فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984

چهار شنبه 18 مرداد 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984

فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این کالا مارا بر این داشت تا ما این عینک زیبا را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



عینک زنانه چنل مدل 8984 در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا. جنس فریم از کائوچو، همراه کیف عینک و دستمال. مدرن و زیبا دارای شیشه محافظ 400 UV. انتخاب بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند ...
عینک آفتابی جدید زنانه Chanel مدل 8984 سری جدید و پرطرفدار عینک های شنل یا چنل می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که دارند در همین مدت کوتاه به پر فروش ترین عینک آفتابی تبدیل شده است. این عینک به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده چهره های مختلف تمام بانوان می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 44000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 , فروش ویژه , فروش ویژه عینک , فروش ویژه عینک چنل , فروش ویژه عینک چنل مدل , فروش ویژه عینک چنل مدل 8984 , ویژه عینک چنل مدل 8984 , عینک چنل مدل 8984 , عینک چنل , عینک چنل مدل دی ال , عینک چنل مدل 8984 , چنل مدل 8984 , فروش عینک ,