تازه های بی ام و در سال جدید

پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

تازه های بی ام و در سال جدید

مد آنلاین: سال 2014، سال هیجان‌انگیزی برای کمپانی باواریایی ب‌ام‌و بود. از معرفی چندین مدل جدید گرفته تا دریافت چندین جایزه مهم، همگی باعث شدند تا ب‌ام‌و سال 2014 را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مدل‌های روی خط تولید، در این سال شاهد به‌روزرسانی در نمای ظاهری بودند و مدل‌های اسپرت، میان رده و سبز (بدون آلایندگی) از جانب ب‌ام‌و رونمائی شدند.  با این مقدمه به معرفی 5 مدل از بهترین ساخته‌های BMW در سال 2014، به انتخاب وب‌سایت BMWblog می‌پردازیم.

ب‌ام‌و i8

ب‌ام‌و i8 از طرف نشریه تاپ گیر به‌عنوان خودرو سال 2014 انتخاب شد. این خودروی Plug-in-hybrid برای کسب عنوان فوق، رقابت سفت و سختی با ساخته‌های دیگر کمپانی‌های بزرگ داشت. این خودروی سبک‌وزن با تنها 1485 کیلوگرم وزن، دارای یک موتور درون‌سوز 3 سیلندر به حجم 1499 سی‌سی است که قادر به ارائه توان 228 اسب بخار و 320 نیوتن‌متر گشتاور است. موتور الکتریکی این اتومبیل هم قادر به تولید 129 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است. این اتومبیل در حالت ترکیبی قادر به ارائه 357 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور است و با این شرایط می‌تواند شتاب صفر تا صد را در عرض تنها 3.8 ثانیه عملی کند و در نهایت به سرعت 250 کیلومتر دست یابد.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و M3/M4

به نوشته پدال، با معرفی مدل M3 سدان و M4 کوپه، نام‌گذاری این سری کمی دستخوش تغییر شد اما هر دو اتومبیل توانستند انتظاراتی که از عملکرد آن‌ها می‌رفت را به‌خوبی برآورده سازند. ب‌ام‌وهای M3 و M4 هر دو از پیشرانه 3 لیتری توئین توربو استفاده می‌کنند که قادر به تولید 425 اسب بخار است. در این موتور که با کد S55 شناخته می‌شود، از دو توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت با دقت بالا برای کارکرد نرم‌تر استفاده شده است. استفاده از یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به این دو اتومبیل امکان می‌دهد تا در عرض 4.1 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسند.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


 ب‌ام‌و M235I

این خودرو آخرین عضو از خانواده M Performance های ب‌ام‌و است. این خودرو از نظر دینامیکی یکی از بهترین عملکردها را در میان ساخته‌های ب‌ام‌و دارد و رانندگی آن بسیار چابک و سرگرم‌کننده است. این خودرو رانندگی مشابهی با دیگر خودروی نمادین ب‌ام‌و یعنی 2002 دارد. هر دوی این اتومبیل‌ها رانندگی هیجان‌انگیز و بسیاری اسپرتی دارند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و X4

X4 مانند برادر بزرگ‌ترش یعنی X6، عملکرد بالا و ظرفیت خودروهای SUV را با چهره جذاب و زیبای یک خودروی کوپه، ترکیب کرده است. در بازار آمریکا برای این خودرو می‌توان دو نوع موتور مختلف توربوی بنزین سوز را سفارش داد. اما در اروپا می‌توان برای آن موتور دیزلی هم برگزید که انتخاب خوبی برای مشتریان آینده‌نگر و دوست‌دار محیط زیست است. بی‌تردید X4 هم به‌مانند X6 حضور قدرتمندی در جاده‌ها خواهد داشت.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر

یکی از بحث‌برانگیزترین ساخته‌های ب‌ام‌و در سال 2014 میلادی یا حتی دهه اخیر. سری دو اکتیو تورر اولین مدل دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و است و اغلب از جانب هواداران این برند مورد نکوهش قرار می‌گیرد. اما باید بگوییم که به‌طور شگفت‌آوری، این خودرو نقش اساسی در آینده ب‌ام‌و بازی خواهد کرد. در بازار اروپا خودروهای دیفرانسیل جلو جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند و بیشتر خودروسازان نماینده‌ای در این کلاس دارند. سری دو اکتیو تورر زیباترین خودرو در میان هم‌کلاس‌های خودش نیست اما فروش درآمدزا و خوب این مدل باعث می‌شود تا کمپانی ب‌ام‌و بتواند ماشین‌های مورد علاقه ما را تولید کند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014


:: موضوعات مرتبط: ، اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: تازه های بی ام و در سال جدید , بی ام و , اتومبیل , ماشین , bmw,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین

 The development of the Activity-Based Costing method: A comparison between France and China
 توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در فرانسه مانند آمریکا هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود. درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است كه درکشورهای انگلوساکسون است .  تعجبی ندارد هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بيشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)را شروع کردند  و ما  می توانیم  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم .  ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه ، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  كه درآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارگرفت . 
کلید واژه: حسابداری مدیریت، روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مقایسه چین و فرانسه
- بحث ونتیجه گیری
تعجبی ندارد روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)بیشتردرکشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین است. زیرا سبک مدیریت غرب را درشرکتها نشان می دهد. حتی اگر برخی ازعوامل داخلی وخارجی بتواند بخش سطح پایین اتخاذ درچین را توضیح دهد، ابعاد «فرهنگی» می تواند تعیین کننده عمده باشد. اما ما می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی وفرانسوی را تشخیص دهیم. درفرانسه، مابرخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها رامشاهده کردیم  ودرآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارمی گیرد. اما امروزه، پدیده جهانی شدن تاثیربر روی شرکتهای فرانسوی دارد وافزایش سطح اتخاذ تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)نشان داده شده درسالهای قبل را توضیح می دهد. درآینده، ما دوست داریم که سرمایه گذاری مشترک چین وفرانسه که در آن روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)استفاده شده مطالعه کنیم. ما می توانیم با تجزیه وتحلیل مقایسه ای مان به روش حسابداری مدیریت دیگری مانند کارت امتیازدهی متوازن گسترش دهیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین , توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت , توسعه روش هزینه یابی , فرانسه , چین,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است. 
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی, دانلود آموزش سازمانی , دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران , آموزش سازمانی , خریداران , ,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه

آموزش بازاریابی در24دقیقه

قیمت: 2700 تومان

آموزش بازاریابی با پیامک در 24دقیقه!!
بازاریابی با پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. از دلایل رایج شدن پیامک تبلیغاتی می توان به " نسبت قیمت بسیار کم تبلیغات پیامکی به درصد افراد مشاهده کننده تبلیغات " اشاره داشت که این امر موجب شده بسیاری از صاحبان کسب و کارها جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای خود از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

 

به عنوان نمونه اگر در بدترین حالت 90 درصد افراد پیامک تبلیغاتی را پاک کنند و فقط 10 درصد افراد پیامک را مطالعه کنند و فقط 1 درصد افراد مشتری شوند (یعنی از هر 1000 نفر فقط 1 نفر) هزینه کل تبلیغات شما از این مشتری به دست آمده است.

 

اما نکته قابل توجه این است که همیشه ما به دنبال بهترین حالت هستیم و قصد داریم که با این ابزار تبلیغاتی به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنیم. در همین راستا با کمک فن آوران پیشرو ارتباط کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" را با هدف توسعه فروش در بازاریابی پیامک برای شما عزیزان تهیه کرده ایم

 

شما هم اگر ...

 

قصدخرید پنل پیامکی دارید 

 

اگر به دنبال آگاهی از نرم افزار مناسب جهت ارسال و دریافت پیامک هستید.

 

اگر از امکانات استاندارد نرم افزارهای سامانه پیامک اطلاع ندارید.

 

اگر احساس می کنید که در تبلیغات با پیامک نتیجه مطلوب را در فروش به دست نمی آورید.

 

اگر به دنبال بازخورد بیشتر از پیامک های تبلیغاتی خود هستید؟

 

 

 

پیشنهاد می کنیم که کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " را باقیمت بسیار کمی دریافت کنید و در ظرف مدت 24 دقیقه اطلاعات جامعی در مورد نرم افزار سامانه پیامک ، شماره اختصاصی پیامک و نکات طلایی درباره محتوای پیامک بدست آورید و فروش خود را دگرگون کنید.

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " در قالب 24 نکته کلیدی به شما آموزش خواهیم داد که :

 

1. نرم افزارهای استاندارد ارسال و دریافت پیامک چه امکاناتی دارند؟

 

2. از امکانات ارائه شده در نرم افزارهای سامانه پیامک چگونه در جهت افزایش بازدهی استفاده کنیم ؟

 

3. چگونه با محتوای مناسب ، بازخورد پیامک های ارسالی را تا 50 درصد افزایش دهیم؟
4.و.......
پس اگر به فکر این هستید که یک بازاریاب حرفه ای شوید فرصت را از دست ندهید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه , دانلود مجموعه آموزش , دانلود مجموعه آموزش بازاریابی , بازاریابی , فروش , آموزش بازاریابی,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

تهیه مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

قیمت: 148000 تومان

انواع کودها و مکمل های تقویتی ،تغذیه ای (محلول/ پودری ) تولید شده با تکنولوژی نانو امکان تولید محصولات ارگانیک وطبیعی و سالم را فراهم آورده و باعث افزایش چشمگیر محصول نهائی و راندمان تولید از لحاظ کمی وکیفی شده و قابل مصرف جهت انواع باغات و زراعت غرقابی ،قطره ای ،تحت فشار و بارانی می باشد.




 




ویژگیها :




 




1- افزایش سرعت جذب غذا توسط ریشه




 




2-سرعت بخشیدن به فرایند رشد و باردهی مزارع و باغات




 




3-افزایش محصول نهائی با مزایای بهبود کیفیت ، بازار پسندی، شکل ظاهری ،عطر و طعم طبیعی




 




4-اثر بخشی سریع در سیستم فرایند بیولوژیکی و فیزیولوژیکی گیاه و محصول




 




5-ایجاد تغییرات وتحولات مثبت در تنظیم آب وخاک و اصلاح کننده آب شور و خاک شور تا EC10000




 




6-کاهش مصرف کودهای جامد شیمیایی و سموم




 




7-جلوگیری از شیوع بیماری ها و آفات




8- قابلیت نگهداری در دمای -20 تا +80




9- کلیه محصولات ضد قارچ و ضد ویروس می باشند.




10- بدون تاریخ انقضاء و عرضه در بسته بندی یک لیتری




 




روش مصرف :همراه با آبیاری (در سیستم های سنتی و جدید )و محلول پاشی




 




مقدار مصرف  برای باغات :




 




 غرقابی و قطره ای تحت فشار 2 تا 4 لیتر در هکتار




بصورت پاششی 1 لیتر  برای یک هکتار




 




مقدار مصرف برای  زراعت :




 




غرقابی و قطره ای یک لیتر مکمل  برای یک هکتار




 




دارای تائیدیه از وزارت جهاد کشاورزی ، اداره کل صنایع و موسسه تحقیقات آب وخاک کشور و پروانه بهره برداری از اداره کل حفاظت محیط زیست




 




این محصولات بر اساس نیاز خاک و گیاه به شرح ذیل می باشد:




کد محصول 1- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سیلیس سوپر پاور 45%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول2- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو پتاس فسفر سوپر پاور




کاربرد: افزایش عمل تکثیر سلولی، بزرگ شدن سلول های تکثیر شده، افزایش مقاومت به تنش های محیطی و بیماری ها




کد محصول3- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سوپر پاور 40%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول4- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و کلسیم و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه، جلوگیری از ترکیدگی میوه و پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی.




کد محصول5- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.




کد محصول6- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و مس و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ  و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول7- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول8- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و منیزیم 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه.




کد محصول9- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منیزیم و کلسیم45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه و کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه و جلوگیری از ترکیدگی میوه.




کد محصول10- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول11- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و مس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ .




کد محصول12- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول13- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و روی 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.



توجه: لطفا هنگام ثبت سفارش، کد محصول مربوطه را در قسمت پیغام قید بفرمایید.

شرایط خرید عمده:
خرید4 عدد مکمل یک لیتری   ====>  4% تخفیف نقدی
خرید 8 عدد مکمل یک لیتری   ====>  8% تخفیف نقدی
خرید 12 عدد مکمل یک لیتری ====>  12% تخفیف نقدی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک , مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو , کشاورزی , مکمل , باغی , زراعی,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11

قیمت: 10000 تومان


این مجموعه دارای شیوه های مربیگری و آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11* 11 توسط بزرگترین مربیان فوتبال برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که تمام فنون مربیگری از اصول پایه تا نکات حرفه ای به زبانی ساده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

 

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11 شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت می باشد .
پکیج آموزشی كلاس هاي مربيگري فوتبال
فرم هاي آناليز حرفه اي مربيگري فوتبال

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

 

 



    • شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت

    • آموزش تاکتیک 1*1 و 11*11

    • مجموعه ای جذاب برای فوتبال دوستان


 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها , آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک , آموزش حرفه اي , فوتبال , آموزش ,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

نقشه تابلو فرش شطرنجيبا طرح عكس كوروش

نقشه تابلو فرش شطرنجي(نوع عكس كوروش)شطرنجي

قیمت: 10000 تومان

بخاطر درخواست اين نقشه تابلو فرش را تهيه كردم

تعداد رنگ 74

ابعاد به گره:475 در 302
ابعاد به سانت:73 در 46
رجشمار45

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: نقشه , تابلو فرش , تابلو فرش با طرح کوروش , فرش , کوروش,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه کاربرد الکترومغناطیس در رشته ژئوفیزیک

دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

قیمت: 3000 تومان

 کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

 

به صورت فایل ورد و قابل ویرایش 25 صفحه

 

هدفهاي يك برداشت ژئوفيزيكي عبارتند از تعيين محل ساختارها يا اجسام زمين‌ساختي زيرزميني و در صورت امكان اندازه گيري ابعاد و ويژگيهاي فيزيكي مربوط به آنها د راكتشاف نفت اطلاعات ساختاري مورد توجه است زيرا نفت با عوارض خاص چون تاقديس در سنگهاي رسوبي ارتباط دارد. در ژئوفيزيك معدن تاكيد بر آشكارسازي و تعيين ويژگهياي فيزيكي مي شود. هر چند كانسارهاي معدني نشانه هاي ژئوفيزيكي متمايز و قابل اندازه گيري از خود بروز مي دهند ولي اغلب شكل نامنظم دارند و در سنگهايي با ساختار پيچيده روي مي دهند كه تفسيبر كمي دقيق را دشوار يا غيرممكن مي سازد. در بررسيهاي اوليه ساختگاه ممكن است هم ساختار و هم ويژگيهاي فيزيكي مورد توجه مهندسان باشد. در محل ساختمانهاي بزرگ اغلب تغييرات عمقي سنگ كف مودر نياز است ووقتي كه تحمل بارهاي سنگين مورد لزوم باشد ويژگيهاي مكانيكي روبار ممكن است اهميت پيدا كند.

 

يك برداشت ژئوفيزيكي شامل مجموعه اي از اندازه گيريهاست كه معمولا با طرحي نظم دار بر روي سطح زمين دريا يا هوا به طور قائم در داخل چاه آزمايشي انجام مي شود. اين اندازه گيريها ممكن است از تغييرات فضايي ميدانهاي نيروي ايستا باشد(گراديان هاي پتانسيل الكتريكي گرانشي يا مغناطيسي ) يا از سرشتيهاي ميدانهاي موج بخصوص از زمان سير امواج كشسان (لرزه اي و واپيچش ) دامنه و فاز امواج الكتور مغناطيسي . اين ميدانهاي نيرو و موج تحت تاثير ويژگيهاي فيزيكي و ساختار سنگهاي زيرزميني قرار مي گيرد. از آنجا كه ويژگيهاي فيزيكي اغلب مربوط به مرزهاي زمينشناختي است و لذا هر گونه مساله ساختاري به تفسير اين ميدانها در روي زمين بر حسب اين ناپيوستگي ها بر مي گردد. آساني انجام اين كار به عوامل بسيار بسته است كه از آن ميان پيچيدگي ساختار و درجه تباين ويژگيهاي فيزيكي سنگهاي سازنده آن ساختار اهميت خاص دارند. واضح است كه در انتخاب تكنيك ژئوفيزيكي كه بايد مطالعه مساله اي بكار رود تباين ويژگيهاي سنگهاي زير زميني وهمگني آنها در يك سازند خاص از عوامل مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرند. ويژگيهايي از سنگها كه بيش از همه در اكتشافات ژئوفيزيكي از آنها استفاده مي شود عبارتند از كشساني ، رسانندگي الكتريكي  ، چگالي ، خودپذيري مغناطيسي و قطبش پذيري باقميانده والكتريكي . ويژگيهاي ديگري چون درجه راديواكتيويته نيز تا حد كمي به كار مي روند.

 

همه مواد اثر گرانشي دارند ولذا تغييرات جانبي چگالي در داخل زمين تغييراتي كوچك ولي غلب قابل اندازه گيري در گراني بر روي زمين بوجود مي آورد. همين طور بسياري از سنگها محتوي مقادير كوچكي از ككانيهاي مغناطيسي مي باشند ولذا تا حدي از خودپذيري مغناطيسي يا مغناطيدگي دائم آنهاست سبب تغييرات محلي در ميدان مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است. از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سسطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه با زهم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي سطح زمين ميتوان استنتاجهايي از ساختار زيرزميني بدست آورد هر چند به لحاظ ابهام دروانزادي در اين روشهاي ميدان پتانسيل اگر بخواهيم به حلهاي قابل استفاده برسيم به اطلاعات زمينشناسي يا اطلاعات ژئوفيزيكي ديگر نياز داريم.


در اندازه گيريهاي گرانشي و مغناطيسي از ميدانهاي طبيعي نيرو استفاده مي شود. در بيشتر روشهاي لرزه اي و الكتريكي (شامل الكترومغناطيسي ) كه با ويژگيهاي كشسان و الكتريكي سنگها سركار ودارند لازم است كه به زمين انرژي داده شود. از ا“جا كه چشمه تحت كنترل است فاصله چشمه تا آشكارساز مي تواند متغير باشد. اين باعث مي شود كه تفسير نتايج با ابهامي خيلي كمتر از موقعي صورت مي گيرد كه ميدانهاي گراني و مغناطيسي بكار گرفته مي شوند. در بعضي از روشهاي الكتريكي جريان مستقيم يا جريان با فركانس خيلي كم از طريق الكترودهايي به زمين داده مي شود. 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک , دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس , دانلود مقاله کاربرد , الکترومغناطیس , ژئوفیزیک,


چهار شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده

ساق شلواری طرح دار

قیمت: 20000 تومان

ساق شلواری در طرح های مختلف
بابیری یا همان شطرنجی
طرح لب
طرح پلنگی
طرح مینیاتوری
همچنین طرح مشکی که کرک دار می باشد و برای زمستان به همراه چکمه مناسب است.
طرح باربیری در 3 رنگ کرمی بنفش و آبی موجود می باشد.
زیبا دیده شوید
جذاب باشید
با قیمت استثنایی 20 هزار تومان
همین حالا خرید کنید و جلوه ی زیبایی به خود ببخشید
طرح خود را در قسمت توضیحات وارد کنید.
برای خرید بیش از 10 عدد تخفیف داده می شود.
طرح های جدید به زودی




 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده , ساپورت , ساق , ,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

قاب آینه چراغدار 206

قاب مکمل چراغدار آینه 206

قیمت: 45000 تومان

قابل توجه 206 سواران

قاب مکمل چراغدار آینه  206 .


مناسب برای انواع خودرو 206 .

در رنگ های مختلف و منطبق با رنگ خودرو

با جدا سازی قسمت بالای آینه که همرنگ بدنه خودرو می باشد و جایگزین کردن این قطعه آینه خودرو شما به سادگی راهنما دار میشود .

به همراه راهنمای فارسی ( بسیار آسان )

هر بسته شامل دوعدد قاب راهنمادار برای دو آینه می باشد .

دارای شش ال ای دی بادوام .

محصول به صورت جفت میباشد ( دو عدد ) برای یک خودرو





(( حتما رنگ مورد نظر را در قسمت سئوال مشتري یا انتهای آدرس يادداشت نمائيد ))



طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.







خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: 206 , قاب آینه چراغدار 206 , قاب آینه چراغدار , قاب آینه206,


چهار شنبه 20 دی 1393
ن : علیرضا

دانلودجدیدترین نسخه نرم افزار رستوران متین

نرم افزار رستوران متین

قیمت: 200000 تومان

جدیدترین نسخه نرم افزار رستوران ، فست فود و کافی شاپ
نرم افزار ویژه مدیریت مراکز تولید و فروش مواد خوراکی
فیش زن– انبارداری-حسابداری
با قیمت استثنایی - بیشترین امکانات با کمترین قیمت
ارسال نسخه 10روزه آزمایشی رایگان
به همراه راهنمای صوتی و تصویری
نصب و آموزش رایگان در تمام ایران
و اینک معرفی امکانی جدید و بی نظیر :
طراحی جدیدترین سیستم اخذ سفارشات رستوران (دلیوری ) از طریق پیامک (sms)
در این سیستم کافی است مشتری غذای مورد نظر و تعداد آن را از طریق sms به سیستم نرم افزاری شما اعلام نماید و بلافاصله پس از دریافت سیستم به صورت اتومات پیامکی را مبنی بر تایید نهایی به مشتری ارسال وپس از تایید مشتری ، سفارش چاپ و آماده برای ارسال می گردد .
از مزایای این سیستم و برتری آن به کالرآی دی ، تلفنهای گویا و سیستمهای مشابه این است که تلفن رستوران شما دیگر خیلی اشغال نخواهد شد و همچنین سرعت سفارشگیری چندین برابر خواهد شد به ویژه اینکه رضایت صددرصد مشتریان شما را به همراه خواهد داشت .
در کنار این سیستم از امکاناتی نظیر ارسال پیامهای مناسبتی و اعیاد به مشتریان و تبریک سالگرد تولد و ازدواج و انواع مختلف اطلاع رسانی می توانید به راحتی بهره مند گردید.
وسایل مورد نیاز برای این سیستم :
1 – جی اس ام مودم
2 – سیم کارت (ایرانسل ، همراه اول ، اعتباری و ...)
3 – نرم افزار رستوران با امکانات پیامک
**** ویژگیهای نرم افزار :
*صدور فیش روزانه با بالا ترین سرعت و دسترسی بسیار آسان(با کلیک ، کلید فوری ، صفحه کلید)
*صدور فاکتور نسیه نسیه برای مشترکانی که به صورت ماهیانه یا هفتگی وجه میپردازند و صدور سند حسابداری اتومات
*قابل اجرا بروی pocket Pc و سفارش گیری بی سیم از سر میز
*صدور فاکتور چند نرخی
*مدیریت پیکهای موتوری اطلاع از میزان جمع آوری وجوهات توسط پیک ونگهداری اطلاعات پیکهای موتوری
*مدیریت اطلاعات مشتریان و مشاهده عملکرد مشتری و آخرین خرید وی
*رزرو مجالس و رزرو میز و تسویه حساب آن هنگام خروج مشتری(میز باز)
*حسابداری استاندارد
*نگهداری حساب چکهای دریافتی-پرداختی ، خرج کردن چک ، خواباندن به حساب
*تعاریف دسترسی کاربران و تعیین حدود دسترسی کاربر به قسمتهای مختلف نرم افزار و مشاهده عملکرد وی
*انواع گزارشات:میزان فروش روزانه ، فروش هر کالا ، وضعیت بدهکاران و بستانکاران ، موجودی انبار و ترازنامه های کل و معین و سررسیدهای گوناگون
* عملیات انبارداری و تهیه فرمولاسیون محصول و خروج از انبار مواد اولیه بر اساس فرمولهای اعمال شده و کسر از موجودی انبار هنگام فروش
*محاسبه سود و زیان
*قابل اجرا در محیط شبکه(توسط چند کاربر به صورت همزمان)
*استفاده از جدیدترین تکنولوژی بانکهای اطلاعاتی جهت نگهداری اطلاعات با بالاترین حجم و سرعت و عدم از دست دادن اطلاعات با قطع ناگهانی برق
*قابل اجرا بر روی مانیتورهای لمسی و بر روی انواع ویندوزها
*بازیابی و پشتیبان گیری دائمی از اطلاعات
*هشدار سررسید چکها و رزرو مجالس
*دارای cd آموزشی صوتی تصویری تمام قسمتهای نرم افزار و آموزش نکات لازم حسابداری و انبارداری برای افراد نا آشنا با حسابداری و انبارداری
*مجهز به سیستم Caller Id
*چاپ پیام زیر فاکتور
*چاپ همزمان فیش در پرینترها در مکانهای مختلف
*سازگار با چاپگرهای موجود در بازار
*درخواست امکانات اضافه برای نرم افزار به صورت رایگان انجام پذیر است
نرم افزار را از سازنده آن تهیه کنید و با سلیقه ی خود هماهنگ کرده و از پشتیبانی آن مطمئن باشید.
نصب و آموزش و پشتیبانی در کل کشور
**پاسخگویی به سئوالات شما حتی در ایام تعطیل**

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلودجدیدترین نسخه نرم افزار رستوران متین , دانلودجدیدترین نسخه نرم افزار , دانلود نرم افزار رستوران متین , رستوران متین , نرم افزار رستوران متین ,


چهار شنبه 19 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود کلاس دوره مربیگری درجه B یوفا : مدرس آلن ژیلت

کلاس دوره مربیگری درجه B یوفا مدرس آلن ژیلت

قیمت: 10000 تومان


پکیج آموزشی مربیگری شامل شیوه های مربیگری توسط آلن ژیلت برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که تمام فنون مربیگری از اصول پایه تا نکات حرفه ای به زبانی ساده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .


کلاس دوره مربیگری درجه B یوفا مدرس آلن ژیلت شامل پنج عدد سی دی با کیفیت می باشد .
جزوه فصل مسابقات در فوتبال مدرن و روز دنيا




    • شامل پنج عدد سی دی با کیفیت

    • جزوه كلاس توجيهي پيشرفته مربيگري فوتبال

    • کلاس دوره مربیگری درجه B یوفا مدرس آلن ژیلت


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کلاس دورهکلاس دوره مربیگری درجه B یوفا مدرس آلن ژیلت, مربیگری درجه B یوفا مدرس آلن ژیلت , کلاس دوره مربیگری , کلاس دوره مربیگری درجه B , کلاس دوره مربیگری درجه B یوفا , آلن ژِیلت,


سه شنبه 17 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها

دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها

قیمت: 3000 تومان

1700 نمونه سوال عمومی استخدامی شهرداری ها همراه با پاسخنامه
250 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
50 نمونه سوال آمار مقدماتی + پاسخنامه
290 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه
250 نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
200 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی + پاسخنامه
380 نمونه سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی + پاسخنامه
260 نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
مجموعه قوانین شهرداری ها
سوالات استخدامی آزمون سالهای گذشته شهرداریها در رشته های شغلی زیر می باشد:
متصدی امور دفتری – مسئول دفتر – کارگزین – مسئول خدمات اداری – مسئول خدمات مالی – حسابدار 1 – مامور حراست – کاردان امور فرهنگی – کاردان روابط عمومی – کاردان ثبت اسناد و املاک – متصدی نجات – کاردان حفاظت و مرمت آثار تاریخی – کاردان امور باغبانی – کارشناس امور اداری – کارشناس برنامه و بودجه – حسابدار 2 – کارشناس بهداشت حرفه ای و صنعتی و طبیعی – آتش نشان 1 و 2 – حسابرس – کارشناس بازرسی و نظارت – کارشناس برنامه ریزی و آموزش مدیریت دولتی – کارشناس امور فرهنگی – کارشناس امور هنری – کارشناس امور ورزشی – کارشناس روابط عمومی – کارشناس برنامه ریزی – کارشناس حقوقی – کارشناس مطالعات اقتصادی – کارشناس بازرگانی داخلی – آمارشناس – کارشناس مطالعات اجتماعی – کارشناس ثبت اسناد و املاک – کارشناس آتش نشانی – کارشناس حفاظت و مرمت اثار تاریخی – کاتو گراف – کارشناس امور باغبانی – کارشناس اقتصاد کشاورزی – کارشناس حاصلخیزی خاک و خاک شناسی – کارشناس آزمایشگاه

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها , دانلود سوالات , دانلود سوالات آزمون , دانلود سوالات آزمون استخدامی , دانلود , سوالات آزمون استخدامی,


دو شنبه 16 دی 1393
ن : علیرضا

Windows 7 & Driver برای لپ تاپ

Windows 7 & Driver(مخصوص لپ تاپ)

قیمت: 7000 تومان

windows 7 & driver

 

ویندوز 7 مخصوص لپ تاپ

این پک نرم افزاری شامل ویندوز 7 برای لپ تاپ به همراه درایور های مورد نیاز برای انواع لپ تاپ ها موجود در بازار میباشد
شما با خرید این مجموعه دیگر لازم نیست به دنبال درایورهای مورد نیاز برای لپ تاپ خود باشید.


تعدادی از ویندوز های این مجموعه:


Windows 7 Ultimate Lenovo


Windows 7 Ultimate Del


Windows 7 Ultimate HP


Windows 7 Ultimate Compaq


Windows 7 Ultimate Acer


و دیگر برندها مثل Asus,BenQ,Founder,MSI,samsung,Sony,Toshiba,LG,


همراه با مجموعه عظیم درایورها در بسته نرم افزاری Driver Pack Solution

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: Windows 7 & Driver برای لپ تاپ , , Windows 7 & Driver برای لپ تاپ , windows 7 , driver,


دو شنبه 16 دی 1393
ن : علیرضا

دستگاه تست رنگ مگنتي حرفه ای

دستگاه تست رنگ مگنتي کارشناس II

قیمت: 30000 تومان

قلم تشخیص رنگ کارشناس دو مناسب برای افرادی است که :

قصد خريد خودرو هاي گران قيمت دارند .

کارشان خريد و فروش ماشين است .



(( شما با استفاده از این محصول خودتان کارشناس رنگ شدگی خودرو می شود ))




مشخصات محصول :


داراي درجه TOP و SIDE براي قسمت هاي افقي و عمودي

دارای جعبه مخصوص نگهداری

همراه کاتالوگ فاری و انگلیسی

داراي برچسب هلوگرام و شماره ثبت 118418


این محصول به دلیل مخروطی بودن آهن ربای آن کمترین برخورد را با بدنه خودرو دارد و این یکی از دلایل دقت بالای محصول میباشد ، تا حدی که می تواند قطعات تعویض شده را هم تشخیص دهد .


دقت بعمل آمده در کارخانه :

قبل از خارج شدن هر دستگاه از کارخانه , استاندارد کاليبراسيون دقت ضخامت سنج چک مي شود .
اعداد خوانده شده از نظر دقت دستگاه در ابتدا و انتها اندازه گيري و براي درجه بندي ضخامت چک مي شود .
بدليل ضد ضربه بودن غلاف و ضد زنگ بودن قطعات بکار رفته , دستگاه نياز به تعميرات خاص ندارد .
عمر دستگاه در صورت استفاده درست نا محدود ميباشد .


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دستگاه تست رنگ مگنتي حرفه ای , دستگاه تست رنگ , دستگاه تست رنگ مگنتي , تست رنگ مگنتي حرفه ای, تست رنگ ,


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد