظارات-کارآفرینان-در-آموزش-حسابداری

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری

با سلام

گروه ما این بار برای شما مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 12656
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
سیستم اطلاعات حسابداری، به عنوان زیر شاخه سیستم اطلاعات مدیریت در نظر گرفته می شود، که اطلاعات مورد نیاز درباره ی محیط داخلی و خارجی شرکت ها برای تصمیم گیری های اصلی را فراهم می کند. در این مفهوم، سیستم اطلاعات حسابداری می تواند به صورت سیستمی تعریف شود که اطلاعات مالی و غیر مالی درباره ی کالاهای شرکت، خدمات، بازار و مشتریان و غیره فراهم می کند . در محیط رقابت جهانی کنونی، سیستم اطلاعات حسابداری اطلاعاتی را پیشنهاد می کند که کارفرما ها باید تصمیمات تطبیق پذیری درباره ی گذشته، حال و آینده اتخاذ کنند. علاوه بر این ، یک مدیر موسسه تجاری باید تصمیمات استراتژیک مختلفی اتخاذ کند و عملیاتی برای تضمین پایداری موسسه تجاری با استفاده از داده های حسابداری اعمال کند. 
تکنولوژی پیشرفته، افزایش رقابت و تغییر تقاضا ی مشتری بر تولید تاثیر می گذارد. این توسعه و گسترش ضرورت شناسایی تعداد تغییرات برای شرکت ها را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، تغییرات حسابداری در محیط خارجی موسسات تجاری تغییرات داخلی را بر موسسات تجاری تحمیل می کند. به عنوان الزام پایداری، موسسات تجاری باید استراتژی های (سیاست ها) مدیریتی، تولید و بازاریابی بر طبق تغییرات کنونی را تغییر دهد یا تجدید کند. این تغییرات همچنین بر سیستم اطلاعات حسابداری ناکافی تاثیر می گذارد و برای روی آوردن به سیستم های جدید الزامی است. سیستم اطلاعات حسابداری ، علاوه بر اینکه عملیاتش را درون شرکت ها حفظ می کند، موجب می شود تا شرکت ها ارتباط سالم با موسسات امنیت اجتماعی و مالیات با استفاده از آماده سازی اطلاعات و اسناد دقیق و به موقع برقرار کنند. 
در این تحقیق، تحقیقی درباره ی کفایت آموزش حسابداری کنونی، صاحبان شرکت و انتظارات مدیران ارشد مرتبط با سیستم اطلاعات حسابداری تحت انطباق داد و ستد با تغییرات کنونی در  منطقه ی صنعتی سازماندهی شده آکسارای انجام شده است. سطح رضایت و انتظارات کارآفرین ها در آموزش حسابداری کنونی در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. 

فهرست مطالب:
چکیده 
1. مقدمه
2. سیستم اطلاعات حسابداری (AIS)
2.1 آموزش حسابداری و رابطه AIS 
3. بازنگری آثار 
4. تحقیق 
4.1 طرح نهایی و متد 
4.2 یافته ها و تجزیه و تحلیل ها  
نتیجه گیری و پیشنهادات 
منابع (در متن اصلی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق آموزش حسابداری, تحقیق آموزش حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 16 آذر 1394
ن : علیرضا

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران


پروپوزال-بررسی-تاثیر-فرهنگ-بر-حسابداری-در-ایران

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران

 گروه ما این بار برای شما پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پروپوزال را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم.هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 506
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
بیان مساله:
در سال های اخیر گرایش شدیدی به استفاده از تئوری های رفتاری در تحقیقات حسابداری بوجود آمده است. بدون شک چنین مطالعاتی باعث غنای رشته حسابداری می شود.ازاینرو بررسی عوامل روانشناختی که بر تهیه صورت های مالی اثر می گذارند با در نظر گرفتن نقش سیاسی- اجتماعی حسابداری در سازمان های مختلف را موجب می گردد. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که توسعه و تکامل حسابداری تحت تاثیر عوامل محیطی مختلفی از جمله فرهنگ می باشد. حسابداري فعاليتي انساني است كه تحت تاثير برداشت ها، تفسيرها و قضاوت هاي مربوط به نحوه بكارگيري مفاهيم و استانداردهاي حسابداري قرار مي گيرد . تاثیر فرهنگ در تشریح رفتار سیستم اجتماعی بارها در تحقیقات تایید شده است، اما اثر آن بر حسابداری به عنوان یک سیستم اجتماعی یکی از عناوین جدید تحقیقاتی است.اثر هافستد درباره ی فرهنگ جامع ترین بررسی در تمایزات فرهنگ ملی تا به امروز است.  از نظر هافستد (Hofstede,1980) 4 بعد ارزشی اصلی در هر کشوری می تواند وجود داشته باشد؛ 1- فردگرایی در برابر جمع گرایی، 2- فاصله ی قدرت بزرگ در برابر قدرت کوچک، 3- اجتناب قوی یا ضعیف از عدم اطمینان، 4- مردگرایی در برابر زن گرایی. در تمام این ابعاد، چهارچوب هافستد معیارهای کمی را برای هر یک از کشورهای نمونه ارائه می کند. از سوی دیگر گری(gary,1988) از طریق بررسی کتب و مقالات و به صورت تجربی، چهار بعد ارزشی حسابداری را که می تواند برای تعریف فرهنگ حسابداری کشور(خرده فرهنگ) مورد استفاده قرار گیرد شناسایی کرد: 1- حرفه گرایی در برار کنترل قانونی، 2- یکنواختی در برابر انطباق، 3-محافظه کاری در برابر خوشبینی و 4- رازداری در برابر شفافیت که در آن دو مورد اول مربوط به قدرت و اجبار رویه ی حسابداری در سطح کشور است و دو مورد دوم به اندازگیری و افشای اطلاعات حسابداری در سطح یک کشور مرتبط است. بنابراين كسب شناخت از چگونگي تاثير فرهنگ بر برداشت ها و قضاوت هاي حسابداران، به تلاش براي دستيابي به كاهش تنوع واقعي و عملي در رويه هاي حسابداري و حسابرسي كمك خواهد نمود. 

فهرست مطالب:
1) بیان مساله و تبیین موضوع 
2)ضرورت و اهمیت انجام تحقیق 
3) مبانی نظری (ادبیات موضوع)
4) پیشینه تحقیق (مرور مطالعات گذ شته مرتبط با موضوع) 
5) فرضیه های تحقیق
6) اهداف اصلی تحقیق 
5) سوالات اصلی تحقیق 
8) روش شناسی تحقیق 
الف)  نوع تحقیق 
ب) جامعه مورد مطا لعه 
ج) روش نمونه گیری
د) روش  و ابزار گردآوری داده ها 
ه) شیوه تجزیه و تحلیل داده ها 
9) کاربردهای تحقیق 
جدول زمانبندی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 12 آذر 1394
ن : علیرضا

ترجمه مقاله دارایی Asset

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ترجمه مقاله دارایی Asset را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله دارایی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله: Asset

عنوان فارسی مقاله : دارایی


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله دارایی Asset, ترجمه مقاله دارایی Asset, ترجمه مقاله دارایی, ترجمه مقالهAsset, دانلود ترجمه مقاله, دانلود ترجمه مقاله دارایی, دانلود ترجمه مقاله asset, مقاله asset, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقاله اقتصاد, مقاله رشته اقتصاد, مقالات حسابداری, مقالات اقتصاد, پروژه حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه اقتصاد, پروژه رشته اقتصاد, پروژه مدیریت پروژه, پروژه سیستم, پروژه تحقیق و توسعه, پروژه های حسابداری, کارآموزی حسابداری, کارآموزی اقتصاد, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی اقتصاد, پایان نامه حسابداری, پایان نامه اقتصاد, دانلود کارآموزی حسابداری, دانلود کارآموزی اقتصاد, دانلود پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه اقتصاد, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری, دانلود پروژه آمار, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود مقاله آمار, دانلود مقاله آماری, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود تحقیق آمار, دانلود تحقیق آماری, تحقیق آمار, دانلود تحقیق آمار, دانلود پروژه حسابرسی, پروژه حسابرسی, دانلود مقاله حسابرسی, مقاله حسابرسی, دانلود تحقیق حسابرسی, تحقیق حسابرسی, دانلود پایان نامه حسابرسی, پایان نامه حسابرسی, دانلود کارآموزی حسابرسی, کارآموزی حسابرسی, حسابرسی, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی آمار, حسابداری مالی, کارشناسی ارشد حسابداری, کارشناسی ارشد آمار,


یک شنبه 22 شهريور 1394
ن : علیرضا

عضویت در سایت همکاری در فروش همه جورفایل

با سلام خدمت شما دوستان عزیز ، اگر میخواهید بدون سرمایه گذاری و با بازاریابی فایل درآمدزایی کنید ،در سایت همکاری در فروش همه جور فایل عضو شده و درآمد داشته باشید . برای ثبت نام بر روی لینک روبرو کلیک کنید http://hamejoorfile.com/?ref=328



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، برنامه های آیفون، عمران ، ساختمان و معماری، گوشی های آیفون، آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، جالبیجات ، سرگرمی ، اوقات فراغت، پزشکی ، روانشناسی، آشپزی ، پخت و پز ، دستور تهیه غذا، الکترونیک و برق و مخابرات، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، خودرو و محصولات مرتبط جانبی خودرو، آزمون استخدامی ارگانهای مختلف دولتی و خصوصی، اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، بانک اطلاعات مشاغل، فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، طرح توجیهی ایجاد کسب و کارهای مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مهندسی عمران, دانلود پروژه معماری, دانلود پروژه مکانیک, دانلود پروژه برق, دانلود پروژه صنایع, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله صنایع, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود مقالات دانشگاهی, دانلود پروژه معدن, دانلود مقالات علوم پزشکی, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود گزارش آزمایشگاه, دانلود مقالات روانشناسی, دانلود مقالات حقوقی, دانلود پروژه آمار, دانلود تحقیق تربیت بدنی, دانلود مقالات مهندسی کشاورزی, دانلود مقالات حسابداری, دانلود تحقیق دانشگاهی, آموزش نرم افزارها, همه جور فایل, همه جور فایل قابل دانلود, همه جورپروژه, همه جور مقاله, همه جور تحقیق, همه جور , hamejoorfile , دانلود پروژه های دانشگاهی , پروژه های دانشگاهی , مقالات دانشگاهی , دانلود مقالات دانشگاهی , دانلود تحقیق های دانشگاهی , تحقیق های دانشگاهی ,


یک شنبه 28 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری پیمانکاری

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری پیمانکاری

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری پیمانکاری را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل تحقیق حسابداری را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری پیمانکاریخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات شغلی و مهارتی حسابداری پیمانکاری در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – روش های تنظیم قرارداد های بلند مدت مؤسسات پیمانکاری برای حسابداران و توضیح کامل در مورد این روش ها

که شامل : روش درصد پیشرفت کار و روش کار تمام شده می باشد.

2 – آگاهی از حق حقوقات و وظایف هر یک از طرفین قرارداد (طرف اول مؤسسات پیمانکاری و طرف دوم حسابداران)

3 – آشنایی با انواع قرارداد های پیمانکاری اعم از قرارداد مقطوع ، امانی ، قرارداد بر اساس مواد و دستمزد و....

و بسیاری نکات دیگر.
امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.
دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری پیمانکاری, پایان نامه حسابداری پیمانکاری, حسابداری پیمانکاری, دانلود پایان نامه حسابداری, پایان نامه حسابداری, دانلود تحقیق حسابداری پیمانکاری, تحقیق حسابداری پیمانکاری, دانلود تحقیق حسابداری, تحقیق حسابداری, دانلود مقاله حسابداری پیمانکاری, مقاله حسابداری پیمانکاری, دانلود مقاله حسابداری, مقاله حسابداری, دانلود پروژه حسابداری پیمانکاری, پروژه حسابداری پیمانکاری, دانلود پروژه حسابداری, پروژه حسابداری, دانلود آموزش حسابداری, آموزش حسابداری, دانلود آموزش حسابداری پیمانکاری, آموزش حسابداری پیمانکاری ,


یک شنبه 26 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری در گذر زمان

تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری در گذر زمان

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری در گذر زمان را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری در گذر زمانخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از تغییر و تحولات حسابداری در گذر زمان تا عصر حاضر بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه

ای دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – نقد و بررسی تاثیر مسلمانان بر رشته ی حسابداری از عصر پیامبر تا کنون
2 – توضیح و تفسیر اصطلاحات رنسانس ، تجارت ، حسابداری ، بدهکاری و بستانکاری 
3 – نقش و تاثیر دوره های انقلاب صنعتی ، جنگ جهانی دوم و تحولات تکنولوژی بر رشته ی حسابداری

و بسیاری نکات دیگر.

امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.
دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری در گذر زمان, پایان نامه حسابداری در گذر زمان, حسابداری در گذر زمان, حسابداری طی زمان , دانلود پایان نامه حسابداری, پایان نامه حسابداری, دانلود تحقیق حسابداری در گذر زمان, تحقیق حسابداری در گذر زمان, دانلود تحقیق حسابداری, تحقیق حسابداری, دانلود پروژه حسابداری در گذر زمان, پروژه حسابداری در گذر زمان, دانلود پروژه حسابداری, دانلود آموزش حسابداری, آموزش حسابداری ,


یک شنبه 24 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری منابع انسانی

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری منابع انسانی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری منابع انسانی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق کمک پایان نامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری منابع انسانیخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات حسابداری منابع انسانی در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای دقیق وعالی

 جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – آشنایی با تاریخچه ، تعریف و هم چنین اهداف حسابداری منابع انسانی

2 – بررسی مراحل توسعه ی حسابداری منابع انسانی و بررسی هزینه های اعم از هزینه های اولیه و جایگزینی

3 – برخي روش‌هاي اندازه‌گيري ارزش منابع انساني شامل ارزش اقتصادی ، ارزش جایگزینی ، ضریب ارزشی و.....

و بسیاری نکات دیگر.

امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.

دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی, پایان نامه حسابداری منابع انسانی, حسابداری منابع انسانی, دانلود پایان نامه حسابداری, پایان نامه حسابداری, دانلود تحقیق حسابداری منابع انسانی, تحقیق حسابداری منابع انسانی, دانلود تحقیق حسابداری, تحقیق حسابداری, دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی, مقاله حسابداری منابع انسانی, دانلود مقاله حسابداری, مقاله حسابداری, دانلود پروژه حسابداری منابع انسانی, پروژه حسابداری منابع انسانی, دانلود پروژه حسابداری , پروژه حسابداری, دانلود آموزش حسابداری منابع انسانی, آموزش حسابداری منابع انسانی, آموزش حسابداری, منابع انسانی ,


یک شنبه 22 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری هتل ها

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری هتل ها

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری هتل ها را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل کمک پایان نامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری هتل هاخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات شغلی و مهارتی حسابداری هتل ها در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – آشنایی با سر فصل های دفتر های معین حسابداری در هتل که شامل:درآمد ، خسارات ، انبار وغیره می باشد

2 – آگاهی از وظایف مدیر کنترل وشناخت کارایی های وی و هم چنین آشنایی با نایت ادیتور و مسؤولیت های این نقش

3 – صحبت و توضیح در مورد انواع دفاتر حسابداری در هتل اعم از دفتر پانسیون،روزنامه،معین و دفتر کل

و بسیاری نکات دیگر.

امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.

دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری هتل ها, پایان نامه حسابداری هتل ها, پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه حسابداری هتل, پایان نامه حسابداری هتل, آموزش پایان نامه حسابداری, آموزش پایان نامه نویسی, پایان نامه نویسی, دانلود تحقیق حسابداری هتل, تحقیق حسابداری هتل, دانلود تحقیق حسابداری , تحقیق حسابداری, دانلود مقاله حسابداری هتل, مقاله حسابداری هتل, دانلود مقاله حسابداری, مقاله حسابداری, دانلود پروژه حسابداری, پروژه حسابداری ,


یک شنبه 20 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری وحسابرسی

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری وحسابرسی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری وحسابرسی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل تحقیق را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری وحسابرسیخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات شغلی و مهارتی حسابداری و حسابرسی در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – ویژگی های کارکردن حسابداران و حسابرسان و هم چنین شرایط کاری آن ها در محیط کار حقیقی یا مجازی

2 – تحلیل و بررسی فرصت های اشتغال زایی و هم چنین بررسی دیدگاه های شغلی رشته ی  حسابداری و حسابرسی

3 – آگاهی از هدف ، آینده شغلی ، بازار کار و درآمد رشته ی  حسابداری و حسابرسی

4 – توضیح شاخه های حسابداری که شامل:حسابداری مالی،صنعتی،دولتی،مالیاتی،بیمه و حسابداری بانک ها میشود

و بسیاری نکات دیگر.

امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.

دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری وحسابرسی, پایان نامه حسابداری وحسابرسی, حسابداری وحسابرسی, دانلود پایان نامه حسابداری, پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه حسابرسی, پایان نامه حسابرسی, دانلود تحقیق حسابداری, تحقیق حسابداری, دانلود مقاله حسابداری, مقاله حسابداری, دانلود تحقیق حسابرسی, تحقیق حسابرسی, دانلود مقاله حسابرسی, مقاله حسابرسی, دانلود پروژه حسابداری, دانلود پروژه حسابرسی, دانلود آموزش حسابداری, آموزش حسابداری, دانلود آموزش حسابرسی, آموزش حسابرسی, ,


یک شنبه 18 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابرسی

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابرسی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابرسی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل کمک پایان نامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابرسی

خرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی


دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات شغلی و مهارتی حسابرسی در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای دقیق وعالی

 جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – آشنایی با هدفهای حسابرسان از رسیدگی به اموال، ماشین آلات ، تجهیزات و استهلاک

2 – آگاهی از کنترل های مهم مربوط به ماشین آلات و تجهیزات

3 – شناخت برنامه های حسابرسی اموال، ماشین آلات و تجهیزات

4 – به همراه نمونه سوالات آزمون های رشته ی حسابرسی در سال های اخیر

و بسیاری نکات دیگر.

امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.

دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه ی حسابرسی, پایان نامه ی حسابرسی, دانلود پایان نامه حسابرسی, پایان نامه حسابرسی, دانلود پروژه حسابرسی, پروژه حسابرسی, دانلود تحقیق حسابرسی, تحقیق حسابرسی, دانلود مقاله حسابرسی, مقاله حسابرسی, آموزش حسابرسی, دانلود آموزش حسابرسی, مجموعه آموزش حسابرسی, دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان سوالات امتحانی , گزارش های کار , تحقیق ها , دانلود پروژه , پروژه , سوال امتحانی , دانشگاه , امتحان , عمران , معماری , وکالت , آیین نامه , دانلود پروژه , دانلود پروپوزال , دانلود تحقیق , پروژه عمران , پروژه معماری , پروژه مکانیک , پروژه برق , پروژه مدیریت , پروژه نفت وگاز و شیمی , دانلود , پروژه مهندسی عمران , دانلود پروژه مهندسی معماری , دانلود پروژه مهندسی مکانیک , دانلود پروژه مهندسی برق , دانلود پروژه صنایع , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مهندسی شیمی , دانلود نفشه اتوکد , دانلود نقشه سازه , دانلود پروژه بتن , دانلود پروژه فولاد , ام بی ای , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود سوالات امتحانی , دانلود نمونه سوال , دانلود نمونه سوال آیین نامه , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه , عشق , دوستی , ایران , دانلود پایان نامه خرید محصولات , خرید مایحتاج , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه محصولات آشپزخانه , چاقو جاروبرقی , خرید عینک , خرید ادکلن , خرید ساعت , خرید ساعت جی شاک , خرید لباس , خرید مانتو , خرید زیورآلات , خرید بدلیجات , خرید کفش , خرید عطر ,


یک شنبه 16 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی تعیین خط مشی دولت ها

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی تعیین خط مشی دولت ها

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی تعیین خط مشی دولت ها را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل کمک پایان نامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی تعیین خط مشی دولت ها

خرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی


دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات مالیه ها و  تعیین خط مشی دولت ها در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – مفاهیم کلی مالیه عمومی و سیاستهای مالی و روند تغییرات سهم دولت از درآمد ملی

2 – عدم کارآیی مکانیزم بازار و هم چنین شناخت مالیات و انواع آن

3 – نظریه کلاسیک ها در مورد نقش دولت در اقتصاد و شرایط عمده برای عملکرد یک بازار رقابتی

و بسیاری نکات دیگر.
امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.
دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تعیین خط مشی دولت ها, پایان نامه تعیین خط مشی دولت ها, تعیین خط مشی دولت ها, دانلود پایان نامه خط مشی دولتها, پایان نامه خط مشی دولتها, خط مشی دولتها, دانلود تحقیق تعیین خط مشی, تحقیق تعیین خط مشی, دانلود تحقیق خط مشی دولت ها, تحقیق خط مشی دولت ها, دانلود مقاله خط مشی, دانلود مقاله خط مشی دولت ها, مقاله خط مشی دولت ها, دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان سوالات امتحانی , گزارش های کار , تحقیق ها , دانلود پروژه , پروژه , سوال امتحانی , دانشگاه , امتحان , عمران , معماری , وکالت , آیین نامه , دانلود پروژه , دانلود پروپوزال , دانلود تحقیق , پروژه عمران , پروژه معماری , پروژه مکانیک , پروژه برق , پروژه مدیریت , پروژه نفت وگاز و شیمی , دانلود , پروژه مهندسی عمران , دانلود پروژه مهندسی معماری , دانلود پروژه مهندسی مکانیک , دانلود پروژه مهندسی برق , دانلود پروژه صنایع , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مهندسی شیمی , دانلود نفشه اتوکد , دانلود نقشه سازه , دانلود پروژه بتن , دانلود پروژه فولاد , ام بی ای , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود سوالات امتحانی , دانلود نمونه سوال , دانلود نمونه سوال آیین نامه , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه , عشق , دوستی , ایران , دانلود پایان نامه خرید محصولات , خرید مایحتاج , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه محصولات آشپزخانه , چاقو جاروبرقی , خرید عینک , خرید ادکلن , خرید ساعت , خرید ساعت جی شاک , خرید لباس , خرید مانتو , خرید زیورآلات , خرید بدلیجات , خرید کفش , خرید عطر ,


یک شنبه 14 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی رابطه ی حسابداری تعهدی و نقدی

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی رابطه ی حسابداری تعهدی و نقدی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی رابطه ی حسابداری تعهدی و نقدی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این فایل را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی رابطه ی حسابداری تعهدی و نقدیخرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات رابطه ی حسابداری تعهدی و نقدی در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – ارایه ی مبحث مبانی حسابداری و انواع آن که شامل:مبانی نقدی ، تعهدی ، تعهدی تعذیل شده و غیره می باشد

2 – آشنایی با مزایای استفاده از انواع مبانی حسابداری و کاربرد های متفاوت هر مبنا در هر موقعیت

3 – فرآیند تحول و شفاف‌سازی حساب‌ها و همچنین گزارشهای مالی و سیستمهای مدیریتی تعهدی

و بسیاری نکات دیگر.
امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.
دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه رابطه حسابداری تعهدی و نقدی, دانلود پایان نامه رابطه حسابداری تعهدی, دانلود پایان نامه رابطه حسابداری نقدی, پایان نامه رابطه حسابداری تعهدی و نقدی, پایان نامه رابطه حسابداری تعهدی , پایان نامه رابطه حسابداری نقدی, دانلود پایان نامه حسابداری نقدی, دانلود پایان نامه حسابداری تعهدی, پایان نامه حسابداری نقدی, پایان نامه حسابداری تعهدی, حسابداری تعهدی, حسابداری نقدی, دانلود تحقیق حسابداری نقدی, تحقیق حسابداری نقدی, مقاله حسابداری نقدی, دانلود تحقیق حسابداری تعهدی, تحقیق حسابداری تعهدی, مقاله حسابداری تعهدی, دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان سوالات امتحانی , گزارش های کار , تحقیق ها , دانلود پروژه , پروژه , سوال امتحانی , دانشگاه , امتحان , عمران , معماری , وکالت , آیین نامه , دانلود پروژه , دانلود پروپوزال , دانلود تحقیق , پروژه عمران , پروژه معماری , پروژه مکانیک , پروژه برق , پروژه مدیریت , پروژه نفت وگاز و شیمی , دانلود , پروژه مهندسی عمران , دانلود پروژه مهندسی معماری , دانلود پروژه مهندسی مکانیک , دانلود پروژه مهندسی برق , دانلود پروژه صنایع , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مهندسی شیمی , دانلود نفشه اتوکد , دانلود نقشه سازه , دانلود پروژه بتن , دانلود پروژه فولاد , ام بی ای , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود سوالات امتحانی , دانلود نمونه سوال , دانلود نمونه سوال آیین نامه , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه , عشق , دوستی , ایران , دانلود پایان نامه خرید محصولات , خرید مایحتاج , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه محصولات آشپزخانه , چاقو جاروبرقی , خرید عینک , خرید ادکلن , خرید ساعت , خرید ساعت جی شاک , خرید لباس , خرید مانتو , خرید زیورآلات , خرید بدلیجات , خرید کفش , خرید عطر ,


یک شنبه 10 مهر 1394
ن : علیرضا

دریافت فایل تحقیق کمک پایان نامه ی ساختار اقتصادی واجتماعی

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی ساختار اقتصادی واجتماعی
 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما فایل تحقیق کمک پایان نامه ی ساختار اقتصادی واجتماعی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق کمک پایان نامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی ساختار اقتصادی واجتماعی خرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی اقتصاد

دانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعات

متفاوت و بسیاری از نکات ساختار اقتصادی واجتماعی حاشيه شهر در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای

 دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خبره و کار بلد نیز دارد.

برخی از موضوعات مورد بحث و بررسی در این فایل عبارتند از:

1 – ساختار اقتصادی واجتماعی حاشيه شهرمشهد وانحرافات اجتماعی دراین شهر

2 – راهكارهاي سازگاري هر چه بيشتر ميان جمعيت حاشيه نشين و مركز شهر( مشهد )

3 – منابع مربوط به موضوع جمع آوري و از نظر مفاهيم اساسي ، تاريخچه شكل گيري اجتماع ، شيوه بررسي و....

و بسیاری نکات دیگر.
امیدوارم دانلود این فایل بتواند کمکی برای رسیدن به فردایی بهتر برای شما و آینده ای خوش باشد.
دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه ی ساختار اقتصادی, دانلود پایان نامه ی ساختار اجتماعی, پایان نامه ی ساختار اقتصادی, ساختار اقتصادی, پایان نامه اقتصادی, دانلود پایان نامه اقتصادی, پایان نامه ی ساختار اجتماعی, دانلود پایان نامه ساختار اجتماعی, دانلود تحقیق ساختار اقتصادی, دانلود تحقیق ساختار اجتماعی, تحقیق ساختار اقتصادی, تحقیق ساختار اجتماعی, دانلود مقاله ساختار اقتصادی, دانلود مقاله ساختار اجتماعی, ساختار اجتماعی, ساختار اقتصادی, ساختار سیاسی, دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان سوالات امتحانی , گزارش های کار , تحقیق ها , دانلود پروژه , پروژه , سوال امتحانی , دانشگاه , امتحان , عمران , معماری , وکالت , آیین نامه , دانلود پروژه , دانلود پروپوزال , دانلود تحقیق , پروژه عمران , پروژه معماری , پروژه مکانیک , پروژه برق , پروژه مدیریت , پروژه نفت وگاز و شیمی , دانلود , پروژه مهندسی عمران , دانلود پروژه مهندسی معماری , دانلود پروژه مهندسی مکانیک , دانلود پروژه مهندسی برق , دانلود پروژه صنایع , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مهندسی شیمی , دانلود نفشه اتوکد , دانلود نقشه سازه , دانلود پروژه بتن , دانلود پروژه فولاد , ام بی ای , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود سوالات امتحانی , دانلود نمونه سوال , دانلود نمونه سوال آیین نامه , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه , عشق , دوستی , ایران , دانلود پایان نامه خرید محصولات , خرید مایحتاج , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه محصولات آشپزخانه , چاقو جاروبرقی , خرید عینک , خرید ادکلن , خرید ساعت , خرید ساعت جی شاک , خرید لباس , خرید مانتو , خرید زیورآلات , خرید بدلیجات , خرید کفش , خرید عطر ,


یک شنبه 7 مهر 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق حسابداری (رویکردهای هزینه یابی)

رویکردهای هزینه یابی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما تحقیق حسابداری (رویکردهای هزینه یابی) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق حسابداری را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

رویکردهای هزینه یابیحسابداری (رویکردهای هزینه یابی)
تعداد صفحات: 13
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

مقدمه

قيمت تمام شده يكي از ابعاد مهم در رقابت است. ايجاد تعادل اين مؤلفه با ساير ابعاد رقابت يعني كيفيت و زمان مستلزم اعمال مديريت بر آن است. براي اينكه بتواند از قيمت تمام شده در رويكردها و تكنيكهاي مختلف مديريت استفاده نمود، لازم است ابتدا قيمت تمام شده را به شكل صحيح و مناسب محاسبه نمود. محاسبه قيمت تمام شده مستلزم تخصيص هزينه هاي انجام شده به انواع محصولات توليدي شركت است كه به اين فرآيند اصطلاحاً هزينه هابي گفته مي شود. در اين بخش ابتدا رويكردهاي مختلف براي هزينه يابي ( محاسبه قيمت تمام شده) مورد بحث و بررسي و مقايسه قرار مي گيرند. و در ادامه هزينه يابي بر مبناي فعاليت و مباني آن تشريح مي گردد.


فهرست
مقدمه
انواع رويكردهاي هزينه يابي
هزينه يابي چرخه عمر
هزينه يابي زنجيره ارزش
هزينه يابي ويژگي/كاركرد
هزينه يابي محرك طراحي
هزينه يابي عمليات
هزينه يابي استاندارد
هزينه يابي كيفيت
هزينه هاي سفارش كار
هزينه يابي مرحله اي
هزينه يابي كايزن
حسابداري مديريت و اهداف آن
اهداف و وظايف اصلي حسابداري مديريت
تاريخچه تكامل و تحول حسابداري مديريت
سير تكامل فعاليتهاي حسابداري مديريت
نقش حسابداري مديريت
كمك به شناسايي فعاليتها به تفكيك داراي ارزش و فاقد ارزش
مفهوم هزينه، اصطلاحات و طبقه بندي آن
طبقه بندي هزينه ها در حسابداري مديريت
مديريت هزينه
انتخاب روش تخصيص بهاي تما شده
بهايابي مبتني بر فعاليت
كاركردهاي ABC
كاربرد در واحدهاي صنعتي
كاربرد در واحدهاي مخابراتي
محدوديتهاي روش هزينه يابي بر مبناي فعاليت
مزاياي سيستم ABC
معايب سيستم ABC
سيستم هاي هزينه يابي سنتي و نارسائيهاي آن
دانلود فایل
 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق حسابداری (رویکردهای هزینه یابی), دانلود تحقیق حسابداری, تحقیق حسابداری, دانلود تحقیق حسابداری هزینه یابی, تحقیق حسابداری هزینه یابی, حسابداری هزینه یابی, دانلود مقاله حسابداری, دانلود مقاله حسابداری هزینه یابی, مقاله حسابداری هزینه یابی, دانلود پروژه حسابداری , دانلود پروژه حسابداری هزینه یابی, پروژه حسابداری هزینه یابی, دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان سوالات امتحانی , گزارش های کار , تحقیق ها , دانلود پروژه , پروژه , سوال امتحانی , دانشگاه , امتحان , عمران , معماری , وکالت , آیین نامه , دانلود پروژه , دانلود پروپوزال , دانلود تحقیق , پروژه عمران , پروژه معماری , پروژه مکانیک , پروژه برق , پروژه مدیریت , پروژه نفت وگاز و شیمی , دانلود , پروژه مهندسی عمران , دانلود پروژه مهندسی معماری , دانلود پروژه مهندسی مکانیک , دانلود پروژه مهندسی برق , دانلود پروژه صنایع , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مهندسی شیمی , دانلود نفشه اتوکد , دانلود نقشه سازه , دانلود پروژه بتن , دانلود پروژه فولاد , ام بی ای , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود سوالات امتحانی , دانلود نمونه سوال , دانلود نمونه سوال آیین نامه , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه , عشق , دوستی , ایران , دانلود پایان نامه خرید محصولات , خرید مایحتاج , خرید با تخفیف , تخفیف ویژه محصولات آشپزخانه , چاقو جاروبرقی , خرید عینک , خرید ادکلن , خرید ساعت , خرید ساعت جی شاک , خرید لباس , خرید مانتو , خرید زیورآلات , خرید بدلیجات , خرید کفش , خرید عطر ,


دو شنبه 25 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق کامل سیستم حسابداری شهرداری

تحقیق کامل سیستم حسابداری شهرداری


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحقیق کامل سیستم حسابداری شهرداری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مهم مارا بر این داشت تا ما این تحقیق سیستم حسابداری را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

تحقیق-کامل-سیستم-حسابداری-شهرداریتحقیق کامل درباره سیستم حسابداری شهرداری، مقدمه: از آغاز خلقت، انسان با هم بودن و در کنار هم زیستن را تجربه نموده است و می توان گفت با هم بودن و در کنار هم زیستن نوعی احساس نیاز بوده است که بشر به آن پرداخته است. احساس امنیت و آرامش- سهولت در انجام کارها- غلبه بر مشکلات از مهمترین فواید زندگی ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق کامل سیستم حسابداری شهرداری , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق کامل حسابداری , دانلود تحقیق کامل سیستم , دانلود تحقیق کامل سیستم حسابداری , تحقیق کامل سیستم حسابداری شهرداری , تحقیق کامل , تحقیق کامل حسابداری , سیستم حسابداری شهرداری , تحقیق کامل حسابداری شهرداری , حسابداری شهرداری , تحقیق حسابرسی , دانلود تحقیق حسابرسی , حسابرسی و حسابداری ,


شنبه 23 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مجموعه مقالات پایه حسابداری

مجموعه مقالات پایه حسابداری


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه مقالات پایه حسابداری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مجموعه مقالات را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مجموعه-مقالات-پایه-حسابداریاین مجموعه شامل 39 مقاله انگلیسی بیس حسابداری برای انتخاب موضوع پایان نامه است که شامل 24 مقاله مربوطه به سال 2014، 13 مقاله مربوط به سال 2013 و 2 مقاله مربوط به سال 2012 می باشد.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه مقالات پایه حسابداری , دانلود مجموعه , دانلود مجموعه مقالات , دانلود مجموعه مقالات پایه , مجموعه مقالات پایه حسابداری , مجموعه مقالات حسابداری , مقالات پایه حسابداری , مقالات حسابداری , دانلود مقاله حسابداری , مقاله حسابداری , حسابداری ,


شنبه 22 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی

مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-یک-بررسی-پسا-sox-عوامل-مرتبط-با-نقش-حسابرسی-داخلیمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان A Post-SOX Examination of Factors Associated with the Size of Internal Audit Functions سال 2012 به همراه متن اصلی، خلاصه: این بررسی یک مدل مفهومی سازنده عوامل مرتبط با اندازه نقش حسابرسی داخلی را در عصر پسا SOX توسعه داده و امتحان می کند. این عوامل شامل ویژگی های ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی , دانلود مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی , دانلود مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط , دانلود مقاله یک بررسی پسا sox , دانلود مقاله یک بررسی پسا , دانلود مقاله , دانلود مقاله یک بررسی , مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی , مقاله یک بررسی پسا , مقاله یک بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی , مقاله یک بررسی پسا sox , بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی داخلی , پسا sox , بررسی پسا sox , بررسی پسا sox عوامل مرتبط با نقش حسابرسی , نقش حسابرسی پسا sox ,


شنبه 22 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی؛ شیوه رسیدگی به اختلافات

مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی؛ شیوه رسیدگی به اختلافات


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی؛ شیوه رسیدگی به اختلافات را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مقاله-کاهش-دادن-شکاف-انتظاراتی؛-شیوه-رسیدگی-به-اختلافاتمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان Reducing the Expectation Gap Forensic Audit Procedures سال 2008 به همراه متن اصلی، بخشی از متن: ژانويه 2008، با وضع قوانين تازه و آيين نامه هاي جديد بررسي اختلافات هر روز سخت تر مي شود و در صورتي كه نياز نباشد كه قانون تازه اي وضع گردد ماموران رسيدگي تلاش بيشتري ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی؛ شیوه رسیدگی به اختلافات , دانلود مقاله , دانلود مقاله کاهش دادن , دانلود مقاله کاهش دادن شکاف , دانلود مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی , شیوه رسیدگی به اختلافات , مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی؛ شیوه رسیدگی به اختلافات , مقاله کاهش دادن , مقاله کاهش دادن شکاف , مقاله کاهش دادن شکاف انتظاراتی , شکاف انتظاراتی , مقاله شکاف انتظاراتی , کاهش شکاف انتظاراتی ,


سه شنبه 16 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره؛ شواهدی از همپوشانی وظایف هیئت حسابرسی و اعضای هیئت غرامت گیر

مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره؛ شواهدی از همپوشانی وظایف هیئت حسابرسی و اعضای هیئت غرامت گیرنده


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره؛ شواهدی از همپوشانی وظایف هیئت حسابرسی و اعضای هیئت غرامت گیر را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-تداخل-اهداف-در-هیئت-مدیره؛-شواهدی-از-همپوشانی-وظایف-هیئت-حسابرسی-و-اعضای-هیئت-غرامت-گیرندهمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان Conflicting Objectives within the Board: Evidence from Overlapping Audit and Compensation Committee Members سال 2009 به همراه متن اصلی، خلاصه: هیئت مدیره گروهی گلچین از زبدگان هستند که چندین وظیفه به عهده دارند. آنها باید تصمیماتی را در مورد موضوعات مختلفی اتخاذ ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره؛ شواهدی از همپوشانی وظایف هیئت حسابرسی و اعضای هیئت غرامت گیر , اعضای هیئت غرامت گیر , دانلود مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره , شواهدی از همپوشانی , وظایف هیئت حسابرسی , مقاله تداخل اهداف در هیئت مدیره؛ شواهدی از همپوشانی وظایف هیئت حسابرسی و اعضای هیئت غرامت گیر , اهداف در هیئت مدیره , هیئت حسابرسی , هیئت غرامت گیر , حسابداری , هیات مدیره , حسابرسی ,


سه شنبه 15 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی

مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مقاله-یافتن-اطلاعات-در-حسابرسی؛-منابع-ارزش-افزوده-و-زمینه-های-کاربردیمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان The case for process mining in auditing: Sources of value added and areas of application سال 2013 به همراه متن اصلی،چکیده: هدف از این پروسه،استخراج و کشف اطلاعاتی پیرامون ثبت رویداد است که توسط سیستم ERP شرکت حفظ شده است. هدف این مقاله،ایجاد شرایطی است که در آن ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی , دانلود مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده , دانلود مقاله , دانلود مقاله یافتن اطلاعات , دانلود مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی , مقاله یافتن اطلاعات در حسابرسی؛ منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی , مقاله یافتن اطلاعات , اطلاعات در حسابرسی , مقاله منابع ارزش افزوده و زمینه های کاربردی , مقاله منابع ارزش افزوده , زمینه های کاربردی ,


سه شنبه 15 مرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی

مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله تخصصی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-تخصص-حسابداری-کمیته-حسابرسی-مدیریت-انتظارات-و-شگفتی-های-درآمد-غیرمنفیمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان Audit committee accounting expertise, expectations management, and non negative earnings surprise سال 2014 به همراه متن اصلی، خلاصه: ما بررسی می کنیم که آیا وجود کارشناس حسابداری در کمیته حسابرسی مدیریت انتظارات را برای جلوگیری از شگفتی سود منفی محدود می کند. ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی , مدیریت انتظارات , شگفتی های درآمد غیرمنفی , کمیته حسابرسی , تخصص حسابداری , دانلود مقاله شگفتی های درآمد غیرمنفی , دانلود مقاله مدیریت انتظارات , دانلود مقاله کمیته حسابرسی , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات , دانلود مقاله , دانلود مقاله تخصص حسابداری , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی , ,


شنبه 18 تير 1394
ن : علیرضا

مقاله تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس

تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مسئله مارا بر این داشت تا ما این مطلب با ارزش را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، سه فصل اول
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 256 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس

فروشنده فایل

کد کاربری 301
کاربر
 
 

چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، سه فصل اول



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: مقاله تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس , مقاله تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاها , مقاله تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان , مقاله تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری , مقاله تأثیر , مقاله تأثیر برند , تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس , تأثیر برند کشور مبدأ , تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان , تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاها , تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس , تصمیم گیری مصرف کنندگان , خرید کالاهای لوکس ,


یک شنبه 22 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس

پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس

با سلام

هر کابر در هر فروشگاه باید بتواند به صورت دستی هم به ثبت داده های خرید و فروش بپردازد تا اگر سیستم قطع شد وی بتواند به کارش ادامه داده و سپس پس از وصل دوباره آنها را به سیستم منتقل کند . ما با این پروژه قصد داریم به آموزش حسابداری در قالب اکسس بپردازیم . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا این پروژه را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 15000 تومان

* قابل استفاده به عنوان یک نرم افزار ساده فروشگاهی و اهداف آموزشی

* فایل راهنمای کامل پروژه در پنجاه صفحه با دو فرمت word و PDF، شامل توضیحات طراحی جداول، فیلدها و مشخصات آنها، برقراری روابط بین جداول، طراحی پرس‌و‌جوها (Query)، فرم‌ها، گزارشات (Report) و کدهای برنامه‌نویسی جهت مشخص کردن عملکرد فرم‌های ورود داده و ...

* در این پروژه، همچنین یک عمل شبیه‌سازی به‌صورت بسیار ساده مد نظر می‌باشد:

    شبیه‌سازی یک فروشگاه، شامل یک Server که دیتابیس‌ از نوع Microsoft Access  می‌باشد.


سناریو:
   در صورت قطع شبکه، هر صندوق‌دار (کاربر) باید بتواند به ثبت داده‌های خرید و فروش و سایر کارها که مستلزم دسترسی به دیتابیس و ذخیره و تغییر داده‌هاست ادامه داده و پس از برقراری ارتباط با سرور، داده‌ها به آن منتقل شده و یا متناسب با تغییرات داده‌های دیتابیس Client، نوسازی شود.

تذکر: در این پروژه، سرور و کلاینت، به‌مفهوم واقعی مد نظر نمی‌باشد. دو فایل دیتابیس کاملاً مشابه برای سرور و کلاینت در نظر گرفته شده است. همچنین جهت هماهنگ‌سازی داده‌های ذخیره شدۀ دو پایگاه دادۀ کلاینت و سرور از تکنیک کپی کردن فایل دیتابیس کلاینت در پوشۀ سرور استفاده شده است.

 


* فرمت فایل: اکسس 2007، قابل اجرا در نسخه های بعد


* پروژه شامل سه قسمت اصلی است:

 

     پوشۀ محتوی فایل پایگاه دادۀ کلاینت که محل ذخیرۀ داده‌های وارد شده توسط کاربران می‌باشد.

     پوشۀ محتوی فایل پایگاه دادۀ مشابه قبل به‌عنوان پایگاه دادۀ سرور

     فایل برنامه، که تمامی اجزای دیگر شامل، پرس‌وجوها، فرم‌های ورود داده و کدهای برنامه‌نویسی را در خود دارد و رابط کاربری برنامه می‌باشد.

 


*  ترکیب ماکرو، کد VBA و پرس‌وجوها (Query) جهت انجام خودکار کارهای ضروری.

 

*  باز بودن سورس برنامه و امکان ایجاد تغییرات


*  دارای فرم اصلی که با دکمه‌های فرمان دسترسی به سایر فرم‌ها  و گزارشات فراهم می‌شود.


جهت مشاهده تصاویری از محیط پروژه روی لینک های زیر کلیک کنید

 

 

 

 

اجزاء و مشخصات:

 


    • جداول:

 

 جدول گروه حساب ها، جهت ذخیره نام گروه های حساب مانند: هزینه ها، درآمدها، فروشندگان، مشتریان، صندوقها، حسابهای بانکی و اشخاص مختلف.

 

 جدول حسابها و اشخاص ،جهت ذخیره اطلاعات حسابها و اشخاص مختلف

 

 جدول کالاها: جهت ذخیره کد و شرح کالاها

 

 جداول فاکتورهای خرید و فروش، هر کدام شامل دو جدول: یکی برای ذخیره خلاصه اطلاعات فاکتور و دیگری جزئیات آن شامل کالا، تعداد، فی.

 

 جداول اسناد حسابداری (دریافت و پرداخت و ...) شامل دو جدول که یکی خلاصه سند و دیگری اطلاعات بدهکار/بستانکار انواع مختلف حسابها را ذخیره می‌کند.

 

 جدول دفاتر که اطلاعات سند حسابداری و نیز خرید و فروش را پس از ثبت کردن سند در فرمهای مربوطه در خودش ذخیره می‌کند. اطلاعات این جدول جهت ایجاد قالب یکسانی از داده‌های همه سندها و گرفتن گزارشاتی مانند روزنامه، گردش حساب‌ها، مانده حساب آنها و غیره کاربرد دارد.

 

 برقرار بودن روابط (Relationships)

 

فرم‌ها:

 

شامل فرم‌های معرفی و ذخیره اطلاعات حساب‌ها و اشخاص، درآمدها، هزینه‌ها، صندوق، فاکتورهای خرید و فروش، سند حسابداری (دریافت و پرداخت) و فرم اصلی که دسترسی به سایر قسمت‌ها را از طریق کلیک دکمه‌های فرمان روی آن امکان‌پذیر می‌سازد.

 


    • پرس و جوها (Query):

 

 حذف سند مربوط به فاکتور فروش در موقع مقتضی از جدول دفاتر

 

حذف سند مربوط به فاکتور خرید مانند مورد قبل

 

حذف سند حسابداری مانند موارد قبل

 

تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش انبار و موجودی کالاها

 

تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش فروش

 

تهیه رکورست مورد نیاز گزارش خرید

 

تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش گردش حساب‌ها

 

 تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش مانده حساب‌ها

 

 تهیه رکوردست مورد نیاز سایر فرم‌های ورود داده مانند اشخاص، صندوق و حساب بانکی

 

 

 


    • گزارشات (Report) قابل چاپ:

 

 گزارش ساده انبار که نام کالاها، تعداد خرید، تعداد فروش و موجودی فعلی آن را نمایش می‌دهد.

 

گزارش ساده خرید

 

 گزارش ساده فروش

 

ü گزارش گردش حساب‌ها به ترتیب تاریخ


گزارش مانده حساب‌ها و اشخاص

رویه‌ها و توابع موجود در تنها شیء ماژول پروژه:

    * رویۀ ایجاد پیوند با جداول پایگاه داده

   * رویۀ حذف پیوندهای فوق

   * تابع کپی کردن فایل پایگاه دادۀ کلاینت در سرور که وضعیت عملیات را با یک مقدار بولین (Boolean) مشخص می‌کند.

   * تابعی که وضعیت ورود کاربر یا عدم آن را مشخص می‌کند.

   * رویه ای که کد کاربری کاربر جاری را در رکوردهای درج شده یا ویرایش شدۀ پایگاه داده ذخیره می‌کند تا مشخص شود کدام کاربر این عملیات را انجام داده است.


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس , دانلود پروژه آموزشی , دانلود پروژه آموزشی اکسس , پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس , پروژه آموزشی حسابداری , حسابداری فروشگاه با اکسس , حسابداری با اکسس ,


شنبه 21 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت

پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت

 

با سلام

حسابداری سنجش مسئولیت قبل از جنگ جهانی دوم با درک این واقعیت که هزینه ها توسط سیستم کنترل نمیشوند ، بلکه در واقع این افراد هستند که هزینه ها را کنترل میکنند ، توسعه یافت. بحث اصلی هم در حسابداری سنجش مسئولیت این است که مدیران بخش ها باید پاسخگوی هزینه هایی باشند که در کنترل آنهاست. اهمیت این موضوع در حسابداری ما را بر این داشت تا این پایان نامه را با نام بررسی استقرار سیستم حسابدارری سنجش مسئولیت آماده کنیم و در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

 

این پایان نامه در 68صفحه و کاملاً منظم و طبق فرمت و اصول دانشگاهی تنظیم شده و قابل ویرایش می باشددر این پایان نامه از مطالب و مفاهیم خیلی مفید و خوبی استفاده شده است جهت مشاهده فهرست این پایان نامه به قسمت توضیحات مراجعه فرمائید
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 153 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت

فروشنده فایل

کد کاربری 448
کاربر
 
 

فهرست مطالب

 

چكیده فارسی

مقدمه        

فصل اول کلیات

بخش اول تعریف حسابداری سنجش مسئولیت

پیش نیازهای سنجش مسئولیت 

مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت 

پیش فرضهای لازم برای ایجاد نظام حسابداری سنجش مسئولیت          

 مزایای عمده حسابداری سنجش مسئولیت 

ساز و کار سنجش مسئولیت 

بخش دوم گزارشگری مسئولیت 

مبانی گزارشات ایفای مسئولیت 

بخش سوم سیستم­های حسابداری سنجش مسئولیت 

ویژگی سیستم حسابداری سنجش مسئولیت 

نحوه عملکرد سیستم حسابداری سنجش مسئولیت 

بخش چهارم همبستگی حسابداری صنعتی و سنجش مسئولیت

ارتباط بودجه با سنجش مسئولیت  

بخش پنجم سنجش مسئولیت در مدیریت متمرکز  

تمرکز زدایی و حسابداری سنجش مسئولیت 

الف) منافع تمرکز زدایی 

ب- هزینه­های تمرکز زدایی       

 

بخش ششم سنجش مسئولیت در مدیریت غیرمتمرکز 

سازمان­های غیرمتمرکز 

چرا در سازمان­ها عدم تمرکز وجود داشته باشد؟ 

فواید عدم تمرکز 

مضرات عدم تمرکز   

فصل دوم  (پیشینه)

بخش اول مسئولیت 

ارکان مسئولیت 

بخش دوم مرکز مسئولیت

مراکز مسئولیت         

 

انواع مراکز مسئولیت 

مرکز بهای تمام شده 

مرکز مسئولیت هزینه 

نقش هزینه­های قابل کنترل در سنجش مسئولیت 

مرکز بهای تمام شده اختیاری 

مراکز درآمد 

مراکز سود 

مراکز سرمایه گذاری 

مراکز مسئولیت و ساختار سازمانی  

بخش سوم جریان اطلاعات

چهارمین سطح مسئولیت 

سومین سطح مسئولیت 

 

دومین سطح مسئولیت  

اولین سطح مسئولیت  

فصل سوم (نتیجه گیری و پیشنهادات)

اندازه گیری عملکرد  

ارزیابی عملکرد مدیران  

ارزیابی عملکرد مدیران در مقابل عملکرد اقتصادی مراکز مسئولیت

نقش بخش­های شرکت در سنجش مسئولیت  

ارزیابی مدیران بخش  

ارزیابی نسبی عملکرد در سازمان­ها  

ارزیابی عملکرد در سازمان­های غیر انتفاعی  

اندازه گیری عملکرد در مراکز بهای تمام شده اختیاری  

اندازه گیری عملکرد در مراکز سود  

ارزیابی عملکرد در مراکز سرمایه گذاری  

اندازه گیری سود و دارایی­های مراکز سرمایه گذاری 

شاخص­های سنجش عملکرد

الف) شاخص­های نوین 

ارزش افزوده اقتصادی (EVA) 

کاربردهای داخلی EVA 

کاربردهای خارجی EVA 

ارزش افزوده بازار (NVA) 

روابط بین ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار

ب) شاخص های مالی سنتی 

معیارهای مالی سنتی

1- بازده سرمایه گذاری 

2- سود باقیمانده

 

3- بازده فروش 

4- سود هر سهم

5- قیمت به عایدی هر سهم

فهرست منابع

چكیده انگلیسی

 

فهرست جداول

جدول2- 1: گزارش حسابداری مسئولیتی 

جدول3- 1: مثال 

 

فهرست نمودارها

نمودار 1- 1: نمودار سازمانی 

نمودار 2- 1: مراکز سرمایه گذاری، سود و هزینه 

 

فهرست اشکال

شکل 2- 1: ساختار سازمانی و مراکز مسئولیت

شکل 3- 1: سرمایه گذاری 

شکل3- 2: گزارش سنجش مسئولیت 

 

 

چکیده
حسابداری سنجش مسئولیت، سیستم تدارک و تجزیه و تحلیل مقایسه¬ای نتایج عملکرد مدیران مراکز مسئولیت با بودجه جامع، به منظور ایجاد امکان ارزیابی سنجش مسئولیت آنان در راستای بهبود مستمر عملیات است. حسابداری سنجش ¬مسئولیت از جمله نظام¬های اطلاعاتی است که در قالب ساختار نظام-مند، مراکز مسئولیت را تدوین و تعریف و سپس اختیارات هر یک از مراکز مسئولیت را تنظیم و تفویض می¬نماید و به منظور سنجش ¬مسئولیت مدیر هر مرکز در قبال اختیارات تفویضی، به ارزیابی آنها می¬پردازد و گزارش سنجش¬ مسئولیت هر مرکز مسئولیت را تنظیم و در اختیار مدیریت¬ شرکت قرار می¬گیرد. بنابراین، نظام حسابداری سنجش¬ مسئولیت، با توجه به اصل بنیادین تعریف شده یعنی پاسخگویی در قبال اختیارات تفویضی، لزوماً و ضرورتاً در سازمان¬های غیرمتمرکز طراحی و به کار گرفته ¬می¬شود. سازمان¬ها مورد بحث در حقیقت¬ سازمان¬های بزرگی هستند که بخش¬ها و واحدهای کوچکتر تحت عناوین، بخش، گروه، واحد تجاری، مرکز کار و دپارتمان تقسیم می¬شوند و جهت اداره کارآمد و اثربخش اختیارات لازم را تفویض و به مدیران مربوطه انتقال می¬دهند و جهت اداره کارآمد و اثربخش اختیارات لازم را تفویض و به مدیران مربوطه انتقال می¬دهند و حیطه نظارت (تعداد افراد تحت سرپرستی ¬مدیر) را کاهش می¬دهند و سازمان را از نظر ساختاری بلند یعنی با سطح متعدد طراحی می¬نمایند. در این وضعیت، موضوع سنجش¬ مسئولیت و ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه¬ای برخوردار می¬گردد. پیچیدگی نظارت، در این سازمان¬ها و فرماندهی کار و فعالیت و منابع توسط مدیران متعدد نیز بر اهمیت سنجش¬ مسئولیت و ارزیابی عملکرد می¬افزاید. توجه به ساختار بندی غیرمتمرکز، در تعریف مراکز مسئولیت نه تنها سودمند بلکه ضروری است، زیرا از منابع مورد و ثوق جهت تعریف مراکز مسئولیت، ساختار سازمانی است که در سازمان¬های غیرمتمرکز، هر یک از بخش¬ها و واحدهای¬ جزء طراحی شده جهت تفویض اختیار، می¬تواند به عنوان یک مرکز مسئولیت در نظام حسابداری ¬سنجش مسئولیت تعریف و گزارشگری مسئولیت صورت گیرد. 

-------------------------------------------------------------------------------

چکیده

حسابداری سنجش مسئولیت، سیستم تدارک و تجزیه و تحلیل مقایسه ای نتایج عملکرد مدیران مراکز مسئولیت با بودجه جامع، به منظور ایجاد امکان ارزیابی سنجش مسئولیت آنان در راستای بهبود مستمر عملیات است. حسابداری سنجش  مسئولیت از جمله نظام های اطلاعاتی است که در قالب ساختار نظام مند، مراکز مسئولیت را تدوین و تعریف و سپس اختیارات هر یک از مراکز مسئولیت را تنظیم و تفویض می نماید و به منظور سنجش  مسئولیت مدیر هر مرکز در قبال اختیارات تفویضی، به ارزیابی آنها می پردازد و گزارش سنجش  مسئولیت هر مرکز مسئولیت را تنظیم و در اختیار مدیریت  شرکت قرار می گیرد. بنابراین، نظام حسابداری سنجش  مسئولیت، با توجه به اصل بنیادین تعریف شده یعنی پاسخگویی در قبال اختیارات تفویضی، لزوماً و ضرورتاً در سازمان های غیرمتمرکز طراحی و به کار گرفته  می شود. سازمان ها مورد بحث در حقیقت  سازمان های بزرگی هستند که بخش ها و واحدهای کوچکتر تحت عناوین، بخش، گروه، واحد تجاری، مرکز کار و دپارتمان تقسیم می شوند و جهت اداره کارآمد و اثربخش اختیارات لازم را تفویض و به مدیران مربوطه انتقال می دهند و جهت اداره کارآمد و اثربخش اختیارات لازم را تفویض و به مدیران مربوطه انتقال می دهند و حیطه نظارت (تعداد افراد تحت سرپرستی  مدیر) را کاهش می دهند و سازمان را از نظر ساختاری بلند یعنی با سطح متعدد طراحی می نمایند. در این وضعیت، موضوع سنجش  مسئولیت و ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد. پیچیدگی نظارت، در این سازمان ها و فرماندهی کار و فعالیت و منابع توسط مدیران متعدد نیز بر اهمیت سنجش  مسئولیت و ارزیابی عملکرد می افزاید. توجه به ساختار بندی غیرمتمرکز، در تعریف مراکز مسئولیت نه تنها سودمند بلکه ضروری است، زیرا از منابع مورد و ثوق جهت تعریف مراکز مسئولیت، ساختار سازمانی است که در سازمان های غیرمتمرکز، هر یک از بخش ها و واحدهای  جزء طراحی شده جهت تفویض اختیار، می تواند به عنوان یک مرکز مسئولیت در نظام حسابداری  سنجش مسئولیت تعریف و گزارشگری مسئولیت صورت گیرد. 

 



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت , پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت , بررسی اسقرار سیستم حسابداری سنجش مسئولیت , سیستم حسابداری سنجش مسئولیت , حسابداری سنجش مسئولیت , سنجش مسئولیت , پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری , دانلود پایان نامه بررسی اسقرار سیستم حسابداری , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه بررسی , ,


دو شنبه 16 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف

با سلام
 
عنوان انگلیسی مقاله: Stock Market Trend Analysis Using Hidden Markov Models
عنوان فارسی مقاله: تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف
دسته: اقتصاد - تکنولوژی اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
 

مدل پنهان مارکوف یک مدل مارکوف آماری است که در آن سیستم مدل شده به صورت یک فرایند مارکوف با حالت‌های مشاهده نشده (پنهان) فرض می‌شود. یک مدل پنهان مارکوف می‌تواند به عنوان ساده‌ترین شبکه بیزی پویا در نظر گرفته شود.در مدل عادی مارکوف، حالت به طور مستقیم توسط ناظر قابل مشاهده‌است و بنابراین احتمال‌های انتقال بین حالت‌ها تنها پارامترهای موجود است. در یک مدل پنهان مارکوف، حالت به‌طور مستقیم قابل مشاهده نیست، اما خروجی، بسته به حالت، قابل مشاهده‌است. هر حالت یک توزیع احتمال روی سمبل‌های خروجی ممکن دارد. بنابراین دنبالهٔ سمبل‌های تولید شده توسط یک مدل پنهان مارکوف اطلاعاتی دربارهٔ دنبالهٔ حالت‌ها می‌دهد. توجه داشته باشید که صفت 'پنهان' به دنبالهٔ حالت‌هایی که مدل از آن‌ها عبور می‌کند اشاره دارد، نه به پارامترهای مدل؛ حتی اگر پارامترهای مدل به‌طور دقیق مشخص باشند، مدل همچنان 'پنهان' است. ما در این مقاله به بررسی و تحلیل روند بازار سهام میپردازیم . ما این تحلیل را با استفاده از مدلی پیشتر تفسیر نمودیم انجام داده ایم. اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا این مقاله را پیدا نموده و ترجمه و در اختیار شما قرار دهیم. گروه ما امیدوار است با ترجمه مقالات کمیاب بتواند نیازهای علمی را شما را برآورده نماید .   با تشکر

_______________________________________
چکیده ترجمه:
تغییرات قیمت در بازار سهام را نمی توان به کل تصادفی دانست. در اصل،  چیزی که باعث تحریک بازار مالی شده و الگویی که سری های زمانی مالی از آن تبعیت می کنند، مورد توجه اقتصاد دانان، ریاضی دانان و اخیراٌ نیز دانشمندان علوم کامپیوتر قرار گرفته است[17]. در این مقاله، ایده ای در مورد تحلیل گرایش رفتار بازار سرمایه، با استفاده از مدل مخفی مارکوف (HMM)  ارائه خواهد شد. زمانی که گرایشی از یک بازه ی زمانی خاص تبعیت کرد، این اطمینان داده می شود که در آینده نیز این تبعیت تکرار خواهد شد. یک  تفاوت یک روزه در ارزش سهام برای بازه ی زمانی خاص پیدا شده و مقادیر توزیع احتمال مقادیر یکپارچه ی آن نیز مشخص می-شود. سپس رفتار الگوی بازار سهام بر مبنای مقادیر احتمالی برای بازه ی زمانی خاصی تصمیم گیری می شود. هدف این بوده که دنباله  ی وضعیت مخفی مشخص را محاسبه کرده تا این گرایش را بتوان با استفاده از مقادیر توزیع وضعیت یکنواخت تحلیل کرد. شش دنباله ی وضعیت مخفی بهینه نیز ایجاد شده و مقایسه شده اند. تنها تفاوت یک روزه در ارزش نزدیک در زمانی که در نظر گرفته می شود، بهترین دنباله وضعیت بهینه را ارائه خواهد داد
واژگان کلیدی: مدل مخفی مارکوف، گرایش بازار سرمایه، ماتریس احتمال تبدیل، ماتریس احتمال انتشار، توزیع احتمال وضعیت یکنواخت

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ترجمه مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف , دانلود ترجمه , دانلود ترجمه مقاله , دانلود مقاله تحلیل روند بازار سهام , ترجمه مقاله تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف , مقاله تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف , مقاله تحلیل روند بازار سهام , با استفاده از مدل های مخفی مارکوف , مدل های مخفی مارکوف , تحلیل روند بازار سهام ,


چهار شنبه 11 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله پیشرفت در حسابداری، پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی

مقاله پیشرفت در حسابداری، پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی

 با سلام

نام مقاله : پیشرفت در حسابداری، پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی

هدف : رائه پیشنهادات نظری و روش شناختی برای هدایت تحقیقات آینده در موضوعات بحث برانگیز قضاوت و درآمد حرفه ای مدیریت

اهمیت این موضوع در صنعت حسابداری ، ما را براین داشت تا این مقاله خواندنی را آماده کرده و در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم.امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

مقاله-پیشرفت-در-حسابداری-پیشرفت-ترکیبی-در-حسابداری-بین-المللیمقاله ترجمه شده با عنوان Some theoretical and methodological suggestions for studies examining accountants' professional judgments and earnings management، چکیده: هدف از این مقاله ارائه پیشنهادات نظری و روش شناختی برای هدایت تحقیقات آینده در موضوعات بحث برانگیز قضاوت و درآمد حرفه ای مدیریت ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله پیشرفت در حسابداری, پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی , دانلود مقاله , دانلود مقاله پیشرفت در حسابداری , پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی , مقاله پیشرفت در حسابداری , مقاله پیشرفت ترکیبی در حسابداری بین المللی , پیشرفت در حسابداری , حسابداری بین المللی ,


پنج شنبه 6 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه حسابداری پیمانکاری

پایان نامه حسابداری پیمانکاری

 با سلام

پروژه کاردانی حسابداری:

حسابداری عبارت است از فرایند شناسایی، اندازه‌گیری و گزارشگری اطلاعات اقتصادی برای تصمیم گیری‌های آگاهانه به وسیله استفاده کنندگان آن اطلاعات.[۳] بیانیه در تشریح این تعریف آورده است بر اساس دیدگاهی جامع، «اطلاعات حسابداری» را می‌توان «اطلاعات اقتصادی» تلقی کرد. 

این پروژه ، پروژه حسابداری کاردانی است و به عنوان پایان نامه بسیار عالی میباشد . فعاليت هاي مختلف اقتصادي در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداري را برآن داشته تا در قالب مباني و اصول عمومي، راه حل هاي متناسبي را براي نگه داري حساب هاي فعاليت هاي گوناگون، به نحوي فراهم آورد كه صورت هاي مالي مؤسسات تصوير گوياتري از نتايج عمليات داشته باشند . 

امیدواریم حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

پایان-نامه-حسابداری-پیمانکاریپروژه کاردانی حسابداری، چکیده: تنوع مؤسسات و گوناگوني فعاليت هاي مختلف اقتصادي در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداري را برآن داشته تا در قالب مباني و اصول عمومي، راه حل هاي متناسبي را براي نگه داري حساب هاي فعاليت هاي گوناگون، به نحوي فراهم آورد كه صورت هاي مالي مؤسسات تصوير گوياتري از نتايج عمليات ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه حسابداری پیمانکاری , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه حسابداری , پایان نامه حسابداری پیمانکاری , پایان نامه حسابداری , حسابداری پیمانکاری , حسابداری , پیمانکاری , کاردانی حسابداری , پایان نامه کاردانی حسابداری ,


پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها

پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها

با سلام

این پروژه ، پایان نامه بسیار استثنایی و کمیاب برای رشته کارآمد حسابداری میباشد . این پروژه بخصوص به عنوان پایان نامه، نحوه حسابداری و امور مالی در شهرداری ها را مورد بررسی قرار 

میدهد. حسابدرای در شهرداری ها و این گونه ادارات ضوابط خاص خود را دارد .  این پروژه طیف وسیعی از امور حسابداری را در شهرداری ها مورد بررسی قرار میدهد و علاوه بر دادن اطلاعات

فوقالعاده کاربردی به شما ، تضمین نمره بالا برای شما خواهد بود . 

پروژه-بررسی-نحوه-حسابدارای-در-شهرداری-هاپایان نامه رشته حسابداری، بخشی از مقدمه: مدير امور مالي كه طبق مادة 79 قانون شهرداري در معيت شهردار ذيحساب شهرداري مي باشد بر كلية واحد ها و شعبة مالي رياست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعيين يا تغيير او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود. در شهرداريهاي كوچك و متوسط ممكن است به ذيحساب مذكور كه ..دانلود فایل

 



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها , دانلود پروژه , دانلود رایگان پروژه , پروژه بررسی نحوه حسابدارای , بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها , بررسی نحوه حسابدارای , حسابدارای در شهرداری ها , حسابدارای , شهرداری ,


سه شنبه 23 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد

باسلام در ادامه مقاله ای ترجمه شده تقدیم شما میشود که نظیرش در هیچ جای دیگری یافت نمیشود . این مقاله ترجمه مقاله بهینه سازی دقیق مسایل تخصیص افزونگی در سیستمهای موازی سری میباشد . 
در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است. امیدوارم ازین مطلی استفاده بهینه را ببرید .
 
عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد
دسته: مهندسی سیستم ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجدر این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.مه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور حل دقیق مسئله ی تخصیص افزونگی چند هدفه برای سیستم های موازی –سری  ارائه دهیم. مسئله ی تخصیص افزونگی را میتوان یک شکلی از بهینه سازی قابلیت اطمینان   دانست که مورد توجه مطالعات زیادی قرار گرفته است. اغلب این مطالعات، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی تک هدفه در نظر گرفته اند که قابلیت اطمینان سیستم را بیشینه نموده و یا هزینه ی مربوط به محدودیت های خاصی را کمینه میسازد. مطالعات کمی نیز وجود دارند که مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی بهینه سازی چند هدفه در نظر گرفته اند و متکی به روش های راه حل فرا هیروستیکی  بوده اند. اگرچه روش های فراهیروستیکی با محدودیت های زیادی روبرو هستند: این روش ها مسئله ی بهینه بودن را تضمین نکرده و مهم تر اینکه ممکن است همه ی نقاط پارتو بهینه  را تشخیص ندهند. در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.
واژگان کلیدی: مسئله ی تخصیص افزونگی، بهینه سازی چند هفه، تجزیه، سیستم های موازی-سری

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد , دانلود مقاله بهینه سازی , دانلود مقاله بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی , دانلود مقاله بهینه سازی دقیق , دانلود مقاله رایگان , تخصیص افزونگی ,


دو شنبه 10 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس

پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس

پایان-نامه-بررسي-رابطه-اجزاي-صورت-سود-و-زيان-با-بازده-سهام-در-شركتهاي-پذيرفته-شده-در-بورسدر اين تحقيق سعي مي‌شود ارتباط بين متغيرهاي «تغييرات اقلام صورت سود و زيان» به عنوان متغييرهاي مستقل و «تغييرات بازده سهام عادي» به عنوان متغير وابسته مشخص گردد.چكيده: بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس , بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس , بازده سهام , شركتهاي پذيرفته شده در بورس , شركتهاي پذيرفته , بورس , دانلود پایان نامه , پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان , پایان نامه بررسي , اجزاي صورت سود و زيان , ,


دو شنبه 9 ارديبهشت 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه ارزش افزوده در حسابداری داخلی

پایان نامه ارزش افزوده در حسابداری داخلی

پایان-نامه-ارزش-افزوده-در-حسابداری-داخلیچكيده: در اين پژوهش نقش ارزش افزوده حسابرسي داخلي در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بررسي شد. براساس چارچوب تحقيق روت، وجود هفت ويژگي شامل: ساختار سازماني، كاركنان و محيط كار، خدمات متنوع، سنجش عملكرد، ارزيابي ريسك، بازاريابي خدمات و تغييرات مداوم در واحدهاي حسابرسي داخلي از طريق ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه ارزش افزوده در حسابداری داخلی , دانلود پایان نامه , پایان نامه ارزش افزوده , پایان نامه ارزش افزوده در حسابداری داخلی , حسابداری داخلی , پایان نامه حسابداری داخلی , حسابداری,