فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110

پنج شنبه 16 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110

فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ساعت دو زمانه G-SHOCK GA110 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . زیبایی و کارآمدی این ساعت مارا بر این داشت تا ما این ساعت زیبا را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 



ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110، طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار. دارای جعبه اورجینال فلزی و شکیل همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-110 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , فروش ویژه , فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , فروش ویژه ساعت , فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو , فروش ویژه ساعت 2 زمانه , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , ساعت 2 زمانه کاسیو , ساعت کاسیو , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , کاسیو جی شاک GA-110 , کاسیو جی شاک , جی شاک GA-110 ,