مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

مقاله-فقر-و-نابرابری-در-اقتصاد-جهانی
مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 69
قیمت: : 2000 تومان

بخشی از متن:
چكيده: امروزه نظام سرمايه‌داري (كاپيتاليسم) يكه ‌تاز ميدان اقتصاد جهان است و به كمك تبليغات گسترده سردمدارانش، خود را تنها نظام اقتصادي كارا و قابل قبول در جهان معرفي كرده است؛ به گونه‌اي كه كمتر كسي جرأت مي‌كند، سخن از ناكارايي و اشكالات ساختاري موجود در اين نظام، به ميان آورد. نظام سرمايه‌داري صدها سال قدمت دارد و هم اكنون تقريبا همه نقاط جهان را تحت سلطه خود درآورده است. سردمداران آن مدعي‌اند كه اين نظام، قدرتمندترين موتور توليدي است كه تا به حال دنيا به خود ديده است. هم چنين مي‌گويند كه توانايي‌هاي اين نظام، براي تأمين استانداردهاي زندگي براي تمامي افراد روي زمين، منحصر به فرد است. چرا كه به قول برادفورد دلانگ ما در حال «حركت به سوي آرمان ‌شهر» هستيم كه در آن، زندگي تمامي افراد، معادل زندگي سطح متوسط آمريكا خواهد بود. با توجه به مدت طولاني سيطره نظام سرمايه‌داري (كاپيتاليسم) و سر و صداي بي ‌وقفه هوادارانش، خوب است تأملي در صحت ادعاي «حركت به سوي آرمان ‌شهر» بكنيم. بگذاريد به سه چيز نظر بيفكنيم: ميزان فقر و نابرابري در كشورهاي كاپيتاليست ثروتمند از جمله آمريكا؛ ميزان فقر و نابرابري در كشورهاي فقير جهان؛ و شكاف بين كشورهاي بالا و پايين هرم سرمايه‌داري. 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی, فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق فقر در اقتصاد جهانی , تحقیق نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق اقتصاد جهانی , تحقیق درباره فقر و نابرابری , تحقیق آشنایی با فقر و نابرابری , تحقیق درباره فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , تحقیق در مورد فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , تحقیق پیرامون فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


یک شنبه 2 خرداد 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه چراغ مطالعه USB - LED

فروش ویژه چراغ مطالعه USB - LED

با سلام

امروز ما برای شما دوستان و هموطنان عزیز چراغ مطالعه USB - LED با طراحی مبتکرانه و متفاوت. قابل انعطاف، سبک و پر نور. ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا را آماده نموده ایم . این لامپ ال ای دی بسیار قابل استفاده بوده و با نوری ملایم محل کار شما را روشن نموده و تمام خواسته های شما را برطرف خواهد نمود . این لامپ فراتر از آنچه شما میخواهید است . گروه ما پس از آزمودن این لامپ و مطمین شدن از کیفیت آن برآن شد تا این مجصول را برای شما ارایه کند . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :



چراغ مطالعه USB - LED، طراحی مبتکرانه و متفاوت. قابل انعطاف، سبک و پر نور. ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا ...
با نور ملایم لامپ یو اس بی (Led Portable Lamp) صفحه کار خود را در تاریکی روشن نمایید و مدت زمان زیادی را بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ LED باشید به مطالعه یا کار با لب تاپ بپردازید. این چراغ مطالعه سبک و تاشو به واسطه USB انتهای آن، به پورت USB گوشی یا کامپیوتر شما وصل می شود و شما قادر خواهید بود با تا کردن بدنه لامپ، آن را در جهت دلخواه خود تنظیم کنید. قابلیت اتصال به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، پاوربانک و آداپتور از ویژگی های مثبت این محصول می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 11800 تومان



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه چراغ مطالعه USB - LED , فروش ویژه , خرید لامپ , لامپ ال ای دی , فروش ویژه چراغ , فروش ویژه چراغ ال ای دی , فروش ویژه چراغ مطالعهLED , چراغ مطالعهLED , ,


جمعه 31 خرداد 1394
ن : علیرضا

جارو برقی آرمان مدل 2600J

جارو برقی آرمان مدل 2600J

با سلام

با سلام خدمت شما دوستان عزیز 

این بار ما برای شما دوستان و همطنان عزیز جارو برقی آرمان مدل 2600J را آماده کرده و برای فروش گذاشته ایم . این جاروبرقی مونتاژ کشور خودمان است و قدرت 1600 وات دارد . این گزینه بسیار مناسبی برای مصارف خانگی و صنعتی میباشد . قیمت این دستگاه هم بسیار مناسب است . امید است تا این محصول مورد توجه شما واقع شود :

قیمت: 195000 تومان

جاروبرقی سطلی کوچک و زیبا  ساخت و مونتاژ کشور ایران از تولید به مصرف بدون واسطه در فروش بسیار قدرتمند 1600 وات حقیقی  2 دور و 2 حالته مکش و دمنده ( بادزن قوی ) مورد مصرف خانگی و صنعتی با لوازم مربوطه از اجناس درجه یک با قیمت بسیار مناسب .

شما می توانید با پرداخت هزینه اندک نسبت به جاروبرقی های خارجی صاحب یک دستگاه جاروبرقی با همان امکانات و لو قدرت بیشتر شده و از کار کردن با آن لذت ببرید ؛ این جارو نسبت به قیمت خود عالیست !

 

برای استفاده از بادزن تنها کافیست کوپلینگ لوله را از قسمت مکنده به قسمت دمنده دستگاه متصل کنید .

 

همچنین این جارو به دلیل داشتن حجم زیاد ، قدرت مکش بالا همچنین حالت بادزن قوی به راحتی می توان در مصارف صنعتی مانند استفاده در کارواشها ، باغ ، بیمارستانها یا هتلها نیز مورد استفاده قرار گیرد .

 

به همراه ضمانت نامه کتبی معتبر شش ماهه که به همراه محصول برای شما ارسال می گردد .

 

جارو دقیقا مشابه عکس به همراه کوپلینگ ،لوله خرطومی ،زانو ،لوله فلزی تلسکوپی ، گوشه گیر و  برس از جنس درجه یک می باشد .

 

دارای یک فیلتر هوای اضافی برای جلوگیری نفوذ گرد و غبار به درون موتور و هوای محیط .

 

دارای کیسه دائمی و قابل شستشو سایز بزرگ با حلقه اتصال در سایز استاندارد برای تعویض با انواع کیسه های مشابه و یک بار مصرف .

 

در چهار رنگ کوره ای متالیک و زیبا به همراه چهار عدد پایه چرخ گردان .

 

کم حجم و سبک  kg 1/5

 

توجه داشته باشید جارو برای مکش آب یا رطوبت اصلا مناسب نیست .

 

دستگاه به دقت کنترل شده سپس ارسال می گردد .

 


ارسال رایگان به سراسر کشور .

نام دستگاه : آرمان
مدل : سطلی سایز کوچک 2600J
محصولی از تولیدات جمشید

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: جارو برقی آرمان مدل 2600J , جارو برقی , جارو برقی آرمان , جاروبرقی صنعتی , جاروبرقی اداری , جاروبرقی قوی , خرید جاروبرقی آرمان , خرید جاروبرقی 1600 ,


جمعه 31 خرداد 1394
ن : علیرضا

کلاه گیس مردانه مدل آلمانی

کلاه گیس مردانه مدل آلمانی

 

 با سلام

 

ما امروز برای شما کلاه گیس مردانه مدل آلمانی را تهیه نموده ایم . این کالا را گروه ما به درخواست شما دوستان عزیز تهیه نموده ایم. این کلاه گیس از متریال بسیار عالی انتخاب شده و در چند رنگ قابل ارایه میباشد . امید است تا حاصل زحمات ما مورد پسند شما واقع شود :

 

قیمت: 80000 تومان

کلاه گیس مردانه مدل آلمانی اين نوع کلاه گيس قابل حرارت تا 200 درجه مي باشد اين نوع محصولات از بهترين الياف مو تهيه گرديده.

** از خصوصيات اين کلاه گيس قابل شستشو، سشوار کشيدن و اتو مو و ژل زدن مي باشد. حتي ميتوانيد با دستگاه Wave و بابليس، آن را به هر حالتي که خواسته باشيد در بياوريد.



** اين نوع کلاه گيس، سايز هر شخصي ميباشد که در پشت کلاه گيس بوسيله دو عدد، کش مي توانيد آن را به طور دلخواه تنظيم کنيد. براي ديدن مدلهاي ديگر کلاه گيس ها و تصاوير ديگر اين کلاه گيس از تمامي زوايا مي توانيد پس از خريد محصول ايميل خود را ارسال کنيد تا عکسهاي آن براي شما فرستاده شود.



*** براي کساني که از تهران سفارش مي گذارند پس از خريد و تاييد سفارش مي توانيم چند مدل از کلاه گيسهاي مردانه را با پيک ارسال کنيم تا هر کدام از کلاه گيس ها را پسنديدند بردارند.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: کلاه گیس مردانه مدل آلمانی , کلاه گیس , کلاه گیس مردانه , کلاه گیس پسرانه فشن , خرید کلاه گیس پسرانه فشن بلند , کلاه گیس , کلاه گیس مردانه آلمانی , کلاه گیس با مدل آلمانی ,


جمعه 31 خرداد 1394
ن : علیرضا

نیم ست خرم سلطان با سنگ درشت سبز

نیم ست خرم سلطان با سنگ درشت سبز

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز نیم ست خرم سلطان را آماده نموده ایم . به دلیل درخواست بالای خود شما ، گروه ما این نیم ست زیبا را برای فروش گذاشته است. این نیم ست از جنس بسیار عالی تهیه شده که شما را شگفت زده خواهد کرد . امید است تلاش گروه ما مورد پسند  شما  واقع شود :

 

قیمت: 88000 تومان

خرید پستی سرویس بدلیجات خرم سلطان (سبز) (SET2)


این سرویس شامل گوشواره, دستبند، گردنبند و انگشتر می باشد.




این سرویس در بسته بندی شکیل و زیبا و به همراه یک اشانتیون برای شما ارسال می گردد.

***از بهترین جنس رادیوم بوده و دارای خواص مغناطیسی میباشد که به ارام, تمرکز حواس ,تصمیم گیری بهتر,تنظیم حواس پنج گانه شما کمک میکند***


رادیوم:
این فلز بهتر از دو نوع دیگر(تیتانیوم و آب نقره) است و حتی با ضخامت های کم،عمر طولانی دارد و خیلی دیر رنگ و نمای آن تغییر می کند.رادیوم بسیار کم به پوست های حساس صدمه میزند. معمولا بیشتر افراد به راحتی از این فلز می توانند استفاده کنند.

****رادیوم به نسبت 2 فلز دیگر گران تر است و نمای ظاهری آن کاملا شبیه طلای سفید است*****

این روزها سرویس سبز خرم سلطان جزو یکی از پر طرفدار ترین جواهرات

در بین بانوان شیک پوش و مد روز در آمده است.

نگین کالا نیز بنا به تقاضای بسیار، نمونه های جدید این سرویس را برای دوستداران آن فراهم کرده است. بر خلاف نمونه های ارائه شده در بازار های مختلف این نمونه های موجود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از سنگ با کیفیت بسیار بالا تهیه شده است.

این سرویس بی نظیر با تراش های بسیار زیبا و نگین های ظریف طراحی و عرضه شده است. با توجه به کیفیت درجه یک، این انگشتر برای دوستدارانش این سرویس به یاد ماندنی و همیشگی خواهد بود و هرگز زیبایی خود را از دست نخواهد داد.

شما میتوانید این سرویس به یاد ماندنی را درست مانند هدیه سلطان سلیمان به ملکه خرم سلطان، به عزیزانتان هدیه دهید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: نیم ست خرم سلطان با سنگ درشت سبز , نیم ست , نیم ست خرم سلطان , نیم ست خرم سلطان , نیم ست خرم سلطان با سنگ , نیم ست خرم سلطان با سنگ درشت , ست خرم سلطان با سنگ درشت سبز , ست خرم سلطان , ست خرم سلطان با سنگ , ست خرم سلطان با سنگ سبز , خرم سلطان , انگشتر خرم سلطان , گردنبند خرم سلطان ,


جمعه 31 خرداد 1394
ن : علیرضا

کلاه گیس فشن مردانه کوتاه (چتری دار)

کلاه گیس فشن مردانه کوتاه (چتری دار)

ما امروز برای شما کلاه گیس فشن مردانه کوتاه (چتری دار) را تهیه نموده ایم . این کالا را گروه ما به درخواست شما دوستان عزیز تهیه نموده ایم. این کلاه گیس از متریال بسیار عالی انتخاب شده و در چند رنگ قابل ارایه میباشد . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 70000 تومان

کلاه گیس فشن پسرانه کوتاه مدل چتری دار اين نوع کلاه گيس قابل حرارت تا 200 درجه مي باشد اين نوع محصولات از بهترين الياف مو تهيه گرديده

** از خصوصيات اين کلاه گيس قابل شستشو، سشوار کشيدن و اتو مو و ژل زدن مي باشد. حتي ميتوانيد با دستگاه Wave و بابليس، آن را به هر حالتي که خواسته باشيد در بياوريد.


** اين نوع کلاه گيس، سايز هر شخصي ميباشد که در پشت کلاه گيس بوسيله دو عدد، کش مي توانيد آن را به طور دلخواه تنظيم کنيد. براي ديدن مدلهاي ديگر کلاه گيس ها و تصاوير ديگر اين کلاه گيس از تمامي زوايا مي توانيد پس از خريد محصول ايميل خود را ارسال کنيد تا عکسهاي آن براي شما فرستاده شود.



*** براي کساني که از تهران سفارش مي گذارند پس از خريد و تاييد سفارش مي توانيم چند مدل از کلاه گيسهاي مردانه را با پيک ارسال کنيم تا هر کدام از کلاه گيس ها را پسنديدند بردارند.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: کلاه گیس فشن مردانه کوتاه (چتری دار) , کلاه گیس , کلاه گیس پسرانه , کلاه گیس پسرانه فشن , خرید کلاه گیس پسرانه فشن کوتاه , کلاه گیس , فشن مردانه کوتاه (چتری دار) , کلاه گیس چتری , چتری,


پنج شنبه 30 خرداد 1394
ن : علیرضا

کلاه گیس پسرانه فشن بلند

کلاه گیس پسرانه فشن بلند

 با سلام

ما امروز برای شما کلاه گیس پسرانه فشن بلند را تهیه نموده ایم . این کالا را گروه ما به درخواست شما دوستان عزیز تهیه نموده ایم. این کلاه گیس از متریال بسیار عالی انتخاب شده و در چند رنگ قابل ارایه میباشد . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 78000 تومان

کلاه گیس پسرانه فشن بلند در چند رنگ مختلف اين نوع کلاه گيس قابل حرارت تا 200 درجه مي باشد اين نوع محصولات از بهترين الياف مو تهيه گرديده ** از خصوصيات اين کلاه گيس قابل شستشو، سشوار کشيدن و اتو مو و ژل زدن مي باشد. حتي ميتوانيد با دستگاه Wave و بابليس، آن را به هر حالتي که خواسته باشيد در بياوريد. ** اين نوع کلاه گيس، سايز هر شخصي ميباشد که در پشت کلاه گيس بوسيله دو عدد، کش مي توانيد آن را به طور دلخواه تنظيم کنيد. براي ديدن مدلهاي ديگر کلاه گيس ها و تصاوير ديگر اين کلاه گيس از تمامي زوايا مي توانيد پس از خريد محصول ايميل خود را ارسال کنيد تا عکسهاي آن براي شما فرستاده شود. *** براي کساني که از تهران سفارش مي گذارند پس از خريد و تاييد سفارش مي توانيم چند مدل از کلاه گيسهاي مردانه را با پيک ارسال کنيم تا هر کدام از کلاه گيس ها را پسنديدند بردارند

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: کلاه گیس پسرانه فشن بلند , کلاه گیس , کلاه گیس پسرانه , کلاه گیس پسرانه فشن , خرید کلاه گیس پسرانه فشن بلند , کلاه گیس ,


پنج شنبه 30 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل صورت وضعیت

پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل صورت وضعیت

 با سلام

 

 ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل صورت وضعیت را آماده نموده ایم. اين پروژه يك فايل ميباشد كه به صورت فایل اکسلقابل دانلود ميباشد. این پروژه به درخواست خود شما و به تلاش گروه ما آماده شده است . توضیحات بیشتر را در ادامه خواهید خواند. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

 

قیمت: 80000 تومان

 




فایل اکسل صورت وضعیت + فایل اکسل تعدیل در یک پکیج و با 35 هزار تومان تخفیف ویژه

فروش هر دو نرم افزار فوق با قیمت بی نظیر 80 هزار تومان
دارای پشتیبانی کامل به روش تلفنی و ایمیل
چنین پکیج نرم افزاری را با این قیمت در هیچ کجا نخواهید یافت. کافیست چند دقیقه در اینترنت جستجو نموده تا مطمئن شوید.




 







جهت مشاهده شرح محصولات روی عناوینی که در ذیل آمده کلیک نمایید.
در صورت تصمیم برای خرید این پکیج که شامل هر دو محصول می باشد روی کلید دانلود کلیک نمایید.






1
- تهیه صورت وضعیت بر اساس تمامی فهارس بهای (سال 94)(نسخه جامع) 65 هزار تومان





2- تعدیل صورت وضعیت بر اساس تمامی فهارس بها (بروزرسانی شاخصها تا سه ماهه چهارم سال 93)
50 هزار تومان









ارزش هر دو محصول فوق 115 هزار تومان می باشد که در این پکیج با 35 هزار تومان تخفیف با قیمت 80 هزار تومان بفروش می رسد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل صورت وضعیت , دانلود پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل , دانلود پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت , دانلود پکیج , دانلود پکیج فایل اکسل تنظیم , دانلود پکیج فایل اکسل , پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت و تعدیل صورت وضعیت , پکیج فایل اکسل , پکیج فایل اکسل تنظیم صورت وضعیت , تعدیل صورت وضعیت ,


پنج شنبه 30 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94

فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94

با سلام

ما امروز فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94 را برای شما آماده نموده ایم . این پروژه به درخواست خود شما و به تلاش گروه ما آماده شده است . توضیحات بیشتر را در ادامه خواهید خواند. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

 

قیمت: 65000 تومان



قابل توجه پیمانکاران ، مشاوران و کارفرمایان محترم:

با نرم افزار اکسل به راحتی صورت وضعیت پروژه های خود را تهیه و تنظیم نمایید. مطمئن باشید اين نرم افزار را در هيچ کجاي اينترنت نخواهيد يافت.

نرم افزارهاي سايتهاي ديگر با قيمت 39 هزار تومان و تنها شامل يک فهرست بها بفروش مي رسند. با اين حساب قيمت تمامي فهارس بها با اعمال تخفيف بالاي 400 هزار تومان(!!) و شامل 15 فايل خواهد بود.اما اين محصول جامع در يک فايل و با قيمت استثنايي 65 هزار تومان ارائه مي گردد.
اگر شک داريد کافيست در گوگل جستجو نموده و در صورتیکه نرم افزار ارزانتری یافتید، بدون درنگ خریدتان را از آنجا انجام دهید.

این نرم افزار شامل تمامی فهارس بهای سازمان مدیریت می باشد. (شامل ابنیه، برق، مکانیک، راه، راهداری، آبخیزداری، شبکه توزیع، توزیع آب روستایی، خطوط انتقال آب، آبیاری تحت فشار، آبیاری و زهکشی، شبکه فاضلاب، سدسازی، چاه و قنات) با اين فايل اکسل مي توانيد صورت وضعيت پروژه تان را بر اساس تمامي فهارس بهاي سال 94 تحت نرم افزار اکسل تهيه و تنظيم نماييد. در صورت خرید این نسخه و درخواست شما مبنی بر داشتن | فایل اکسل صورت وضعیت فهرست بهای 88 تا 93 | ، این محصول با دریافت هزینه 10 هزار تومان به ایمیل شما ارسال خواهد شد.



برخي قابليتهاي اين نرم افزار تحت اکسل عبارتند از:

- وجود فرمت اکسل تمامي فهارس بهاي سال 94 در يک شيت 
- تهيه گزارش ريزمتره و خلاصه متره 
- تهيه برگه مالي و خلاصه فصول 
- اقلام فاکتوري و خلاصه فهرست و خلاصه وضعيت 
- تنظيم سربرگ تمامي گزارشات 



روش کار:

1- براي اين کار در مرحله اول مشخصات پروژه (نام پروژه، کارفرما، پيمانکار، مشاور، شماره قرارداد و ...) وارد مي شود. 
2-در مرحله دوم فهرست بهاي مد نظرتان را انتخاب نموده (تمامي 15 فهرست بهاي ابلاغي سال 94 درون فايل اکسل موجود است)

3- سپس در شيت ريزمتره با ورود شماره آيتم، شرح و بهاي واحد آيتم توسط نرم افزار شناسايي خواهد شد. احجام کار را در ادامه وارد مي نماييد.
4- با پايان ورود ريزمتره گزارشات شما با تنها چند کليک آماده خواهد شد. تصاوير نمونه گزارشات را مشاهده نماييد. 





توجه: بدلیل جامع بودن این نرم افزار محاسبات حمل مصالح در آن لحاظ نشده است اما در صورت خرید این محصول، فایلهای اکسلی (فقط جهت کمک به انجام محاسبات حمل) بصورت رایگان به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. 

ضمنا جهت جلوگيري از سو استفاده هاي احتمالي جهت راه اندازي نرم افزار روي هر رايانه نياز به کد نصب خواهيد داشت که از طريق پيامک برای خریداران ارسال میگردد. اين کد نصب تنها سه بار به هر مشتري ارائه خواهد شد و ارائه کدهاي بيشتر مشمول 20 هزار تومان هزينه (به ازای نصب روی هر رایانه) خواهد بود.


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94 , دانلود فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بها , دانلود فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی , دانلود فایل اکسل جامع صورت وضعیت , دانلود فایل , دانلود فایل اکسل , فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94 , فایل اکسل جامع صورت وضعیت نویسی , صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای 94 , صورت وضعیت نویسی ,


پنج شنبه 30 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه جغرافياي تاریخی مازندران

پروژه جغرافياي تاریخی مازندران

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز پروژه جغرافیای تاریخی مازندران را آماده نموده ایم. اين پروژه يك فايل ميباشد كه به هر دو صورت pdfوword قابل دانلود ميباشد. این پروژه به درخواست خود شما و به تلاش گروه ما آماده شده است . توضیحات بیشتر را در ادامه خواهید خواند. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 28000 تومان






تعداد صفحه pdf:


108 صفحه


سايز:14


شامل


تاريخچه مازندران 


نقشه استان مازندران به تفکيک شهرستان 


وجه تسميه و تاريخچه


تقسيمات کشوري


نام شهرهاي مازندران در خبر حمدالله مستوفي در نزهة القلوب


استان مازندران


طبيعت آب و هوا


منابع آب  رودها


نام مازندران


ابنيه تاريخي


ويژگي‌ها


راه‌ها


هنرهاي دستي مازندران


موزه‌هاي مازندران


مراسم محلي مازندران


زبان مازندراني


لهجه‌ها


دستور زبان


راه آهن مازندران


راه آهن شمال در آينده


مناطق مهم


ايستگاه به ترتيب از تهران به مازندران به قرار ذيل مي‌باشند


فهرست روستاهاي استان مازندران


ضرب المثل هاي مازندراني


نگارخانه



  منابع و مآخذ

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه جغرافياي تاریخی مازندران , دانلود پروژه , دانلود پروژه جغرافياي , دانلود پروژه جغرافياي تاریخی , پروژه جغرافياي تاریخی مازندران , پروژه جغرافيا , پروژه جغرافياي تاریخی , جغرافياي تاریخی مازندران , مازندران ,


چهار شنبه 29 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب و ansys

پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب و ansys

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب و ansys را آماده نموده ایم. در این پروژه شرح کاملی از روابط اجزا محدود و سپس نحوه مدلسازی با نرم افزارهای متلب و انسیس بیان شده است. برنامه متلب نوشته شده برای این پروژه نیز ضمیمه می باشد. اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا این پروژه را آمده کرده و چنین کامل در اختیار شما قرار دهیم. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

پروژه-اجزا-محدود-قاب-با-دیوار-برشی-با-استفاده-از-متلب-و-ansysپروژه المان محدود، در این پروژه شرح کاملی از روابط اجزا محدود و سپس نحوه مدلسازی با نرم افزارهای متلب و انسیس بیان شده است. برنامه متلب نوشته شده برای این پروژه نیز ضمیمه می باشد.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب و ansys , دانلود پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب , دانلود پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی , دانلود پروژه اجزا محدود قاب , دانلود پروژه , دانلود پروژه اجزا محدود , پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب و ansys , پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی با استفاده از متلب , دانلود پروژه عمران , پروژه اجزا محدود قاب , پروژه اجزا محدود قاب با دیوار برشی , ,


چهار شنبه 29 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی روبات آتش نشان : صفر تا صد

پروژه طراحی روبات آتش نشان

 با سلام 

ما امروز برای شما پروژه طراحی روبات آتش نشان را آماده کرده ایم . از دیرباز آرزوی بسیاری از انسانها ساخت ابزاری بود که انجام کارها را برای آنها آسان کند. همین دغدغه باعث ساخت وسایلی مانند چرخ شد. پس از اختراع ماشین بخار و دوره صنعتی شذن جوامع، پیشگامان صنعت کم کم به این نتیجه رسیدند که نیاز است تا مکانیسم‌ها و ماشینهایی اختراع شوند که بتوانند کارها را به صورت خودکار و بدون حضور انسان انجام دهند و همین امر موجب پیدایش روبات‌های اولیه‌ای مانند بازوهای روباتیک شد.  اهمیت این موضوع ما را براین داشت تا این پروژه طراحی فوق العاده کامل را آماده نموده و در اختیار شما قرار دهیم . امید است تا توانسته باشیم خواسته های شما را برآورده کنیم : 

پروژه-طراحی-روبات-آتش-نشانبخشی از متن: روبات آتش‌نشان، روباتی است که توانایی یافتن و خاموش کردن آتش به وسیله‌ی مکانیزم خاص خود را داراست. اساس کار این روبات برای پیدا کردن آتش بر گرمای محیط و دود موجود در هوا استوار است. به این صورت که این روبات دارای سنسورهای دما و دود در جلوی بدنه‌ی خود است و طوری برنامه ریزی شده است که ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی روبات آتش نشان : صفر تا صد , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی , دانلود پروژه طراحی روبات آتش نشان , دانلود پروژه طراحی روبات , پروژه طراحی روبات آتش نشان : صفر تا صد , پروژه طراحی روبات , پروژه طراحی روبات آتش نشان , روبات آتش نشان ,


چهار شنبه 29 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود برنامه بایگانی بیمه

برنامه بایگانی بیمه

با سلام 

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان برنامه بایگانی بیمه را آماده کرده ایم. با این برنامه شما قادر خواهید بود ، به ثبت اطلاعات بیمه گذار، ثبت اطلاعات مالی، جستجو بر اساس کد بیمه گذار، نمایش اطلاعات ثبت شده بپردازید . کمبود نرم افزاری کارا در این زمینه ما را براین داشت تا این برنامه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

برنامه-بایگانی-بیمهابن برنامه قابلیت ثبت اطلاعات بیمه گذار، ثبت اطلاعات مالی، جستجو بر اساس کد بیمه گذار، نمایش اطلاعات ثبت شده و ... می باشد. در این برنامه با انتخاب گزینه ثبت اطلاعات بیمه گذار: میتوان اطلاعاتی شامل کد بیمه گذار- نام- نام خانوادگی-کدملی- آدرس- تلفن و با انتخاب ثبت اطلاعات مالی: کد بیمه گذار- شماره ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه بایگانی بیمه , دانلود , دانلود برنامه , دانلود برنامه بایگانی , برنامه بایگانی بیمه , برنامه بایگانی , بایگانی بیمه , بیمه , برنامه بیمه ,


چهار شنبه 29 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing)

پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing)

با سلام

رایانش ابری (به انگلیسی: Cloud Computing) مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به کارگیری شبکه ارائه می‌کند «رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. دلیل تشبیه اینترنت به ابر در این است که اینترنت همچون ابر جزئیات فنی‌اش را از دید کاربران پنهان می‌سازد و لایه‌ای از انتزاع را بین این جزئیات فنی و کاربران به وجود می‌آورد. به عنوان مثال آنچه یک ارائه‌دهندهٔ خدمت نرم‌افزاری رایانش ابری ارائه می‌کند، برنامه‌های کاربردی تجاری برخط است که از طریق مرورگر وب یا نرم‌افزارهای دیگر به کاربران ارائه می‌شود. اهمیت این موضوع در سالهای اخیر مارا بر این داشت تا این پاورپوینت راآماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم . کامل بودن این پاورپوینت در حدی است که ما به شما اطمینان میدهیم هزینه ای که میکنید ، چند برارش برداشت خواهید نمود :

پاورپوینت-رایانش-ابری-(cloud-computing)پاورپوینت کنفرانس رشته IT (فناوری اطلاعات) با موضوع رایانش ابری در قالب 16 اسلاید. این پاورپویت با استفاده از فلت دیزاین طراحی شده است که یکی از بروز ترین طراحی های دنیا می باشد. بخشی از متن: دلیل تشبیه اینترنت به ابر در این است که اینترنت همچون ابری جزئیات فنی اش را از دید کاربران پنهان میسازد و ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing) , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایانش , دانلود پاورپوینت رایانش ابری , Cloud Computing , پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing) , پاورپوینت رایانش ابری , رایانش ابری ,


سه شنبه 28 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها

پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها

با سلام

ما این بار برای شما پروژه پل سازی با نام پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها را آماده نموده ایم . در این پروژه که بصورت پاورپوینت تهیه شده است به معرفی پلها و ویژگیهای آنها پرداخته شده است . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود و ما توانسته باشیم کاری برای شما انجام داده باشیم :

پل-های-مدرن-و-نمونه-های-بارز-آن-هاپروژه پل سازی، در این پروژه به طور کامل به بررسی انواع پلهای مدرن پرداخته شده است، همچنین نمونه های بارز آنها در جهان و ویژگی های آنها نیز بیان گردیده است. پاور پوینت و یک فیلم از نمونه شاخص این پلها نیز ضمیمه شده است.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها , دانلود پروژه , دانلود پروژه , دانلود پروژه پل های مدرن , دانلود پروژه پل های مدرن و نمونه ها , پروژه پل های مدرن و نمونه های بارز آن ها , پروژه پل های مدرن , پلهای مدرن , پروژه پل , پل,


سه شنبه 28 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10

پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10

 با سلام خدمت شما هموطنان عزیز

ما امروز برای شما دوست عزیز ، پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 را آماده نموده ایم . میکروکنترلر یک مدار مجتمع یا چیپ الکترونیکی است که دارای CPU,حافظه رم ، رام و تعدادی ورودی خروجی قابل برنامه ریزی دارد. میکروکنترلر ها در واقع یک میکروکامپیوتر هستند که برای مصارف خاصی برنامه ریزی می شوند. میکرو کنترلر ها در انواع مختلف و برای مصارف مختلفی تولید می شوند. میکروکنترلر ها توسط کاربر قابل برنامه ریزی هستند که طبق برنامه کاربر می تواند تعریف کند اگر شرایط خاصی در ورودی اتفاق افتاد ، در خروجی اتفاق خاصی بیفتد.  .  اين پروژه یک میکروکنترلر AVR بوسيله زبان هاي توصيف سخت افزار نظير VHDL شبيه سازي شده است. توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-مکیروکنترلر-avr-مدل-atiny10چکیده: در اين پروژه یک میکروکنترلر AVR بوسيله زبان هاي توصيف سخت افزار نظير VHDL شبيه سازي شده است. ساختار اين میکروکنترلر توسط ثبات هاي داخلي، زمان بندي و ساختار كنترل، و مجموعه دستوراتي كه به كارمي برد، تعريف مي گردد كه در ادامه اين نوشتار به بررسي و تحليل بيشترآن خواهيم پرداخت. همچنين در ادامه ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی , دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر , دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR , پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR , طراحی مکیروکنترلر AVR , مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , AVR ,


سه شنبه 28 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش كارآموزي اجرای ساختمان فلزی

گزارش كارآموزي اجرای ساختمان فلزی

با سلام

ما امروز برای شما گزارش کارآموزی اجرای ساختمان فلزی را آماده نموده ایم. این گزارش ، مخصوص دانشجویان رشته های عمران میباشد . این پروژه تمام قسمت ها و مراحل ساخت ساختمان فولادی را شامل میشود . این پروژه کارآموزی بسیار کامل است و از همه جهات شما را راضی خواهد نمود . اهمیت این موضوع ما را بر این داشت تا یک گزارش کارآموزی کامل را برای شما آماده نماییم. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

گزارش-كارآموزي-اجرای-ساختمان-فلزیدانلود گزارش كارآموزي رشته عمران ساختمان فلزی، در این گزارش، روند اجرای پروژه از مرحله آماده سازی زمین و خاکبردای تا مرحله ساخت ستون ها و جوشکاری و بتن ریزی سقف به طور کامل بیان و عکس های مربوطه نیز ضمیمه گردیده اند.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، گزارش کارآموزی رشته های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش كارآموزي اجرای ساختمان فلزی , دانلود گزارش , دانلود گزارش كارآموزي اجرای ساختمان فولادی , كارآموزي اجرای ساختمان فولادی , كارآموزي اجرای ساختمان , دانلود گزارش كارآموزي , دانلود گزارش كارآموزي اجرای ساختمان , دانلود گزارش كارآموزي اجرا , ,


سه شنبه 28 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود گزارش كار آزمايشگاه روسازي

گزارش كار آزمايشگاه روسازي

 

 با سلام

امروز گروزه ما برای شما گزارش کار آزمایشگاه روسازی را که شامل تعداد زیادی آزمایش است آماده نموده ایم . گزارش کار آزمایشگاه روسازی به تعداد کمی چنیین کامل در اینترنت موجود است و کاملترین آنها را برای شما آماده نموده ایم . در واقع اهمیت این درس و تعداد کم از این گزارش کار در اینترنت مارا بر این داشت تا این پروژه را آماده کنیم. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

گزارش-كار-آزمايشگاه-روسازيدانلود گزارش كار آزمايشگاه روسازي، این گزارش کار شامل گزارش کامل (حاوی توضیحات، تصاویر، جداول و نمودارها) آزمایشهای استقامت مارشال، خاصيت انگمي قير، درجه اشتعال قير، درجه نفوذ قير، درجه نرمي قير، تعيين درصد قير (تجزيه آسفالت و دانه بندي مجدد) می باشد.دانلود فایل

 



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش كار آزمايشگاه روسازي , دانلود گزارش , دانلود گزارش كار , روسازی , دانلود گزارش كار آزمايشگاه , گزارش كار آزمايشگاه روسازي , گزارش كار آزمايشگاه , روسازی راه , ,


دو شنبه 27 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک

پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک

با سلام

ما امروز برای شما دوست و همکار عزیز ، پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک ، را آماده نموده ایم . این پروژه از سمینار کارشناسی ارشد تهیه شده است . در این سمینار پس از معرفی و بیان ویژگی های زلزله های نزدیک گسل و ضوابط آیین نامه های طراحی در این مناطق و ... پرداخته شده است . اهمیت این موضوع ما را بر این داشت تا این پروژه را برای شما آماده کنیم. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود : 

پروژه-بررسی-رفتار-سازه-های-مهاربندی-شده-در-زلزله-های-حوزه-نزدیکسمینار کارشناسی ارشد، در این سمینار پس از معرفی و بیان ویژگی های زلزله های نزدیک گسل و ضوابط آیین نامه های طراحی در این مناطق، و هم چنین بررسی رفتار سیستم های مهاربندی شده در محدوده تغییر شکل های غیر ارتجاعی، به بررسی رفتار سازه ها تحت زلزله های نزدیک گسل پرداخته شده و به طور مختصر کارهای انجام ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک , سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک , سازه های مهاربندی شده در زلزله ها , زلزله , پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده در زلزله های حوزه نزدیک , پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده , پروژه بررسی رفتار سازه , مهاربندی سازه , رفتار سازه , دانلود پروژه , دانلود پروژه بررسی رفتار سازه های مهاربندی شده , دانلود پروژه بررسی , ,


دو شنبه 27 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها

پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها

 با سلام

ما این بار برای شما دوست و همکار عزیز ، پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها را آماده نموده ایم . این پروژه از سمینار کارشناسی ارشد تهیه شده است . در این سمینار بررسی اهمیت مولفه قائم و اثرات و روابط آن در مقایسه با مولفه افقی زلزله به طور کامل بیان شده است. اهمیت این موضوع در رشته ما ، ما را براین داشت تا این پروژه را تهیه کنیم. امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما مفید واقع شود :

پروژه-بررسی-اثر-مولفه-قائم-و-زلزله-حوزه-نزدیک-بر-روی-رفتار-لرزه-ای-سازه-هاسمینار کارشناسی ارشد، در این سمینار بررسی اهمیت مولفه قائم و اثرات و روابط آن در مقایسه با مولفه افقی زلزله به طور کامل بیان شده است. در فصول مختلف این سمینار به بررسي رفتار سازه ها تحت زلزله هاي حوزه نزديك، مشخصات زمين لرزه قائم و ارتباط با مولفه افقی، اثر زمین لرزه قائم بر روی پاسخ سازه ها و نیز..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها , دانلود پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله , دانلود پروژه بررسی اثر مولفه قائم , دانلود پروژه , دانلود پروژه بررسی , پروژه بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها , اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها , زلزله حوزه نزدیک بر روی رفتار لرزه ای سازه ها , زلزله , رفتار لرزه ای سازه , پروژه بررسی اثر مولفه قائم , بررسی اثر مولفه قائم و زلزله حوزه نزدیک , ,


دو شنبه 27 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه قاب صنعتی فولادی به روش LRFD

پروژه قاب صنعتی فولادی به روش LRFD

با سلام 

ما این بار برای شما دوست و هموطن عزیز پروژه فوق العاده قاب صنعتی فولادی به روش LRFD را آماده نموده ایم . این پروژه در مشهد واقع شده است و به وسیله sap و safe طراحی شده است . این پروژه به درخواست جمعی از دانشجویان و فعالان عمرانی آماده شده است . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست ، همکار و هموطن عزیز مفید واقع شود :

پروژه-قاب-صنعتی-فولادی-به-روش-lrfdاین فایل شامل پروژه ایست که در آن یک قاب صنعتی که در شهر مشهد واقع است به طور کامل با استفاده از نرم افزار SAP و SAFE محاسبه شده و تمامی محاسبات و فرمول ها نیز بیان شده است. در بارگذاری از مبحث ششم مقررات ملی ساختمان و آیین نامه استاندارد 2800 و ASCE/SEI 7-05 و در طراحی از روش LRFD در آیین نامه ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه قاب صنعتی فولادی به روش LRFD , پروژه قاب صنعتی فولادی به روش LRFD , پروژه قاب صنعتی فولادی, طراحی به روش LRFD , LRFD , دانلود پروژه , دانلود پروژه عمران , دانلود پروژه قاب صنعتی فولادی , دانلود پروژه قاب صنعتی , ,


دو شنبه 27 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان دبیرستانی

پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان دبیرستانی

  با سلام

ما امروز برای شما یک پایان نامه استثنایی آماده کرده ایم . این پایان نامه ، پایان نامه کارشناسی علوم تربیتی گرایش مشاوره و با نام : پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان دبیرستانی می باشد . ما در این پژوهش به بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد در بین فرزندان اول و آخر خانواده و همچنین رابطه هوش و سطح اقتصادی خانواده دانش آموزان دبیرستانی  شهرستان دیواندره می پردازیم . ما این پایان نامه استثنایی را به درخواست شما آماده نموده ایم . امید است که حاصل زحمات گروه ما برای شما مفید واقع شود :

پایان-نامه-بررسی-رابطه-هوش-و-ترتیب-تولد-بین-دانش-آموزان-دبیرستانیپایان نامه کارشناسی علوم تربیتی گرایش مشاوره، چکیده: هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد در بین فرزندان اول و آخر خانواده و همچنین رابطه هوش و سطح اقتصادی خانواده دانش آموزان دبیرستانی سطح شهرستان دیواندره می باشد. به همین منظور تعداد 100 نفر از دانش آموزان دبیرستانی سطح شهرستان ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان دبیرستانی , رابطه هوش و ترتیب تولد , بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان دبیرستانی , پایان نامه کارشناسی علوم تربیتی گرایش مشاوره , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد بین دانش آموزان , دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش و ترتیب تولد , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش , ,


یک شنبه 26 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی

تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی

با سلام

ما امروز برای شما تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی را آماده کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

تحقیق-دانش-آموزان-و-ترسیم-چشم-انداز-مسیر-زندگی-تحصیلی-و-شغلیبخشی از متن: بسیاری از افراد خواهان بهینه سازی زندگی خود هستند. آن ها می خواهند رشد کنند و به آخرین حد استعداد های خود دست یابند. اما متأسفانه اکثر آن ها در این مسیر با شکست مواجه می شوند. آن ها تنها این مسیر را دور می زنند و هرگز در زندگی خود به چیزی دست نمی یابند. یا بدتر از آن این که آن ها حتی ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی , دانلود تحقیق دانش آموزان , دانلود تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز , تحقیق دانش آموزان و ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی , تحقیق دانش آموزان , ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی , ترسیم چشم انداز مسیر زندگی , چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی و شغلی , ترسیم چشم انداز مسیر زندگی، تحصیلی , ,


یک شنبه 26 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت معماری روستای مجارشین

پاورپوینت معماری روستای مجارشین

 

 با سلام

 

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز پاورپوینت پروژه درس معماری روستا پیرامون روستای مجارشین در قالب 62 اسلاید : پاورپوینت معماری روستای مجارشین را آماده کرده ایم. اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه را در ادامه مطلب خواهید دانست . ما همیشه امیدواریم تا حاصل تلاش گروه ما برای شما دوستان عزیز مفید واقع شود :

 

 

پاورپوینت-معماری-روستای-مجارشینپاورپوینت پروژه درس معماری روستا پیرامون روستای مجارشین در قالب 62 اسلاید، پاورپوینت پروژه درس معماری روستا پیرامون روستای مجارشین در قالب 63 اسلاید، در این پاورپوینت به بررسی معماری روستای مجارشین به همراه داده های مستند و تصاویری از روستا به همراه بررسی ساختمان ها و ارائه راهکارهایی برای استحکام..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت معماری روستای مجارشین , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت معماری , پاورپوینت معماری روستای مجارشین , پاورپوینت معماری روستای مجارشین , پاورپوینت معماری روستای مجار , دانلود پاورپوینت معماری روستا , پروژه درس روستا ,


یک شنبه 26 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی

پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی که شامل فایل ایتبز و سیف میباشد را آماده کرده ایم. اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه را در ادامه مطلب خواهید دانست . ما همیشه امیدواریم تا حاصل تلاش گروه ما برای شما دوستان عزیز مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-ساختمان-اداری-4-طبقه-بتنیپروژه کامل طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی، طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی به مساحت ساخت 11.20 × 12.78 محل ساخت شهر تبریز و نوع زمین 3 III با سیستم سازه ای قاب خمشی است. دارای فایل اتوکد، طراحی معماری و سازه ای، فایل safe برای طراحی پی، فایل etabs برای طراحی سازه ای، محاسبه ی بارگذاری در قالب ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی , دانلود پروژه , طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی , پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه بتنی , دانلود پروژه طراحی , دانلود پروژه طراحی ساختمان اداری 4 طبقه , دانلود پروژه طراحی ساختمان , طراحی ساختمان اداری 4 طبقه ,


یک شنبه 26 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (جایابی چند تسهیلاتی)

حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (جایابی چند تسهیلاتی)

با سلام

امروز ما برای شما حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (جایابی چند تسهیلاتی) را آماده نموده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود .

حل-مسائل-فصل-دوم-کتاب-طراحی-سیستم-های-صنعتی-دکتر-بشیری-(جایابی-چند-تسهیلاتی)دانلود حل المسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (جایابی چند تسهیلاتی)، طراحی صنعتی یک سرویس حرفه ای از خلق و توسعه مفاهیم وخصوصیاتی است که بهینه سازی، عملکرد، ارزش و ظاهر محصولات و سیستمها را در بر دارد. برای سود دو جانبه دو طرف سازنده و استفاده گر.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: دانلود حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (جایابی چند تسهیلاتی) , دانلود حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری , کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری , سیستم های صنعتی دکتر بشیری , دکتر بشیری , طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری , دانلود حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی سیستم های صنعتی , دانلود حل مسائل فصل دوم کتاب طراحی , دانلود حل مسائل , ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp

پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp

با سلام

ما امروز اینپروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp  را برای شما هموطن عزیز انتخاب کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-سایت-فروش-پروژه-با-php-و-css-به-همراه-پایگاه-داده-در-wampقابلیت پروژه: امکان ثبت نام کاربر جدید ودر صورت لاگین امکان خرید از سایت را دارد و برای دانلود رایگان فایل نیازی به ورود کاربر نمی باشد امکان جستجوتوسط کاربر امکان ورود مدیر سایت و ثبت کالای جدید و حذف و ویرایش و مشاهده سفارشات مشتری استفاده از session برای تعیین سطح دسترسی تا موقعی که کاربر ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php , دانلود پروژه طراحی سایت , پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp , سایت فروش پروژه با php و css , سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت رابطه بین مد و معماری

پاورپوینت رابطه بین مد و معماری

با سلام

ما امروز این پاورپوینت رابطه بین مد و معماری را برای شما هموطن عزیز انتخاب کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

پاورپوینت-رابطه-بین-مد-و-معماریپاورپوینت ارتباط موازی بین مد و معماری بصورت تصویری در قالب 71 اسلاید، بخشی از متن: در جوامع قبل از انقلاب صنعتی و کمی دورتر نیازهای اولیه بشر شامل خوراک، پوشاک و مسکن بودند. ويل دورانت: اگر زنان قديم مصر اكنون دوباره به دنيا مي آمدند، از لحاظ رنگ كردن، روغن زدن به سر و صورت و آراسته شدن با جواهر، .دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت رابطه بین مد و معماری , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رابطه بین مد , پاورپوینت رابطه بین مد و معماری , رابطه بین مد و معماری , مد و معماری , معماری ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین

پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین

با سلام

ما امروز این پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین را برای شما هموطن عزیز انتخاب کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-اسکریپت-فروشگاه-کتاب-و-کتابخانه-آنلایناسکریپت کامل سیستم فروشگاه کتاب به همراه متن پروژه، بخشی از متن: PHP يك زبان اسكريپتي تحت سرويس دهنده و مفسري است كه بر روي تعداد بسياري از سكوها شامل برخي از نسخه‌هاي Apache، Micorosft Internet Information Server (IIS) قابل استفاده است. نسخة اصلي برنامه، ابزارهاي شخصي صفحة خانگي يا ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب , دانلود پروژه طراحی اسکریپت , ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی

آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی

با سلام

پروژه آموزشی آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی : ما این پروژه را برای شما آماده کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

آموزش-کامل-php-و-mysql-و-ajax-از-صفر-تا-شی-گراییآموزش روان و ساده زبان php به همراه بان اطلاعاتی mysql و تکنولوژی ajax به زبان فارسی همراه با فایل های آموزشی در چهارده فصل به صورت کاملا کاربردی از دروس مقدماتی همانند نصب ومپ تا شی گرایی و کلاس نویسیدانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی , دانلود آموزش کامل php , php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی , دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax , ,


سه شنبه 24 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه قدرت

مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه قدرت

با سلام

ما امروز یک مقاله با نام مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه قدرت را برای شترجمه مقالما هموطن عزیز آماده کرده ایم . این مقاله ترجمه ی یک مقاله ی خارجی که بطور بسیار روان و سلیس ترجمه شده است. در این مقاله به : مشخصه توان راکتیو توربین بادی DFIG ، رابطه توان توربین بادی DFIG  ، محدودیت های توان راکتیو کانورتر سمت شبکه
، محدودیت های توان راکتیو استاتور DFIG  ، حدهای توان راکتیو DFIGا و ستراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی  واقع شویم پرداخته شده است . ما همیشه امیدواریم تا با این مقاله های منحصر به فرد بتوانیم برای شما مفید واقع شویم :

مقاله-استراتژی-کنترل-توان-راکتیو-dfig-مزارع-بادی-بمنظور-تنظیم-ولتاژ-شبکه-قدرتمقاله ترجمه شده با عنوان اصلی Reactive Power Control Strategy of DFIG Wind Farms for Regulating Voltage of Power Grid، چکیده: اگر یک مزرعه بادی بطور ضعیفی به شبکه وصل شود آنگاه بخاطر تغییر پذیری سرعت باد‏‏‏٬ ولتاژ نقطه اتصال بطور مکرر تغییر میکند. توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه قدرت , دانلود مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG , دانلود مقاله استراتژی کنترل توان , دانلود مقاله استراتژی , مقاله استراتژی کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه قدرت , مقاله استراتژی کنترل توان , کنترل توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ شبکه , توان راکتیو DFIG مزارع بادی بمنظور تنظیم ولتاژ ,


سه شنبه 24 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI برای تنطیم ولتاژ باس DC فیلتر قدرت موادی

مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI برای تنطیم ولتاژ باس DC فیلتر فعال قدرت موازی

 با سلام

ما امروز برای شما مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI برای تنطیم ولتاژ باس DC فیلتر فعال قدرت موازی را آماده کرده ایم. این مقاله ترجمه یک مقاله برجسته خارجی است که توسط گروه ما برای شما هموطنان عزیز ترجمه شده است . این مقاله یک مقایسه عملی از کنترل کننده های فازی تطبیقی (AFC ) جدید ورگولاتورهای انتگرالی- تناسبی (PI) که برای تنظیم ولتاژباس DC فیلتر فعال قدرت  موازی سه فاز بکار می روند را ارائه میدهد. اهمیت این موضوع ما را بر این داشت تا این مقاله را پیدا و ترجمه کرده ودر اختیار شما قرار دهیم. امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما مفید واقع شود :

مقاله-پیاده-سازی-کنترل-کننده-های-فازی-تطبیقی-و-pi-برای-تنطیم-ولتاژ-باس-dc-فیلتر-فعال-قدرت-موازیمقاله ترجمه شده با عنوان اصلی Implementation of adaptive fuzzy logic and PI controllers to regulate the DC bus voltage of shunt active power filter، چکیده: عملکرد فیلترهای فعال قدرت کاملا وابسته به ولتاژ خازن است. یکی از جنبه های کلیدی در حذف هارمونیک ها بهینه سازی ولتا ژDC است. این مقاله یک ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI برای تنطیم ولتاژ باس DC فیلتر فعال قدرت موازی , دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI , دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده , دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی , دانلود مقاله پیاده سازی کنترل کننده های فازی تطبیقی و PI برای تنطیم ولتاژ باس DC , کنترل کننده های فازی تطبیقی , PI برای تنطیم ولتاژ باس DC , ولتاژ باس DC , کنترل کنند فازی تطبیقی , DC , PI ,


سه شنبه 24 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج کوتاه مدت

مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج کوتاه مدت

 با سلام

ما امروز مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج کوتاه مدت را که ترجمه یک مقاله خارجی میباشد برای شما آماده کرده ایم . این ترجمه بسیار سلیس و روان است و به درخواست جمعی از دانشجویان ما این مقاله را ترجمه و در اختیار شما قرار می دهیم. امید است تا حاصل زحمت گروه ما برای شما هموطن عزیز مفید واقع شود :

مقاله-ارزیابی-قابلیت-اطمینان-بهره-برداری-از-یک-ریز-شبکه-با-استفاده-از-مدل-خروج-کوتاه-مدتمقاله ترجمه شده با عنوان اصلی Evaluation of Operational Reliability of a Microgrid Using a Short-Term Outage Model، چکیده: قابلیت جزیره ای شدن میکرو شبکه ها بطور بالقوه می تواند باعث افزایش قابلیت اطمینان مصرف کنندگان شود.اما مسائل مربوط به حفاطت می تواند باعث تاثیر نامطلوب براین مزیت قابلیت اطمیناندانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج کوتاه مدت , ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج کوتاه مدت , اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه , مدل خروج کوتاه مدت , دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه با استفاده از مدل خروج , دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری از یک ریز شبکه , دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان بهره برداری , دانلود مقاله ارزیابی , ,


سه شنبه 24 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV و اینورترهای PV در شبکه های توزیع نامتعادل

مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV و اینورترهای PV در شبکه های توزیع نامتعادل

با سلام

ما امروز یک مقاله تحت عنوان تعادل بار بویسیله شارژرهای ev و اینورترهای pv در شبکه های توزیع نا متعادل برای شما آماده کرده ایم . این مقاله ترجمه یک مقاله خارجی بوده و به روانی و سلیسی هرچه تمام تر برای شما هموطن عزیز ترجمه شده است. اهیمت این موضوع ما را بر این داشت، تا این مقاله را پیدا کرده و برای شما ترجمه کنیم. امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

مقاله-تعادل-بار-بوسیله-شارژرهای-ev-و-اینورترهای-pv-در-شبکه-های-توزیع-نامتعادلمقاله ترجمه شده با عنوان اصلی Load Balancing With EV Chargers and PV Inverters in Unbalanced Distribution Grids، چکیده: شبکه های توزیع سه فاز چهار سیمه متعادل میتوانند به میزان زیادی میزبان منابع تولید پراکنده و خودروهای الکتریکی باشند.اینورتر های فتوولتاییک (PV) سه فاز و شارژرهای وسایل الکتریکی ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV و اینورترهای PV در شبکه های توزیع نامتعادل , دانلود مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV و اینورترهای PV در شبکه , شارژرهای EV , اینورترهای PV , دانلود مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV و اینورترهای PV , دانلود مقاله تعادل بار بوسیله شارژرهای EV , دانلود مقاله تعادل بار , دانلود مقاله تعادل , ,


دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

چرا جوش می زنیم؟

پوست صورت‌تان ‌تروتميز و مرتب كرده بوديد؟ چند روز است که غافل شده‌ايد و صورت‌تان پر از جوش شده؟ شايد شما هم از آن دسته افرادي باشيد كه به محض خوردن گرمي‌ها جوش مي‌زنند. جوش‌هايي كه با مصرف برخي مواد غذايي، لوسيون‌ها و حتي مواد طبيعي بهتر يا بدتر مي‌شوند. ممكن است در مسافرت كرم ضدآفتاب را فراموش كرده باشيد يا آب و هواي شهر ديگر با مذاق‌تان جور در نيامده باشد. دكتر عليرضا عباسيان به‌عنوان متخصص طب سنتي در مورد اين ‌مهمان‌هاي ناخوانده براي ما ايده‌هايي دارد.

طبع بدن شما چیست؟

اول از همه بهتر است بدانيد كه چرا جوش مي‌زنيد. خيلي از مشكلات پوستي ناشي از سبك زندگي شماست كه ممكن است در ايام نوروز تغييرات زيادي كرده باشد. دكتر عليرضا عباسيان، متخصص طب سنتي مي‌گويد با اصلاح سبك زندگي و مصرف مواد غذايي مناسب مي‌توانيداز آنها جلوگيري كنيد.

براي اين موضوع بايد طبع بدن خود را بشناسيد و روش‌هاي سنتي درمان جوش را ياد بگيريد. به كمك دكتر عباسيان راه‌حل‌هاي طب سنتي براي درمان جوش را مرور مي‌كنيم.

چرا جوش می زنیم؟

در مسافرت ؛ غافل شده اید!

سعي كنيد هميشه به همراه غذا سبزي و سالاد مصرف كنيد اين مواد به دليل فيبر فراوان و كمك به دستگاه گوارش نقش مهمي در از بين بردن جوش‌ها دارند. شايد در مسافرت از اين مواد غذايي غافل شده باشيد اما مي‌توانيد با از سر گرفتن مصرف آنها، دوباره پوست شادابي داشته باشيد.

گاهي به صورت روزانه مقداري كاهو يا خيار سبز را به همراه سيب رسيده شيرين با استفاده از دستگاه آبميوه‌گيري آب گرفته و ميل كنيد. استفاده از انواع ميوه‌ها به ويژه مركبات و ميوه‌هايي با طبع سرد مانند آلبالو، توت فرنگي، ليموترش، سيب، هندوانه، گلابي، نارنگي، پرتقال و گريپ فروت هم به‌شدت توصيه مي‌شود.

ليموترش تازه روي پوست

مصرف ليموترش چه به صورت خوراكي و چه استفاده روي پوست نه تنها باعث درمان جوش‌هاي صورت مي‌شود بلكه روشن شدن پوست را نيز به دنبال دارد و اثرات درماني ديگری نيز دارد. هر روز يك عدد ليموترش را از وسط به‌دونیم كرده و به همراه تمام وعده‌هاي غذايي و با فشردن و آب ميل كنيد اين عمل به هضم غذاو تصفيه خون كمك مي‌كند.

براي استفاده از ليمو روي پوست صورت هيچ فشاري به پوست وارد نكنيد. ليمو را بر پوست ماساژ دهيد و چند دقيقه بعد پوست را شست‌وشو دهید. اين عمل باعث از بين رفتن محيط آلوده‌اي كه باكتري‌هاي سطح پوست براي زندگي استفاده مي‌كنند خواهد شد.

این شربت را بنوشید

زرشك سياه يا زرشك آبگيري با زرشكي كه در انواع غذاها از آن استفاده مي‌كنيم كمي متفاوت است. اين زرشك كه به رنگ تيره متمايل به سياه است برخلاف زرشك پلويي، هسته دارد. كافي است مقدار250 تا 500 گرم از اين زرشك را پس از پاك كردن و شست‌وشو با 8 تا 12 ليوان آب به مدت 24 ساعت در ظرفي چيني و يا لعابي خيس كرده و آن را صاف كنيد.

آب زرشك آماده است و مي‌توانيد آن را در يخچال نگهداري كنيد. هر روز صبح و هر شب يك ليوان از آن را ميل كنيد. مصرف مداوم آب زرشك باعث رقيق شدن خون مي‌شود كه در نهايت تاثير خود را روي پوست نشان مي‌دهد.

خاکشیر درمانی کنید

خاكشير يكي از دانه‌هاي گياهي است كه به علت طبع سرد و خاصيت خوبي كه براي دستگاه گوارش دارد، مصرف آن در طب سنتي توصيه مي‌شود. مقدار دو قاشق خاكشير را به همراه يك ليوان آب خيس كرده و با مقداري آب ليموترش و عسل ميل كنيد. خنكي خاكشير براي درمان جوش‌هاي چربي مفيد است.

جوانه گندم بخوريد

جوانه گندم را اين روزها به راحتي مي‌توانيد تهيه كنيد. اين جوانه، به دليل اينكه سرشار از ويتامین‌هاي گروه B و همچنين فيبر است، در درمان مشكلات پوستي تاثير بسيار دارد. توصيه مي‌شود كه تا پايان درمان از مصرف روزانه جوانه گندم در غذا و سالاد و از نوع خشك آن به صورت ماسك استفاده كنيد. براي درست كردن ماسك، مقداري از پودر جوانه گندم را به همراه مقداري شيركم چرب روي صورت قرار داده و قبل از خشك شدن ماسك پوست را شست وشو دهید.

از این ماسک غافل نشوید

برای استفاده از تاثیر قابل توجه آلوئه ورا مي‌توانيد اصل اين گياه را روي پوست به کاربگیرید. آلوئه ورا راتازه به تازه و همراه با ساقه بلند از مغازه‌هاي عطاري تهيه كنيد و براي هر بار استفاده قسمت كمي از آن را از پايين ساقه برش داده و شيره‌اي را كه از آن بيرون خواهد آمد با همان ساقه باز شده به آرامي روي جوش‌ها بزنيد و بگذاريد خوب خشك شود. قبل از استفاده از آلوئه ورا پوست خود را تميز كنيد و براي تاثير بهتر روزي دو بار، صبح و شب اين كار را انجام دهيد.

محققان از عوامل بروز جوش صورت می‌گویند:

چرا جوش مي‌زنيم؟

مصرف انواع شيريني به‌ويژه شيريني‌هاي‌ تر و خامه‌دار، گردو و انواع مغزها و شكلات صورت را پر از انواع جوش، لكه و اگزما مي‌كند. بهترين كار اين است كه اگر با خوردن شيريني دچار مشكلاتي از اين قبيل مي‌شويد، مصرف اين گونه مواد را به حداقل ممكن برسانيد. افرادي كه طبع گرم‌تري دارند با خوردن ميوه‌هايي مثل موز، خرما، انگور، انجیر، انبه، خربزه، طالبي و تنقلاتي مانند چيپس، پفك، شكلات، كيك، انواع بستني و شيرموز دچار مشكلاتي مثل جوش مي‌شوند. اين مواد علاوه بر اينكه انرژي بالايي دارند، قند زيادي هم دارند كه كبد مي‌تواند آن را تبديل به چربي كند كه در ايجاد و تشديد جوش‌ها تاثيرگذار است.

لوازم و مواد آرايشي نامرغوب

مواد آرايشي راكه صورت‌تان به آنها حساس است بشناسيد. بعضي از مواد آرايشي چربي زيادي دارند و مناسب پوست‌هاي حساس نيستند، گاهي استفاده از مواد آرايشي و پاك نكردن اصولي اين مواد و اكتفا به پاكسازي پوست با دستمال و حتي با آب بدون استفاده از مواد شوينده مناسب پوست، محيطي را براي رشد باكتري‌ها آماده مي‌كنند كه باعث پيشرفت يا ماندگاري بيشتر جوش‌ها مي‌شوند.

دستكاري جوش

يكي از بدترين عادت‌ها در افرادي كه جوش مي‌زنند، دستكاري كردن جوش‌هاست؛ در طول عيد شايد زمان‌هايي را كه در مقابل تلویزيون سپري كرده‌ايد ناخودآگاه دست‌تان به سمت جوش‌ها و دستكاري آنها رفته باشد، دستكاري و يا تركاندن جوش‌ها باعث باقي ماندن جاي آنها مي‌شود و ممكن است جوش را به محيط اطراف پخش كند؛ در صورت امكان كمتر مقابل آينه برويد برای شمارش جوش‌ها.

يبوست‌هاي طولاني

اگر در تعطيلات به خاطر مسافرت يا حضور در مكان‌هاي ناآشنا يبوست گريبانتان را گرفته است، بهتر است بدانيد كه همين مساله، يكي از عوامل شايع مشكلات پوستي مانند لكه و جوش صورت است كه اگر دچار اين مشكل هستيد بايد در ابتدا با تصحيح مواد غذايي سعي در رفع يبوست داشته باشيد، زيرا بسياري از مواد چرب و مضر بايد از طريق روده‌ها و دستگاه گوارش دفع شوند.

چرا جوش می زنیم؟

متخصصان چه مي‌گويند؟

دكتر عباسيان توصيه مي‌كند براي اينكه پوست صاف و شفافي داشته باشيم، بايد علاوه بر مصرف داروهاي ماليدني، در مصرف غذاها و نوع سبك زندگي هم دقت كنيم. مصرف آب كافي، خواب مناسب در طول شبانه روز به خصوص از ساعت 9 شب تا دو بامداد، ورزش مرتب و سبك و. . . در رفع جوش صورت نقش دارند.

همين‌طور مي‌توانيد عرق بيد و عرق كاسني مصرف کنید. اين عرق‌ها در طب سنتي طبع سرد دارند و براي افرادي كه طبع گرم دارند مناسب است، مخلوط عرق بيد و كاسني به صورت مساوي و مصرف روزانه تاثير مثبتي در روند بهبودي جوش‌هاي ناشي از مصرف مواد گرم و چربي دارد. از انواع گوشت‌ها گوشت ماهي از نظر اصول تغذيه‌اي بهترين نوع است. مصرف مرتب غذاهاي دريايي در درمان انواع جوش‌ها تاثير مثبت دارد به شرطي كه از ادويه‌هاي تند استفاده نكنيد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: چرا جوش می زنیم؟ , جوش , پوست , سلامتی , جوش صورت , آکنه , زیبایی پوست , زیبایی,


دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

چگونه بوی بد دهان را درمان کنیم؟

گاه هیچ مساله ای به اندازه بوی بد دهان، آزادهنده نیست. چرا که زندگی را برای اطرافیانمان و خود ما (زمانی که از ان رنج می بریم و از آن اطلاع داریم.) تلخ و سخت می کند، می تواند منشا تمسخر، انزوای اجتماعی باشد. بر روابط فردی و اجتماعی ما تاثیر بگذارد و به ابتلا بیماری های مثل افسردگی منجر شود. حدود بیست الی بیست و پنج درصد مردم با این مشکل دست به گریبان هستند. بوی بد دهان معمولا با افزایش سن افزایش می یابد و در مردان بیشتر شایع است.

بوی بد دهان؛ دائمی یا موقتی

بوی بد دهان موقتی

بوی سبزیجات خانواده سیر و پیاز (همچون خود سیر و پیاز، تره فرنگی، پیازچه، موسیر) کاملا شناخته شده است. بوی این گیاهان بعد از مصرفشان برای مدتی معمولا برای مدت طولانی و چندین ساعت باقی می ماند. (خصوصا اگر مقدار زیادی از آن ها را به صورت خام مصرف کرده باشیم.)

این بوی بد از فسفر ناشی می شود که در این سبزیجات به مقدار زیادی وجود دارد و در هنگام هضم آن ها، در بدن از آن ها خارج می شود. مقدار زیادی از این فسفر در جریان پخت و پز تبخیر می شود: در نتیجه بهتر است هنگام پخت این مواد در ظرف آن ها را نبندید.

چگونه با بوی بدن دهان گذرا مقابله کنیم؟

• متاسفانه مسواک زدن برای از بین بردن این بو، کارساز نیست؛ چرا که این بوهای ناخوشایند از دستگاه گوارشی خارج می شود. جویدن آدامس نعنا هم اثر موقتی دارد.

• واضح است که باید قبل از قرارهای مهم از مصرف این مواد غذایی خودداری کرد. اما اگر به ناچار مجبور به خوردنشان شدید، کمی برگ جعفری بجوید: این سبزی سرشار از آنتی اکسیدان، اثر فسفر را در بدن خنثی می کند. البته مطمئنا باید بعد از این کار، برای رهایی از سبزی هایی که لابلای دندان ها به جای مانده اند، مسواک بزنید.

• همچنین برای از بین بردن این بوی بد دهان، جویدن دانه های رازیانه یا هل سبز توصیه می شود، البته مکیدن تکه ای از چوب دارچین نیز موثر است. این دو راهکار بسیار از مصرف دانه های قهوه که در این مواقع توصیه می شود، موثرتر است. در قرون وسطی از آنجایی که غذاهای بسیاری از مناطق حاوی سبزیجاتی همچون سیر و پیاز بود، اغلب افراد بعد از غذاخوردن، عادت داشتند که این دانه ها را بجوند.

• اگر دانه رازیانه، هل یا چوب دارچین در دسترس نداشتید از آبنبات های حاوی عصاره این مواد بهره ببرید.

بوی بد دهان؛ دائمی یا موقتی

بوی بد دائمی دهان

• در هشتاد و پنج درصد موارد علت بوی دهان عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، عفونت دندان ها و لثه (بیماری های پریودنتال* و رشد ناقص دندان عقل) یا پوسیدگی دندان هاست که درمان نشده باشد.

• گاه سطح زبان، محل تجمع باکتری ها و بقایای مواد غذایی می شود که به شکل سفید رنگ در می آید. این مساله منجر به تولید گازهای منشاء بوی بد دهان می شود و در بیماران مبتلا به بیماری های پریودنتال بیشتر مشاهده می شود.

• خشکی دهان خیلی در تولید بوی بد دهان موثر است. استرس زیاد و طولانی مدت گاه عامل خشکی دهان است. از طرفی بیش از سیصد دارو وجود دارند که عامل خشکی دهان هستند.

• تند غذاخوردن نیز در ایجاد بوی بد دهان تاثیر دارد. هنگامی که غذا خیلی سریع و بدون اینکه کامل جویده شود، بلعیده می شود، غدد بزاق فرصت پیدا نمی کنند، شروع به کار کنند.

• دلیل دیگر بوی بد دائمی دهان، ننوشیدن میزان کافی آب است: نوشیدن آب کمک می کند که دهان مرطوب باشد و در نتیجه بوی بد دهان کمتر شود. به اندازه کافی آب بنوشید؛ خصوصا اگر بینی شما گرفته است و ناچار هستید با دهان نفس بکشید یا اگر زیاد حرف می زنید.

• بوی بد دهان همچنین گاه به دلیل مشکلات گوارشی از جمله ورم معده، مری، ریفلاکس اسید معده، زخم معده یا اختلال در ترشح آنزیم های گوارشی بوجود می آید و همراه با اسیدی شدن و سوزش معده است که اصلا خوشایند نیست.

• سیگار کشیدن، نوشیدن قهوه و الکل نیز در تولید بوی بد دهان نقش بازی می کنند.

• بیماری های تنفسی بینی، سینوس ها، لوزه ها و ناحیه حلق نیز می توانند عامل بوی بد دهان باشند. گاه بیماری هایی همچون دیابت یا سرطان سر و گردن عامل بوجود آورنده این مشکل هستند.

• خواب نیز به دلیل کمبود بزاق دهان و بقایای مواد غذایی در دهان به مدت طولانی، یکی از عوامل بوجود آورنده بوی بد دهان است. این مشکل معمولا بعد از مسواک زدن صبحگاهی و صرف صبحانه از بین می رود.

* به بیماری بافتهای نگهدارنده دندان ها گفته می شود. بافت های نگهدارنده دندان ها عبارتند از لثه، الیاف اتصال دهنده دندان به استخوان و بافت استخوانی اطراف دندان. اگر بهداشت دهان و دندان به درستی رعایت نشود با ایجاد پلاک دندانی و ترشخ سموم از میکروب های آن بافتهای مجاور تحت تاثیر قرار می گیرند. اگر مشکلی در هر یک از اجزا، نگهدارنده دندان در استخوان ایجاد شود فرد دچار بیماری پریودنتال شده است.

بوی بد دهان؛ دائمی یا موقتی

چگونه بوی بد دائمی دهان را درمان کنیم؟

از آخرین باری که نزد دندانپزشک رفته اید، چه مدت گذشته است؟ آخرین بار که دندان هایتان را جرم گیری کرده اید؟ آیا بعد از هر غذا مسواک می زنید؟ یا حداقل صبح ها و شب ها قبل از خواب؟ ظهرها بعد از ناهار اغلب مسواک زدن همیشه راحت نیست؛ خصوصا اگر در بیرون از خانه هم باشید: یک آدامس بدون شکر بجوید؛ این کار دندان ها را تا حدی تمیز، کمی از جرم های باکتری را از روی دندان ها پاک و از طرفی به تولید بزاق دهان نیز کمک می کند.

اگر از بوی بد دائمی دهان رنج می برید، سریعا به پزشک مراجعه کنید؛ این مورد از مواردی است که نباید به هیچ عنوان آن را نادیده گرفت.

• اگر نسبت به علت این مشکل شک دارید، در وهله اول نزد دندانپزشک تان بروید و در صورت لزوم دندان های خود را جرم گیری کنید. از دکتر خود بخواهید که دهانتان را به منظور اطمینان از عدم وجود التهاب یا عفونت لثه، پوسیدگی دندان یا دندانی که پرکردگی آن مشکل دارد، معاینه کند.

• اگر به طور مرتب مسواک نمی زنید، برای مسواک زدن برنامه داشته باشید و سر ساعات خاص و به طور منظم مسواک بزنید و مسواک تان را با خمیردندان آشتی دهید. در هنگام مسواک زدن، فراموش نکنید که به آرامی با مسواک روی زبان را نیز تمیز کنید: این کار از تجمع کردن باکتری ها بر روی زبان جلوگیری می کند.

• دهان شویه ها هم می توانند به شما کمک کنند. دهان شویه ها انواع مختلفی دارند که در خوشبوکردن دهان موثر هستند؛ اما اگر دندان ها و زبان شما بیش از حد جرم گرفته، دهان شویه ها چندان موثر نخواهندبود.

• همیشه یک مسواک در کیف خود داشته باشید که در مواقعی که مثلا در رستوران غذا می خورید، بلافاصله مسواک بزنید. این کار تا حدی به شما کمک می کند از بوی دهان رهایی بیابید.

• زبان خود را بررسی کنید. اگر احساس می کنید، رنگ زبان تان تغییر کرده و جرم زیادی روی آن وجود دارد که به نظر نمی رسد با فقط مسواک زدن تمیز بشود، از برس های مخصوص تمیزکردن زبان که در همه داروخانه ها موجود است، کمک بگیرید.

• از رژیم های غذایی که بیش از حد حاوی پروتئین هستند، اجتناب کنید. مصرف بیش از حد شیر، پنیر، گوشت قرمز یا ماهی، در تولید بوی بد دهان موثر هستند.

• اگر بین دندان هایتان فاصله وجود دارد به کمک نخ دندان شیارهای بین دندانی را تمیز کنید. با بالاتر رفتن سن فاصله بین دندان ها بیشتر می شود و مواد غذایی که در این شیارها باقی می مانند، به راحتی فاسد می شوند و بوی بد دهان را به دنبال خود می آورند.

• با دقت و حوصله مسواک بزنید. مسواک ها مدل های مختلفی دارند؛ نوعی را انتخاب کنید که مناسب دندان های شماست و لابلای دندان ها را نیز به خوبی تمیز می کند.

بوی بد دهان؛ دائمی یا موقتی



:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: چگونه بوی بد دهان را درمان کنیم؟ , بوی بد , بوی بد دهان , بد دهان , دهان , درمان,


دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

ظاهرسازی به جای درمان در ایران

نخستین وظیفه یک پزشک، تشخیص بیماری شما و درمان علت آن است، نه درمان نشانه های بیماری. اگر پزشک شما از این کار طفره می رود و به تجویز مشتی دارو بسنده می کند، وقت آن رسیده که پزشک تان را عوض کنید.

به تجربه های خودتان مراجعه کنید. آیا ممکن است کسی که تا دیروز کاملا سالم بوده یک روز صبح از خواب بیدار شود و ببیند که دچار آرتریت، دیابت، بیماری قلبی، روده تحریک پذیر، پوکی استخوان، خستگی حاد، یا مشکلات دیگر شده؟ یا پیش از آن همواره نشانه های کوچکی وجود داشته که نادیده گرفته شده است؟ این نشانه ها، پیام های هشداری هستند که به ما خبر می دهند مشکلی وجود دارد.

بدیهی است که اگر پیش گیری کنیم خیلی بهتر است از آن که به مصیبت های درمان گرفتار آییم. اما اگر گرفتار آمدیم منظور ما از درمان بیماری دقیقا چیست؟ درمان ریشه ای علت بیماری یا تسکین نشانه های آن؟ درمان نشانه ای ضمن اینکه معمولا پرهزینه تر است و نیاز به داروهای گران تری دارد، علت بیماری را همچنان ناشناخته باقی می گذارد. علاوه بر این به یاد داشته باشید که تقریبا همه داروها پیامدهای جانبی دارند و بعضی از آنها به ویژه در درازمدت می توانند برای شما مشکلات جدی به وجود بیاورند.


وقتی به پزشک مراجعه می کنید باید بدانید که او گذشته از مسئولیت های اخلاقی و حرفه ای، در برابر هزینه ای که از شما دریافت می کند، مسئول است که در یک مدت مشخص به شرح حال شما گوش کند، شما را معاینه کند، بیماری تان را برای شما توضیح دهد، روش های درمانی مختلف را با شما در میان بگذارد، در صورت لزوم آزمایش یا اسکن و غیره بخواهد، در صورت لزوم دارو تجویز کند یا توصیه هایی برای تغییر سبک زندگی یا رژیم غذایی شما داشته باشد.

از یک نظر می توان گفت پزشکی که بیماری شما را تشخیص نداده و به جای آن یک سری داروی کم اثر یا بی اثر تجویز کرده، شایسته دریافت دستمزد نیست. بنابراین اگر پزشک شما این کارها را انجام نمی دهد، گذشته از میزان شهرت و معروفیتش، توصیه می شود دنبال یک پزشک مناسب دیگر باشد. دکتری که به شرح حال شما گوش نمی دهد و به جای توضیح دادن بیماری تان برای شما، در سکوت فرهستی از دارو روی نسخه می نویسد، نمی تواند پزشک خوبی باشد. بیمار حق دارد از وضعیت سلامتی خود آگاه شود و پزشک وظیفه دارد که برایش توضیح دهد. این کمترین انتظاری است که هنگام مراجعه به مطب می توان داشت.

درمان نشانه ای (symptomatic) در اصطلاح پزشکی به هر نوع درمان اطلاق می شودکه تنها روی نشانه های بیماری تاثیر بگذارد و در مقابل سبب شناسی بیماری (etiology) قرار می گیرد. درمان نشانه ای در مورد بیماری هایی که درمان دیگری برای آنها نیست، می تواند از رنج بیمار بکاهد و به بدنش فرصت دهد که از شر عامل بیماری زا خلاص شود. در بسیاری از بیماری ها که علت آنها نیز شناخته شده (برای مثال، بیشتر بیماری های ویروسی همچون آنفلونزا)، درمان نشانه ای تنها شیوه درمانی است که تاکنون شناخته شده است.

با این حال، در بسیاری از بیماری های ویروسی تنفسی، واکنش آلرژیک بدن، سبب دفع میزان زیادی اشک و آب بینی می شود. آیا مصرف قرص های آنتی هیستامین و توقف آب ریزش بینی به معنای آن است که ویروس از بدن ما خارج شده؟ یا به معنای آن است که ما بدن خود را از یک مکانیسم دفاعی محروم کرده ایم؟ تورم در مخاط بینی در اثر گشادشدن رگ ها سبب می شود که محفظه بینی به اصطلاح کیپ شده و هوای درون آن گرم تر از دمای بهینه برای تکثیر ویروس ها شود. آبریزش بینی هم که عمدتا ناشی از نشت مایع از رگ هاست یک واکنش التهابی به عامل بیماری زاست.


ار جمله رایج ترین انواع درمان ناشه ای تجویز مسکن برای کاستن درد است. درد یکی از مهم ترین نشانه های بیماری است. از بین بردن درد بدون کشف علت درواقع بیمار را در مسیر نابودی قرار می دهد. زکریای رازی، در کتابی به نام «صفات بیمارستان» این عقیده را ابراز می دارد که هرکس لایق طبابت نیست و طبیب باید دارای صفات و مشخصه های ویژه ای باشد.

سید محمود طباطبایی، از بیمارستان تخصصی روان پزشکی ابن سینا در مشهد، در مقاله ای با عنوان «برخی معیارهای اخلاق پزشکی از دیدگاه محمد بن زکریای رازی» (1387) می نویسد که رازی تاکید می کند «هیچگاه نباید پیش از شناسایی عامل درد، داروهای ضددرد را تجویز کرد، بلکه باید عامل را شناسایی کرده، به اقدام برای زدودن آن پرداخت. در همین راستا تاکید می کند که در برخی از موارد پزشکان، درد چشم را با تریاک یا دیگر داروها درمان کرده اند که منجر به کوری شده است.» مسکن ها سبب می شوند فراموش کنید مشکلی وجود دارد، اما دستگاه ایمنی شما، یا قلب، مفاصل، روده ها، کبد، کلیه ها و سایر اندام های شما را قوی تر و سالم تر نمی کنند.

برخی از پرسش های دیگری که در همین ارتباط مطرح می شوند عبارت اند از: آیا داروهایی همچون واستاتین ها که سطح کلسترول خون را پایین می آورند یا داروهای کاهش فشار خون به قلب شما کمک می کنند، یا صرفا نشانه هایی که برای ارزیابی وضعیت دستگاه قلب و عروق اندازه می گیریم را پایین می آورند؟ آیا داروهای ضداسید مشکل دستگاه گوارش شما را حل می کنند، یا فقط دل درد شما را کاهش می دهند؟ آیا مسکن هایی که برای درد مفاصل ما تجویز می شود مفصل های ما را سالم می کند، یا فقط جلوی رسیدن پیام های درد را از مفاصل آسیب دیده به مغز می گیرند؟ آیا مکمل های هورمونی مشکل کم کاری غدد را حل می کنند تا دیگر نیازی به مصرف دارو نداشته باشید، یا صرفا سطح هورمون های بدن شما را متعادل می کنند؟

بدن شما مثل ماشین شماست. هرگاه ماشین تان درست کار نکند، از طریق یک سری نشانه های کوچک، همچون صداهای غیرعادی موتور، به شما هشدار می دهد که یک جای کار ایراد دارد. به نظر می رسد بیشتر مردم به این هشدارها به مراتب حساسیت بیشتری دارند و با وسواس بیشتری به آن واکنش نشان می دهند تا هشدارهایی که بدن خودشان به آنها می دهد خستگی غیرعادی، خواب آلودگی، سوءهاضمه، سردرد، افزایش کلسترول و قند خون، درواقع چیزی بیش از یک نشانه یا هشدار نیستند که به شما خبر می دهند چیزی در بدن شما درست کار نمی کند.

وظیفه ما این است که بگردیم و ببینیم چه عواملی به بروز این نشانه ها انجامیده است. زیرا اگر این کار را نکنیم آن مشکل کوچک اما ناشناخته می تواند تشدید شود و اختلال بزرگی در زندگی شما به وجود آورد. وقتی موتور ماشین تان صدایی غیرعادی و هشداردهنده تولید می کند، مطمئنا از مکانیک تان انتظار ندارید موتور را طوری عایق کند که هیچ صدایی به گوش راننده و سرنشینان نرسد، بلکه انتظار دارید چند قسمت که طبق تجربه بیشتر احتمال می دهد مشکل داشته باشند را چک کند، ایراد آن را پیدا کند و آن قطعه را تعمیر یا تعویض کند.


مشکلات کوچکی همچون نفخ، ترش کردن و سوزش سر دل به ما خبر می دهند که دستگاه گوارش ما درست کار نمی کند. این می تواند به ضعف در جذب مواد غذایی و حتی سوءتغذیه منجر شود. چطور انتظار دارید بدن شما خودش بر این بیماری خود غلبه یا خودش را ترمیم کند در حالی که مواد غذایی جذب نمی شوند؟ اگر دچار خستگی شدید و غیرعادی هستید، شاید هورمون های بدن شما از تعادل خارج شده و بر سوخت و ساز بدن شما تاثیر گذاشته اند.

قند خون را هم دست کم نگیرید. افزایش قند خون صرفا موجب دیابت نمی شود. بالابودن قند خون روی غده های فوق کلیه فشار می آورد و سبب تولید و ترشح مقدار بیش از حد هورمون های استرس، مثل کورتیزول و آدرنالین می شود. این وضعیت به چاقی و خستگی می انجامد. از این گذشته هورمون های تولیدمثلی (استروژن، پروژسترون و تستوسترون) را نیز از تعادل خارج می کند، فشار خون و سطح تری گلیسرید را بالا می برد که سرانجام به افزایش کلسترول منجر می شود.

در این مورد هم می توان به استعاره ماشین بازگشت. بدن شما ماشین شماست. نداشتن یک رژیم غذایی سالم از یک سو و مصرف قرص برای کاهش فشار و قند خون و غیره از سوی دیگر، مثل فشار دادن همزمان پدال های گاز و ترمز است. در بسیاری از موارد، پزشک می تواند با تجویز رژیم غذایی سالم و پی گیری وضعیت بیمار، به بدن امکان می دهد که خودش را به شرایط تعادل بازگرداند. در مان های نشانه ای موثر بسیار کمیاب اند. باید بدانید که یک فرمول جادویی برای درمان وجود ندارد.

اگرچه نسخه پزشکان با دست خط معروفشان گاه به برگه ورد و جادو شباهت پیدا می کند که از یک سری نام های خارجی و نامفهوم تشکیل شده، اما باید بدانید که پزشک جادوگر نیست و نمی تواند معجزه کند. در شرایط کنونی شاید بهترین کار آن باشد که بیمار سطح دانش پزشکی خود را بالا ببرد و دست کم همان اندازه که از مکانیک ماشین سر در می آورد به کارکرد بدن خودش هم علاقه نشان دهد.

به این ترتیب شاید پزشکان نیز به وضعیت سلامتی بیماری که به خودش بیشتر اهمیت می دهد، بیشتر اهمیت دهند. درباره پیام های هشداری که بدن شما ارسال می کند، در اینترنت و مجلات مطالعه کنید. در این صورت خواهید توانست به سوال های پزشک تان بهتر پاسخ دهید، یا دست کم تشخیص دهید که پزشک تان سوالی که باید را از شما نپرسیده است. به هر حال برای عوض کردن پزشک هم به این دانش نیاز خواهید داشت.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: درمان , ویزیت بیمار , سلامت , تشخیص بیماری , درمان , پزشک , پزشکی , بدن , دستگاه گوارش , دکتر,


دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

رژیم غذایی مسی و رونالدو

وقتی صحبت از رژیم غذایی و تناسب اندام می شود، خیلی ها تنها به یاد افرادی می افتند که از اضافه وزن رنج می برند و به دنبال لاغر شدن و آب کردن چربی های اضافی از طریق کم کردن میزان کالری های مصرفی هستند.

با این حال شاید برایتان جالب باشد که داشتن رژیم غذایی همیشه برای لاغر شدن و فرار از چاقی نیست و حتی ورزشکاران حرفه ای هم برای حفظ تناسب اندام و آمادگی بدنی شان رژیم های غذایی را رعایت می کنند. در این گزارش به برخی از رژیم های غذایی فوتبالیست های حرفه ای اشاره کرده ایم که شاید رعایت نکات مفید در رژیم غذایی آنها، باعث راهنمایی شما در انتخاب غذاهای مورد مصرفتان شود.


لیونل مسی با وجود محبوبیتی که در سطح جهان در میان هواداران فوتبال دارد با گلی که به تیم ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی 2014 زد خاطره خوبی برای هواداران تیم ملی فوتبال ایران نساخت. با این وجود او هم به رژیم غذایی اش اهمیت می دهد و غذاهای خاصی را مصرف می کند. ناپولیتانا غذای مورد علاقه مسی است. غذایی که مادرش برای او می پزد. سس این غذا شامل پیاز، فلفل، گوجه فرنگی و سیر است.

این یک ترکیب آنتی اکسیدان است. همچنین مسی از پونه کوهی برای جلوگیری از التهابات استفاده می کند. گاوین الینسون متخصص تغذیه در ورزش می گوید: استفاده از گوشت بدون چربی، آرد، بادام و همچنین سوپ های کم روغن رژیم مناسبی برای ورزشکاران است. مسی هم جزو ورزشکارانی است که در رژیم غذایی اش اهمیت ویژه ای به توصیه های این متخصص تغذیه می دهد.

راز موفقیت گلزن قهرمان جام جهانی با رژیم غذایی

ماریو گوتزه، زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 هم یکی از ورزشکارانی است که به رژیم غذایی اش اهمیت ویژه ای می دهد. گوتزه درباره رژیم غذایی اش می گوید: «به عنوان یک بازیکن خلاق، باید مطمئن شوم که سبک و البته پرانرژی هستم. رژیم غذایی، بخش مهمی از بازی حرفه ای است. رشد من به عنوان یک بازیکن جوان، همیشه به چیزی که می خوردم و می نوشیدم وابسته بوده، چون از آنها آگاه بودم.


من مقدار زیادی میوه و ماهی تازه می خورم؛ حفظ هیدرات بسیار مهم است. یک رژیم غذایی سالم و متعادل به من کمک می کند از نظر جسمی و ذهنی تناسب داشته باشم که البته در بازی من در زمین هم منعکس می شود.

من معمولا سه ساعت قبل از بازی، یک وعده غذایی دارم. چیزی که سرشار از کربوهیدرات ها، همراه با کمی پروتئین و چربی کم است. این کمک می کند تا بدون ایجاد ناراحتی گوارشی، سوخت و انرژی مورد نیاز بدن تامین شود.

همراه با غذا، مقداری آب می نوشم که به هضم قبل از شروع مسابقه و حفظ هیدرات کمک می کند. گاهی اوقات ورزشی ایزوتونیک که نوشیدن، یک ساعت قبل از شروع مسابقه است را انجام می دهم که به نگه داشتن قند خونم در سطح بالا کمک می کند. بنابراین می توانم آن را حفظ کرده و در طول بازی احساس خستگی نکنم. رژیم غذایی و تناسب اندام بسیار مهم و پراهمیت است که به شما اجازه می دهد تا پتانسیل فیزیکی و فنی خود را به حداکثر برسانید.»

کریس رونالدو ورزشکاری با برنامه غذایی ویژه

کریس رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید یکی از ورزشکارانی است که به حفظ آمادگی بدنی و تناسب بدن ورزشکاری اش اهمیت زیادی می دهد. او می گوید که برای رسیدن به رویای بزرگی چون موفقیت از رویاهای سطحی مانند خوابیدن تا دیروقت، خوشگذرانی شب ها و... دست کشیده و به جایش ورزش کرده و صبحانه اش را کامل خورده است.


او بر همه جنبه های مختلف و لازم مثل سرعت تکنیک فشار و قدرت در تمرین ها دقت کرده و همه را با هم جلو برده است. برای همین به یک اندازه در تنفس ضربه زدن انعطاف لازم در لحظات خاص و ایجاد تمرکز بیشتر موفق است.

با این حال به دلیل نوع ورزشی که انجام می دهد توجه ویژه ای به تقویت و استحکام ماهیچه های پایش نشان می دهد و این اعضا را در اولویت برنامه هایش قرار می دهد.

کریس؛ کشتی بدون لنگر

معروف است که رونالدو خودش را با برنامه تمرینی روزانه اش آزار می دهد. حتی سرالکس فرگوسن که به خوبی این پدیده را می شناسد می گوید: این بچه موقع تمرین مانند کشتی بدون لنگر قصد ایستادن ندارد: «هروقت او را می دیدم در حال تمرین بود. گذشته از انگیزه و محرک روحی قطعا المان های دیگری هم نیاز هست که رونالدو باید آنها را داشته باشد تا خود را سر پا نگه دارد و این رمز و کلید موفقیتی است که هر انسانی در تلاش برای روی فرم ماندن باید در ذهن داشته باشد: نظم!

از پسر استخوانی تا آقای عضله

هنگامی که رونالدو به اولدترافورد آمده بود توانست به خوبی بدنش را تغییر بدهد و از یک پسر استخوانی به مردی عضلانی بدل شد و قطعا باید گفت این روند به رشد به خودی خود و اتفاقی روی نداده است. رونالدو در کمپ رئال مادرید هفته ای پنج روز تمرین می کند.

البته همه چیز بستگی به برنامه بازی های آن هفته نیز دارد. به طور متوسط او روزانه حدود 3 الی 4 ساعت تمرین کرده و برنامه غذایی سفت و سختی را دنبال می کند. او در مستندی که سال 2010 درباره اش ساخته و پخش شد عنوان کرد روزی 8 ساعت می خوابد و صبح ها هم زودتر از خواب بیدار می شود.

• رسیدن به وضعیت ماهیچه های خاص شش تکه شکم رونالدو کاری سخت و چالشی ویژه به حساب می آید. لازم به گفتن نیست که یک برنامه تمرینی فوق العاده اگر با تغذیه مناسب همراه نشود به نتیجه خوبی نمی رسد. کریس به خوبی از این نیاز بدنی اش برای موفقیت بیشتر آگاه است و به تغذیه خود اهمیت زیادی می دهد.

صبحانه

شروع یک روز خوب از خواب شب قبل آغاز می شود. متخصصان توصیه می کنند که برای افزایش کارایی بدن همه آدم ها نیاز به 8 ساعت خواب آرام شبانه هستند پس از بیدارشدن هم باید از پروتئین و کربوهیدرات های خوب مانند میوه، غلات، تخم مرغ و شیر استفاده کرد. صبحانه برای کریس مهم ترین وعده روزانه اش است و توجه کافی به آن نشان می دهد تا انرژی کافی داشته باشد.

ناهار

قانون اول کریس در ناهار خوردن این است که نباید زیاد غذا بخورد. او سراغ غذاهای کم کالری می رود و میوه و سبزیجات فراوانی هم صرف می کند. ناهارهای او شامل پاستای سبک به همراه سالاد است تا ویتامین ها و املاح لازم را به همراه مقدار مناسبی پروتئین مرغوب دریافت کند.

شام

آخرین وعده روزانه کریس بر انتخاب هایی متمرکز شده که سرشار از فیبر در کنار مقدار مناسبی کربوهیدرات باشد. سینه کبابی مرغ، لوبیا سبز، برنج قهوه ای و میوه به عنوان دسر یکی از غذاهای منو شام این ستاره است.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: رژیم غذایی مسی و رونالدو , مسی , رونالدو , رژیم غذایی مسی , رژیم غذایی رونالدو , رژیم غذایی , رژیم غذایی ورزشی ,


یک شنبه 22 خرداد 1394
ن : علیرضا

فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان

فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان

با سلام

ما امروز یک سورس آماده برای ساخت سایت شخصی ، شرکتی ، تجاری ارزان آماده ساخته ایم. این سورس باورنکردنی قیمتی بالغ بر 4.5 میلیون تومان دارد که ما با 500 هزار تومان یعنی قیمت باورنکردنی در اختیار شما قرار داده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 500000 تومان

فروش سورس سایت شخصی شرکتی تجاری پزشکان و کلا مناسب برای افراد خود اشتغال

 

 با سلام

 

فروش سورس و اسکریپت به همراه فایل اس کیو ال ساخت جداول وب سایت حرفه ای بسیار ارزان مورد استفاده برای شرکتها ٬ سایت پزشکان و افراد خود اشتغال ٬ شخصی و تجاری با کانفیگ باز قابل نصب بر روی هاستهای دایرکت ادمین بدون هیچگونه مشکل در آپلود به صورت سایت ساز حرفه ای مناسب برای کسب درامد عالی برای بازاریابان و فروشندگان وب سایت ها ٬ طراحان سایت و افرادی که می خواهند یک وب سایت کاملا اختصاصی با مدیریت ۱۰۰٪برای ایراد تغییرات دلخواه خود داشته باشند .

 

 

 

ارزش واقعی این سورس سایت ساز بالغ بر ۴/۵میلیون تومان می باشد که بنده چون تغییر شغل داده و دیگر کدنویسی نمیکنم بر آن شدم تا پروژه خود را با قیمت بسیار ناچیز بفروشم تا فروشندگان و طراحان وب با خرید این محصول سایت ساز ارزشمند از آن کسب درامد کنند و با درج کپی رایت و اختصاص سازی نرم افزار به اسم شرکت خود کسب درامد خوبی داشته باشند .. همچنین همانطور که عنوان شد افراد بازاریاب اینترنتی یا جویای کار با خرید این پروژه می توانند بدون محدودیت در تعداد فروش سایت سازی کرده و کاملا قانونی کسب درامد نمایند .

 

 

 

همانطور که می دانید هیچ شرکت و یا طراح سایتی پروژه یا سورس اصلی سایت ساز خود را نه تنها به این قیمت ناچیز نمی فروشد بلکه به هیچ عنوان اطلاعات ورود هاستی که وب سایتشان بر روی آن پیاده شده به مشتری تحویل نمی دهند و جدا از این دو بحث ٬کپی رایت یا همان امضای سایت خود را به نام مشتری تغییر یا حذف نخواهد کرد و در غیر اینصورت هزینه حذف کپی رایت برنامه را اعمال خواهد کرد .

 

 

 

بنده تاکنون با سایت آماده ای حتی با پرداخت وجه برخورد نکرده ام که حداقل امکانات مورد نیاز و کلیدی یک وبسایت را داشته باشد چه برسد به زیبایی یا امکانات حرفه ای و کامل !

 

 

 

توجه داشته باشید این سایت ساز جوملا یا وردپرس نیست ! بلکه یک برنامه تحت وب است که از بیس یا صفر برنامه نویسی شده و با متن باز به متقاضی تحویل داده می شود .

 

 

 

تکنولوژی سایت ساز رویا هست : HTML - CSS- JAVA - PHP- MY SQL

 

 

 

همچنین راهنمای نصب سیستم به صورت کاملا شفاف و گام به گام در یک فایل ورد همزمان برای شما ارسال خواهد شد تا در صورتی که طراح سایت نیستید توانایی آپلود و راه اندازی وب سایت را داشته باشید .

 

 

 

سایت بصورت کاملا داینامیک ( بدون محدودیت در افزودن تعداد صفحات ) و به صورت CMS طراحی شده است . cms به این معنا که شما هر چند وقت یکبار می توانید براحتی هدر یا قالب سایت را تغییر دهید و با این روش همیشه سایتی متنوع داشته باشید .

 

دوام سایت بسیار بالا می باشد و در صورتی که از طریق هاست کدها دستکاری نشوند هیچ زمانی سایت با مشکلاتی شبیه باک یا خطا رو به رو نخواهد شد و به خوبی برای همیشه در دسترس شماست پس از نظر دوام سایت خیالتان راحت باشد که این سایت ٬ سایتی نیست که هر روز یک گوشه ی آن با مشکل یا خطا رپ به رو شود !

 

 

 

سایت ساز رویا و سئو :

 

این سایت ساز بصورت فوق حرفه ای یعنی ۱۰۰٪برای موتور جستجوی گوگل بهینه سازی شده است ..این بدین معناست که نه تنها سئو سازی اولیه اعمال گشته بلکه ابزارآلات بسیار مفید و کاربردی مانند انتخاب آدرس صفحات به لاتین یا فارسی به همراه کلمات و توضیحات کلیدی چه برای صفحه اصلی و چه برای تک تک صفحات اعمال شده است .. همچنین از آخرین ترفندها و مناسب بودن امکانات سایت با استاندارد گوگل و تجارب پیشین ما در امر سئو سازی و در جاهای مناسب تعبیه و طراحی شده اند . همچنین برای افزایش کیفیت سئوی سایت شما در این باره نیز راهنمایی کلیدی و لازم علی الخصوص هنگام پیاده سازی و ابتدای کار با سایت که مهمترین زمان تخمین وب سایت شما از جانب گپگل می باشد توضیحاتی داده شده تا در امر سئو بیشتر موفق شوید .

 

 

 

برخی امکانات سایت :

 

 

 

» طراحی سایت بصورت cms

 

» طراحی سایت بصورت کاملا داینامیک

 

» تغییر هدر سایت در زمان و با طرحهای دلخواه و متنوع با یک کلیک

 

» ده قالب زیبا و متفاوت

 

» توانایی تغییر حالت دو ستونه به سه ستونه

 

» دارای گالری حرفه ای تصاویر

 

» دارای اسلایدشوی حرفه ای در سه حالت مختلف حرکت عکسها

 

» ایجاد پست عنوان و مطلب به تعداد دلخواه در صفحه اصلی

 

» امکان درج ادامه مطلب برای کاهش ارتفاع صفحه اصلی همچنین افزایش محتوای بیشتر در صفحه اصلی

 

» امکان درج عکس با اندازه های دلخواه بین پستها

 

» ویرایشگر پیشرفته برای درج مطلب

 

» امکان نظر سنجی به همراه مشاهده تعداد رای

 

» آمار بازدید حرفه ای سایت درون پنل مدیریت با جزئیات

 

» دارای منو در بالا

 

» دارای منوی کناری برای افزایش تعداد عناوین و سهولت در کار

 

» دارای زیر منو در منوی بالا

 

» قابلیت آپلود فایل و عکس در ادمین پنل

 

» سیستم بک آپ گیری

 

» منوهای کاملا فارسی

 

» دارای مترجم متون سایت

 

» ادمین پنل کاملا فارسی و آسان

 

» قابلیت درج کلمات کلیدی در هر پست

 

» سیستم دریافت نظرات

 

» صفحه تماس با ما

 

» قابلیت ثبت نام کاربران در سایت

 

» خوراک خوان سایت

 

» قابلیت اتصال به سیستم پیامکی خودکار

 

» تغییر مکان اجزای سایت از چپ به راست و پایین به بالا و بلعکس

 

» انتخاب ترتیب نمایش پستها در صفحه اصلی

 

» امکان انتخاب تعداد پستها در صفحه اصلی

 

» سیستم نمایش وضعیت آب و هوا ساعت و اوقات شرعی

 

» امکان نامگذاری منوها برای افزایش سئو

 

» ایجاد نام صفحه به فارسی یا لاتین برای افزایش سئو

 

» افزودن متادیتاها در صفحه اصلی بدپن نیاز به ورود به هاست

 

» قابلیت تعریف بی نهایت مدیر

 

» نمایش صفحات جانبی در صفحه اصلی برای افزایش سئو

 

» تنظیمات صفحه اصلی

 

» تنظیمات کلی سایت

 

» ایجاد بنر تبلیغاتی در صفحه اصلی

 

» ایجاد کد HTML برای نمایش پرداخت آنلاین یا کدهای مورد دلخواه خود

 

» ایجاد کدهای مخفی و تگها برای افزایش سئو

 

» ایجاد تغییر در فوتر سایت بدون نیاز به هاستینگ

 

» افزودن توضیح مختصر و چندین عنوان برای هر مطلب ( افزایش سئو )

 

» متن باز بودن برای اعمال تغییرلت و افزودن برنامه به سایت

 

» ایجاد سخن روز بصورت متحرک

 

» ایندکس بسیار قوی عناوین و محتوای سایت در گوگل

 

» تغییر کپی رایت از رویا به نام مورد نظر شرکت ٬ سازمان ٬ دفتر ٬ کلینیک ٬ نام و غیره خود

 

» ایجاد مرتب سازی از روی سلیقه و کنترل کامل بر جا به جایی عناوین در منوی اصلی

 

» دریافت پیام فوری بدون ثبت نام توسط کاربران

 

» نصب و پیاده سازی به تعداد نامحدود نرم افزار

 

» حداقل گیرایی فضا برای کاهش پر شدن هارد هاستینگ

 

» و بسیار امکان دیگر مانند نقشه سایت و غیره

 

 

 


در اصل این سایت ساز حتی الامکان برای گوگل بهینه سازی شده است که در صورت بکارگیری صحیح موارد مختصر و مفید فایل آموزشی با عبارت کلیدی مورد نظر خود پس از گذشت حدود شش ماه در صدر گوگل قرار خواهید گرفت که برای وب سایت چیزی مهمتر از دیده شدن و معرفی توسط گوگل نیست ! و ما حداکثر امکانات لازم برای افزایش سئو را در این سایت ساز سازماندهی کرده ایم .

اگر تاکنون سایت ساز سفارش داده باشید و با این مقوله و سایتهای ارزان آشنایی داشته باشید متوجه هستید که این دسته از سایتها که حتی هاست و دامین نیز به همراه آن ارائه نمی شود اکثرا حتی از کلیدی ترین امکانات نیز برخوردار نیستند و آنهایی هم که می توان یه جورهایی به کار گرفت یا جوملا هستند و یا با کپی رایت و بدون ارائه اطلاعات هاست و این یعنی شما مالک وب سایت خود نیستید .. البته اگر بتوان اسم آنها را وب سایت گذاشت ! لازم به ذکر است وب سایت ما حداقل نکات بسیار کلیدی را در بر داشته و از همه مهمتر اینکه تمرکز اصلی این پروژه بر روی سئو یا بهینه سازی شده فوق حرفه ای برای گوگل تنها سایتی که کاربران جهان برای جستجوی مطالب مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند انجام گرفته است .. حال سایت هر چقدر می خواهد زیبا باشد .. اگر در گوگل بالا نیامده و دیده نشود .. هیچ .. البته ما بر روی زیبایی ، سهولت در کار و در اصل انتخاب قالب و رنگ را به دست خود مشتری سپرده ایم تا همان طور که دوست دارد سایت خود را رنگ آمیزی کند .

 

توجه :

 

لطفا قبل از پیاده سازی سایت برای خود یا مشتری فایل آموزشی سئو را مطالعه نمایید تا برای مشتریان خود نیز وب سایت را با توجه به عبارت کلیدی و نوع محصول یا خدمات آنها بهینه سازی کنید .

این سایت می تواند یک پروژه خوب برای اهداف دانشجویان رشته برنامه نویسی باشد .

 

 

 

توجه داشته باشید این به جهت از بین نرفتن ارزش مادی ٬ نرم افزار تنها به تعداد انگشت شمار مشتری فروخته می شود !

 

تضمین نرم افزار : توجه داشته باشید فقط در صورتی که نرم افزار بر روی هاست دایرکت ادمین شرکت مذکور بنا به دلیل وجود مشکل در برنامه نصب و راه اندازی نشد وجه پرداختی شما در اسرع وقت عودت داده خواهد شد .
موفق باشید

 

فروشنده و مسوول فروش فایل : علیرضا عشقی زاده
تلفن : در فایل دانلودی موجود می باشد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان , فروش سورس , فروش سورس آماده سایت شخصی , فروش سورس آماده سایت شرکتی , فروش سورس آماده سایت تجاری , فروش سورس آماده سایت , ,


یک شنبه 22 خرداد 1394
ن : علیرضا

اسپری نشت گیر کولر خودرو ( به همراه شیر و شیلنگ تزریق )

اسپری نشت گیر کولر خودرو ( به همراه شیر و شیلنگ تزریق )

با سلام

امروز ما برای شما وسیله ای جالب را در نظر گرفته ایم. این وسیله یک اسپری است که نشت گیر کولر خودرو بوده و به صورت معجزه آسایی بدون باز کردن سیستم کولر و اتصالات آن ، نشتی کولر و اتصالاتش را میگیرد. در زیر توضیحات بیشتری برای شما داده شده است . امید است تا حاصل زحمات ما برای خودرو شما مفید واقع شود :

قیمت: 70000 تومان

این نشت گیر با ترکیبی منحصر به فرد با گاز کولر ترکیب شده و نشتی سیستم کولر خودرو را که در قسمت اورینگ و لوله های لاستیکی و اتصالات بوجود آمده است را بدون نیاز به باز کردن سیستم در عرض چند دقیقه بر طرف می نماید .



موارد استفاده :

. در صورتی که کولر خودرو شما هر چند وقت یکبار گاز کم میکند .
. جهت آب بند کردن سیستم کولرهایی که جهت تعمیرات باز شده باشند .
. بر طرف کردن نشتی های ریزی که بر اثر تکان های شدید ، تصادف و تعمیرات بر سیستم کولر خودرو بوجود آمده باشد .
. بر طرف کردن نشتی هایی که به صورت سنتی ( کف و صابون ) قابل مشاهده نیست .
. پیشگیری از نشتی هایی که در آینده امکان دارد به وجود بیاید .





((روش کار بسیار آسان همراه با دستور العمل فارسی))





به همراه شیر و شیلنگ تزریق گاز


وزن محصول :: 250 گرم


محصول کشور :: کانادا

نام تجاری محصول :: NEVISCO stop leak

وبسایت شرکت تولید کننده :: www.nevisco.com


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد .


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: اسپری نشت گیر کولر خودرو ( به همراه شیر و شیلنگ تزریق ) , اسپری نشت گیر , اسپری نشت گیر کولر , اسپری نشت گیر کولر خودرو , اسپری نشت گیر کولر خودرو به همراه شیر و شیلنگ تزریق , نشت گیر کولر خودرو به همراه شیر و شیلنگ تزریق , کولر خودرو به همراه شیر و شیلنگ تزریق , اسپری نشت گیر کولر خودرو به همراه شیر , اسپری نشت گیر خودرو ,