فروش ویژه هندزفری طرح زیپ

شنبه 8 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه هندزفری طرح زیپ

فروش ویژه هندزفری طرح زیپ 

 با سلام

هندزفری طرح زیپ، دارای طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده. لذت واقعی شنیدن یک موسیقی را با کیفیت استثنایی در کنار طراحی زیبا تجربه کنید . زیپی بودن این هندزفری باعث میشود تا این هندزفری گره نخورد . قابلیت زیپی بودن آن همچنین باعث میشود تا شما زیپ را تا هر اندازه ای میخواهید باز و ارتفاع سیم را تنظیم کنید . ما این محصول را به دلیل کیفیت خوب و صدای بی نظیرش آماده نموده ایم . امید است تا انتخاب ما برای شما مفید واقع شود :




هندزفری طرح زیپ، صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. این هندزفری دارای طول 120سانتیمتری و جک استاندارد 3.5 میلیمتری بوده و قابل استفاده با تمام گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیر ها می باشد. قابلیت باز و بسته کردن زیپ آن، باعث می شود هر اندازه که بخواهید،‌ اندازه باز ماندن سیم را به دلخواه تغییر دهید. از دیگر ویژگی های محصول دارا بودن میکروفن داخلی جهت مکالمه موبایل و تبلت است و همچنین این هندزفری دارای رنگ بندی مختلف می باشد (در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید).

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه هندزفری طرح زیپ , فروش ویژه , فروش ویژه هندزفری , فروش ویژه هندزفری طرح , هندزفری طرح زیپ , هندزفری زیپ , فروش هندزفری طرح زیپ , فروش هندزفری زیپ , فروش هندزفری ,