فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن

جمعه 7 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن 

 با سلام 

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز مانتو تابستانه طرح کارن را آماده نموده ایم . این مانتو فوق العاده زیبا در 2 رنگ آبی و خاکستری به همراه یک انگشتر ست شده با طرح مانتو ، خدمت شما عرضه میشود . این مانتو استثنایی دارای جنسی بسیار عالی میباشد و با بهترین کیفیت تهیه شده است . طراحی این مانتو بسیار جدید و شیک میباشد . این مانتو هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ، با طراحی منحصر به فرد میباشد . امید است تا شما خانم های محترم این مانتو را پوشده و از آن لذت ببرید :



مانتو تابستانه طرح کارن، طراحی شده ویژه سال جدید. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند. با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر ...
مانتو تابستانه طرح کارن دوخته شده از بهترین پارچه (کتان کش) است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو دارای 3 دکمه مخفی جهت بسته شدن کامل جلوی مانتو می باشد و همچنین یک کمربند پارچه ای برای آن طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای گل های رز استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.
از مزایای این محصول به همراه داشتن یک انگشتر زیبای پارچه ای در طرح مانتو می باشد. این مانتو در دو رنگ آبی و خاکستری و در سایز های 36 - 38 - 40 - 42 و 44 ارائه می شود که در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 78000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن , فروش ویژه , فروش ویژه مانتو , فروش ویژه مانتو تابستانه , فروش ویژه مانتو تابستانه کارن , مانتو تابستانه طرح کارن , مانتو تابستانه , فروش مانتو تابستانه , مانتو طرح کارن , مانتو تابستانه کارن ,